Sidan 12 av 44 Första ... 2101112131422 ... Sista
  1. #331
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Nån mer än jag som har äckligt mycket internet lagg på Black Ops?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #332
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Nån mer än jag som har äckligt mycket internet lagg på Black Ops?
    Ja, 24/7.

  3. #333
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Ja, 24/7.
    Hur mycket ungefär? Jag kommer in sen kommer det bara upp Connection Issues och kan inte spela alls.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #334
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hur mycket ungefär? Jag kommer in sen kommer det bara upp Connection Issues och kan inte spela alls.
    Just nu kommer jag inte in över huvud taget. Men igår/i natt, kunde jag lira helt utan problem i stort sett.

  5. #335
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Just nu kommer jag inte in över huvud taget. Men igår/i natt, kunde jag lira helt utan problem i stort sett.
    Okej då är det iallafall inte fel på mitt internet
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  6. #336
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Läs fem posts upp. Kul att du fortfarande hänger här förresten.
    '' Ursprungligen postat av Joha
    Har du skaffat någon companion? Boon är överdrivet bra.

    Nopes inte än.

    Ska sätta mig och spela nu i helgen.''
    ?


    Är ju fan inte tankeläsare, aldrig stött på nån Boon, och companions finns väl i fler spel än New Vegas..


    ''Linus'' ser man ju dirr att det spelas Fallout på, avataren.. (;
    Just nu lite överväldigad av allt nytt i New Vegas.. kortspel, bänken, matlagning och vapnen.. man vill liksom testa allt, på samma gång! Stör mig på att Radscorpions tar skott som om de vore snöbollar, och att spelet allmänt är jävligt buggigt och laggigt, värre än Fallout 3!
    Meen, ljusare och goare än trean, å jag gillar cowboykänslan..
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  7. #337
    Är det någon mer än jag som har fått lida av backroll på Blops?

  8. #338
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    ''Linus'' ser man ju dirr att det spelas Fallout på, avataren.. (;
    Underbara spel!
    Blir nog att spela fallout 2 när jag är "klar" med new vegas. Alla som spelat det verkar vara sjukt besvikna på både 3:an och new vegas så det måste vara bra, trotts grafiken.

    Några bra modar:
    http://www.ripten.com/2010/10/24/fiv...out-new-vegas/

    Har 1:an och 4:an, blir sjukt mycket snyggare grafik.

  9. #339
    Exakt.. och jag hade aldrig ens hört talas om de tidigare Fallout spelen, haha!

    Gillar striderna i New Vegas.. väldigt kul att köra lite range!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  10. #340

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Skickade ett mail till Gameservers.com.

    "How in the name of god can you take patent on Black Ops servers, and then run out of serverspace. HOW THE FUCK IS THAT POSSIBLE?!"

    Svaret: "Backordered Locations are receiving new servers throughout this week and the next week. It will be 3-5 business days before the locations are available."

    "Why didn't you think of that before the release. Hope that the next call of duty game gets a good server provider. I've had servers at you before, but this was the last you heard of me."

    Sen en sak om spelet. Hur fan kan en icke målsökande missil, som en RPG t.ex. Distraheras av flares? Wtf. :whoco5:

  11. #341
    nån som har några tips på roliga spel som funkar på min gammla sletna dator?
    1,1 ghz , 512 mb ram , geforce mx 400 grafikkort.

    måste köpa ny dator snart
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  12. #342
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Sen en sak om spelet. Hur fan kan en icke målsökande missil, som en RPG t.ex. Distraheras av flares? Wtf. :whoco5:
    Bästa jag hört på länge, haaaahahaha!! Om det är sant så, faaaail!

    Till mannen ovan.. Age of Empire II.. behöver man säga mer? Funkar.. är bäst!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  13. #343
    mouhaha slängde i ett geforce 6600 128mb grafikkort i datorn, blev grym skillnad när man spelar halo å slrr
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  14. #344
    Citat Ursprungligen postat av yesitsme Visa inlägg
    nån som har några tips på roliga spel som funkar på min gammla sletna dator?
    1,1 ghz , 512 mb ram , geforce mx 400 grafikkort.

    måste köpa ny dator snart
    CivIII!

  15. #345
    Citat Ursprungligen postat av yesitsme Visa inlägg
    nån som har några tips på roliga spel som funkar på min gammla sletna dator? 1,1 ghz , 512 mb ram , geforce mx 400 grafikkort. måste köpa ny dator snart
    Counter strike 1.6! är enligt mig jätte roligt för att vara så gammalt. Finns hur många personer i världen som helst som klagar på grafiken på 1.6. till alla dom..Grafik? vad spelar det för roll egentligen. Bara spelet är roligt så kvittar det väll vad spelet handlar om,hur det ser ut. Grafiken kanske gör det roligt att spela spel som Call of duty,Crysis och andra Högt grafik krävande spel men inte för min del iallafall. Vad jag gillar med Counter-strike 1.6 är faktist den dåliga grafiken xD så stilrent inte massa onödliga detaljer så som buskar,träd,stenar,Snygg himmel. kollade nyss vad spelet kräver och det krävar bara följande. Processor: 500 MHZ Ram minne: 96 mb Hårddisk: 500mb Grafikminne: 16mb Dock kommer det flyta på sämst med en sån dator. xD Förresten sen det senaste Lokala Lanet splittrades våran clan. Som hette flaeckfri nu har jag hittat lite nya kompisar och lira med. (som också är lite bättre på taktiker) och som jag känner bättre IRL.
    Senast redigerat av Hilmersson den 2010-11-19 klockan 18:11.

  16. #346

  17. #347
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Underbara spel!
    Blir nog att spela fallout 2 när jag är "klar" med new vegas. Alla som spelat det verkar vara sjukt besvikna på både 3:an och new vegas så det måste vara bra, trotts grafiken.

    Några bra modar:
    http://www.ripten.com/2010/10/24/fiv...out-new-vegas/

    Har 1:an och 4:an, blir sjukt mycket snyggare grafik.
    Ska ta och testa dem.

    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Exakt.. och jag hade aldrig ens hört talas om de tidigare Fallout spelen, haha!

    Gillar striderna i New Vegas.. väldigt kul att köra lite range!
    Håller med inget springa som en galning och bara spraya på allt och alla som i Cod MW tex.. Utan lite mer realistisk dvs ett spel för mig. Kört nu i några dagar och gillar det som fan! Skönt och köra sneak och få ett critical strike när man skjuter på avstånd.

  18. #348
    Exakt de du skrev där sist, sneaka och skjuta skallen av dem med huntingrifle! ;D

    Är det nån mer här som upplever buggen med kortspelet Caravan? Kan fan inte spela om pengar! Ingen bettar tillbaka, spelat säkert 15 games nu och det hjälper inte.

    Ska tydligen ha fixats i första patchen.. hur får man tag i den?

    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  19. #349
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Håller med inget springa som en galning och bara spraya på allt och alla som i Cod MW tex.. Utan lite mer realistisk dvs ett spel för mig. Kört nu i några dagar och gillar det som fan! Skönt och köra sneak och få ett critical strike när man skjuter på avstånd.
    FOVN är ju tokorealistiskt. Det går att skjuta folk på typ 200m meter en shotgun. Utan slug. Men det är fruktansvärt kul, speciellt nu när jag har kommit upp på lite högre levels. Stör mig dock på att det är så fruuuuuktaaaansvääärt buggigt.

  20. #350
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    FOVN är ju tokorealistiskt. Det går att skjuta folk på typ 200m meter en shotgun. Utan slug. Men det är fruktansvärt kul, speciellt nu när jag har kommit upp på lite högre levels. Stör mig dock på att det är så fruuuuuktaaaansvääärt buggigt.
    FOVN? Sa inte att det var realistiskt utan mer realistiskt om man jämför med dem flesta av dagens fps spel. Det där om att det ska vara så buggigt har inte jag märkt av direkt utan har själv bara haft några mindre buggar som inte påverkart spelandet. Inte kommit så långt iofs.

  21. #351

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Det jag har tänkt på är väl att granater ger skada genom väggar och att RPG blir distraherade av flares.

  22. #352
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Kör Arma 2 om det ska vara realistiskt, dock krävs en bra dator.

  23. #353
    Är det bara jag som upplever Freeze då och då på Black Ops? Sjukt irriterande.

  24. #354
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    BF2 PR ska de va!

  25. #355
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    FOVN? Sa inte att det var realistiskt utan mer realistiskt om man jämför med dem flesta av dagens fps spel. Det där om att det ska vara så buggigt har inte jag märkt av direkt utan har själv bara haft några mindre buggar som inte påverkart spelandet. Inte kommit så långt iofs.
    Fallout New Vegas. Jag säger inte att spelet blir sämre för det faktum att det är orealistiskt, men jag håller inte med om att det skulle vara mer realistiskt än andra spel. Det är snarare så att spelen är orealistiska på olika plan. Hur vapnen beter sig i Fallout NV är förmodligen mer orealistiskt än i typ MW2, medan smygdelen är bättre i NV. Förstår du vad jag menar?

    Det ÄR fruktansvärt buggigt, jag var tvungen att spela klart spelet på ett annat sätt än var jag ursprungligen hade tänkt bara för att en jävla konversation, som var väsentlig för att klara ut spelet med NCR, hängde sig varenda gång jag försökte.

  26. #356
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    BF2 PR ska de va!
    Ja, det med så klart.

  27. #357
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Fallout New Vegas. Jag säger inte att spelet blir sämre för det faktum att det är orealistiskt, men jag håller inte med om att det skulle vara mer realistiskt än andra spel. Det är snarare så att spelen är orealistiska på olika plan. Hur vapnen beter sig i Fallout NV är förmodligen mer orealistiskt än i typ MW2, medan smygdelen är bättre i NV. Förstår du vad jag menar?

    Det ÄR fruktansvärt buggigt, jag var tvungen att spela klart spelet på ett annat sätt än var jag ursprungligen hade tänkt bara för att en jävla konversation, som var väsentlig för att klara ut spelet med NCR, hängde sig varenda gång jag försökte.
    Yes. Är det andra som har samma bugg? Du har väl senaste uppdateringarna antar jag.

    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Ja, det med så klart.

  28. #358
    Lirar lite Splinter Cell Conviction, grymt spel!
    "Inställningen är halva grejen"

  29. #359
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Komigen, ingen som har lust att plocka ihop en dator för 6k på inet eller nåt?
    ska du ha OS med i priset ?

  30. #360

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in