1. #1

    Aerox 09 - trimvariator?

    Jag vill ha en trimvariator till min aerox 09, men på twostroke står det ju att ingen av variatorerna passar till 09an. Finns det Någon som har en aerox 08/09 med trimvariator?

  2. #2

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Är väl bara köpa en och prova!
    Ride fast, or be last!

  3. #3
    Och vf alla NEIN?!
    Wtf?!
    Aja håller med Macke.M eller så mailar du twostroke och ser vad de föreslår

  4. #4
    tror inte att den passar

  5. #5

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Alla tyskpratande varnade...
    HAN frågade oss på forumet om vi hade en trimvariator han isåfall skulle köpa och de ända vi gjorde var att ge honom ett svar, språket borde då inte spela någon som helst roll + att hans inlägg borde varit i köp o sälj,,,
    Ända gången som du borde backa är när du tar satts.

  8. #8

  9. #9
    Borde ju passa, det är väl ingen skillnad på minarelli motorerna från 09 som t ex 99?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Svaren var alla oseriöst skrivna. Man ska skriva seriöst och kanske motivera varför man svarar det?

    Detta är ingen köp/sälj-tråd. Han ställde en fråga om det existerar trimvariator till aerox 08/09.
    "jag vill ha" "'är de någon som har" låter som att han letar efter säljare :p
    Ända gången som du borde backa är när du tar satts.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in