Har i min ägo en isärplockad combinette som är nylackad i zundapp blå. detta skedde innan jag föddes och isärplockad och nylackad är den än. Min äldre kusins projekt som min farsa fick när kusinen flytta utomlands. Har bott i ca tio garage, förråd och dylikt. Funderade på att sätta limpa på den ock en lifan ax 100cc 2takt men det känns inte rätt. har många delar som jag lagt på säljes men inte ramen som är komplett med gaffel sving hjul ock kåpor (tror jag) mycket kan ju hända på 46år. byter det jag har mot en komplett moped med limpa från 70 80 talet helst YAMAHA FS! YANKEE eller CHAPPY men öppen för allt som har limpa och 2takt. Har även en suzuki rg 125(gamma) som jag försöker byta mot moppe om det finns intresse? Äger nu en YAMAHA FS1 DX med portat 60cc borrat insug till 18mm och mukuni 16.5 32mm pipa. YAMAHA FS1 SE YANKEE med borrad cylle till 60cc borrat insug till 18mm och mikuni orginal 32mm pipa, YAMAHA CHAPPY LB80 drevad med dt 125 drev och större hjul annat avgas och lite portad som jag ägt sen1986. YAMAHA CHAPPY LB50med polini 70cc polini 19mm insug reed från lb80 som har 4 läppar 20mm mikuni öppet sportfilter i orginalfilterhållaren gianelli pipa stämd för polini chappy och drevad såklart med större däck på. en zundapp en susuki 125 och en HONDA GOLDWING med sidovagn. Är lite torsk på YAMAHA sen jag hade min första som barn pv50, och min första moppe som jag har kvar. Köpte den av JOEY TEMPEST farsa som jag bodde granne med i väsby för hur mycket gräsklippning och snöskottning som helst men det var värt det. utskrattad av DT och zundapp grabbarna men när jag drog ifrån med minin blev det coolt helt plötsligt. Har höjt bägge mina för det ska va bekvämt när det går i 80 till ca 105 på grusvägarna i norberg. Våga komma med bytesförslag. Pease out moppe bröder