1. #1

    Exclamation Italjet formula 50 AC, gubbe behöver hjälp med lite trim vid Östermalmstorg

    Hej,

    Jag har en Italjet formula 50 AC. 2002.

    Jag behöver hitta någon som kan hjälpa mig med att få igång den samt installera lite trim. Jag betalar givetvis.

    Den fungerade fint förr året tills det att jag köpte ett luftfilter. Efter några dagar så sackade den ihop. Förgasaren måste alltså rengöras.

    Sedan så behöver jag hjälp med installation av trimmrör jag redan köpt, Techigas next R.

    För att röret ska funka bra så måste jag ha hjälp med nya variatorvikter samt ev. byta munstycke i förgasaren. Dessa måste köpas.

    Jag har även köpt en motorstrypare jag gärna skulle vilja installera.



    Jag är 31 år och för gammal och för dålig för att kunna göra det här själv. Jag bor 100 meter från östermalmstorg och moppen står i mitt garage.

    Känner någon någon som kan hjälpa mig? Jag tror att om man har lite moppekoll så är det en baggis att fixa den. Jag betalar givetvis för det. Antingen ett fast pris eller per timma. Vill ni vara två så det ok. Jag har heller inte särskilt bråttom. Jag förväntar mig inte heller ett klart resultat då jag vet att det kan vara svårt. Men jag måste ha hjälp.

    Tveka inte på att höra av er om du kan hjälpa mig eller har någon kunnig kompis som vill tjäna lite pengar.

    Vänligen,


    Tomas Lesniewski
    Sibyllegatan 20
    11442 Stockholm
    [email protected]
    0707662823
    Bifogade bilder Bifogade bilder   

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in