Sidan 16 av 56 Första ... 6141516171826 ... Sista
  1. #451
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Så happy nu! Farsan och jag "dealade" lite. Syrran (8 år) vill ha en iPhone, så hon får min när hon fyller år (hon märkerinte att den är använd, eftersom den har varit 100% skyddad hela tiden), och farsan betalar största delen på en iPhone 4 till mig

  2. #452
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Exakt, vem fan håller mobilen med hela jävla handen. Jag håller luren enbart med fingrarna.


    Surt. I såna lägen borde de kunna prioritera köp. Iom att du redan hade en beställning borde de kunna skicka den till dig som den borde ha kommit innan.
    Precis! Nu vet man ju aldrig när jag kommer få den, lär ju vara slutsåld sedan länge...
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

  3. #453
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Så happy nu! Farsan och jag "dealade" lite. Syrran (8 år) vill ha en iPhone, så hon får min när hon fyller år (hon märkerinte att den är använd, eftersom den har varit 100% skyddad hela tiden), och farsan betalar största delen på en iPhone 4 till mig
    Vad ska en "kvinna" på 8 år ha en iPhone för?

  4. #454
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vad ska en "kvinna" på 8 år ha en iPhone för?
    Dagens småbarn du vet Skulle beskriva en henne som en flicka/tjej istället för kvinna

  5. #455
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Så happy nu! Farsan och jag "dealade" lite. Syrran (8 år) vill ha en iPhone, så hon får min när hon fyller år (hon märkerinte att den är använd, eftersom den har varit 100% skyddad hela tiden), och farsan betalar största delen på en iPhone 4 till mig
    Vart är världen påväg? En åttaårig liten fjant ska inte ha nån telefon knappt, och definitivt inte en iPhone. Det är ju sorgligt....

  6. #456
    Magic trackpad är grym
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  7. #457
    Var nyss inne och beställde en iPhone 4
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  8. #458
    Jailbreak till ios4 än?

  9. #459
    Kolla denna filmen. Har inte kollat i genom den själv men det kanske ger dig svar.

    http://www.youtube.com/watch?v=2XfZP...os=wUAuPHbzVtI
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  10. #460
    Tänkte sälja min iPhone 3G 8 gig nu... nån som e sugen?
    www.Earpill.com - addictive music

  11. #461

  12. #462
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    har funnits ett tag nu


    Edit: har iphone 4 fortfarande samma problem med skalet?
    Ja, om du menar att den förlorar täckning om man håller för antennen. Dock gör de flesta mobiler det.

    Tex, om man pratar i en Walkie-talkie håller man för antennen då? Nej för då skulle man förlora kontakten med den man pratar med.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  13. #463
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    http://www.blocket.se/stockholm/Macb....htm?ca=11&w=3


    Ganska bra tilfälle för nån macbög?

  14. #464
    www.jailbreakme.com Och där har vi jailbreak till alla jävla ipoddar iphones och ipad

  15. #465
    Någon som vet om man kan köpa Iphone 3G utan abonemang och olåst i USA just nu då? Eller måste man fortfarande teckna abonemang?

  16. #466
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    http://www.blocket.se/stockholm/Macb....htm?ca=11&w=3


    Ganska bra tilfälle för nån macbög?

    vad var det för något?

  17. #467
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    vad var det för något?
    Macbook pro med i7 tror jag det var för jävligt bra pris.

  18. #468
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

  19. #469
    Är det dina annonser?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  20. #470
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Är det dina annonser?
    Yes
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

  21. #471
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Yes
    Är sugen på den sista länken.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  22. #472
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Går inte det där lite emot ''ingen reklam'' regeln?

    Btw, hur är kvalitén på skyddsfilmen? Ser inte ut att vara den de säljer på tex 3, Tele2 osv.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  23. #473
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Är sugen på den sista länken.
    Skicka ett pm
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Går inte det där lite emot ''ingen reklam'' regeln?

    Btw, hur är kvalitén på skyddsfilmen? Ser inte ut att vara den de säljer på tex 3, Tele2 osv.
    Den är faktiskt riktigt bra, har använt motsvarande på min iPod touch i snart ett år utan några problem alls
    Angående reklamregeln så är det endå ontopic iom att folk söker skal till iPhone 4
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

  24. #474
    Kan man inte få bort multitasking på något sätt? Blir fan galen på skiten.

    Eller kan någon förklara hur det ens fungerar och om det på något sätt är bättre än Backgrounder?

    EDIT: WOHO, hittade ett sätt att få bort det. Om någon som jag tyckte att det sög med multitasking

    Installation

    1. Open Cydia and make sure http://www.sinfuliphonerepo.com is added to your sources
    2. Tap on Sections > SiNfuL iPhone and install Disable iOS4 Multitasking
    Senast redigerat av Oloof^ den 2010-08-10 klockan 20:05.

  25. #475
    Jag är jävligt sugen på att köpa apples tangentbord av den enda anledningen att det är sjukt snyggt. Nu till min fråga, hur pass jobbigt kommer det bli att använda det med windows, syftar då främst på apples annorlunda tangenter.
    w

  26. #476
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Jag är jävligt sugen på att köpa apples tangentbord av den enda anledningen att det är sjukt snyggt. Nu till min fråga, hur pass jobbigt kommer det bli att använda det med windows, syftar då främst på apples annorlunda tangenter.
    Jag tror inte att det funkar överhuvud taget. Det trådlösa går via bluetooth.
    Men sök på Google. Sen finns även 99.se som är riktigt duktiga på allt om Apple.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  27. #477
    Funderar på att köpa en iphone 3gs 32gig. går de att få fri surf kombinerat med telia kontantkort och hur mkt skulle detta i så fall kosta?

  28. #478
    pones avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    101
    Citat Ursprungligen postat av JeZar Visa inlägg
    Funderar på att köpa en iphone 3gs 32gig. går de att få fri surf kombinerat med telia kontantkort och hur mkt skulle detta i så fall kosta?
    Du kan ju köpa gratis surf i ett år för 500 kr. Sen använder du kontantkortet till sms och ringa mm. Du får surfa för 0,5 GB/månad.

  29. #479
    Citat Ursprungligen postat av pone Visa inlägg
    Du kan ju köpa gratis surf i ett år för 500 kr. Sen använder du kontantkortet till sms och ringa mm. Du får surfa för 0,5 GB/månad.
    räcker de långt med 0.5 GB surf om man har trådlöst nätverk hemma?

  30. #480
    Citat Ursprungligen postat av JeZar Visa inlägg
    räcker de långt med 0.5 GB surf om man har trådlöst nätverk hemma?
    Ja det tycker jag allt, men allt är relativt. Du kan inte lyssna på Spotify, kolla på Youtube etc, men att surfa och att kolla Facebook t.ex räcker det gott till..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in