1. #1

    Talking Yamaha DT - en hel och extremt mycket delar

    Vara: Yamaha DT 50 , den äldre modellen. Sen har jag delar så det sjunger härligt om det!

    Årsmodell: 199x - vet inte helt säkert men 90 talet någon gång.

    Mil: xxxx vet ej!

    Pris: Kom med förslag, men en prisidé är runt 4000kr för allt, men det går ju att diskutera med!

    Övrigt: Det är en komplett fungerande DT som är riktigt fräsch, vit/röd målad i klassisk kombination. Innan jag ställde in den i somras började den krabba lite, men det var efter att kört slut på en tank så det är ju antagligen bara skit i förgasaren. Nu står den bara och tar plats så tänkte sälja den till någon som vill ha något att skruva lite med i vinter!

    Om delarna så är det en komplett DT nedplockad, framgaffel saknas men annars finns allt!
    Lite av sakerna som finns är:
    komplett motor
    trimm krökar
    60cc cylinder om jag inte mins helt fel. Inkl. Kolv med ringar
    Slipad ram, med lite kärlek redo för lack
    Förgasare original, med olika munstycken
    fram och bakdäck
    drev
    sving

    Jag har det mesta, det är bara att skriva och fråga om det är något annat!

    Varorna återfinns i: Lessebo, kan även lösas till Växjö med vid överenskommelse

    Du kontaktar mig via: Mail gäller i första hand, men även kontakt via sms kan fungera, jag svarar lika snabbt på båda två! Mail: [email protected] Mobil nummer: 0727349190

    Kan jag skicka varan: Ja, men köparen står för frakten. Men gäller ej ram eller komplett moped.
    Senast redigerat av Chillicheese den 2013-09-15 klockan 22:12.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in