Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Det som drar ner forumet så som det ser ut för tillfället är folks attityd till varandra, ser varje gång jag går in här hur folk, istället för att hjälpa varandra med deras problem så dumförklarar man varann såfort man får chansen eller klankar ner på personer om man får möjlighet, det förstör verkligen hela atmosfären här på moppenet. Det får folk att komma hit en gång för att sen inte återvända.
    Inte för att vara sån, men när vi hetsade mot varandra som mest, så hade vi mest liv på forumet, de "nya" forumet då asså.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #32
    Jag tycker inte att någon blir dumnförklarad, nån gång ibland bara! Kolla tex på Twostrokerider, där finns det mycket folk som dumförklara. Och dom har mer aktivitet..

  3. #33

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Fast jag hänger ju hellre på ett forum som är inaktivt med folk som har kunskap, än ett forum där ingen kan nåt annat än o gissa.

  4. #34
    Det jag menar, men tillslut kommer det bli svårt..för dom duktiga som är kvar har inga frågor

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Inte för att vara sån, men när vi hetsade mot varandra som mest, så hade vi mest liv på forumet, de "nya" forumet då asså.
    Hahahh jo det är ju ett sätt att se på saken ^ men skulle tro att folk hellre besöker ett forum där de vet att dom ska kunna få ordentligt med hjälp om det är något dom undrar, istället för att inte våga posta något i rädsla för att bli idiotförklarade, som att inte vi alla har varit gröna på det här med mopeder någon gång, nu talar jag såklart inte till dig när jag säger det här, för känner ju igen dig sedan länge och vad jag vet så har du alltid haft en skön attityd till skillnad från många som jag tycker har en riktigt svinig attityd å andra sidan. Speciellt mot folk som är helt nya här.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in