Ämne: hjälp moppe?

  1. #1

    Red face hjälp moppe?

    hej jag är en kille på 14 år som snart fyller 15 jag skulle behöva hjälp att välja moppe
    jag bor i en liten stad där alla har moppe och epa. jag vill inte lägga ner massor med tid på att ta moppe kort och plugga jag vill bara ha en moppe som jag kan vara ute och köra för att ha kul. jag vill inte hålla på och meka eller bli tagen av polisen.

    jag vill ha en helt laglig moppe som man kan trimma senare genom att dra v-ringen eller nåt sånt.

    1.vad tror ni skulle passa mig 30 moppe eller eu moppe

    2.vilken moppe skulle ni rekommendera?

    3.finns det moppar som går fortare än vad dom får original?

    TACK

  2. #2
    1+2. Det beror på helt på vad för smak du har, och hur mycket pengar du vill lägga. En beg. Aerox är en fruktansvärt bra moppe som det finns bra reservdelar till, är dock lite dyr men satans vad man kan trimma och ha kul med en sådan! Betalade ca 5k för mitt körkort och det är inget du vill göra om du tänkt köra olagligt, då är det bättre med 30 moppe.
    3.Nja eu mopparna brukar gå i ca 50-52 ist för 45 men det går ju alltid att ändra på

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Basix Visa inlägg
    1+2. Det beror på helt på vad för smak du har, och hur mycket pengar du vill lägga. En beg. Aerox är en fruktansvärt bra moppe som det finns bra reservdelar till, är dock lite dyr men satans vad man kan trimma och ha kul med en sådan! Betalade ca 5k för mitt körkort och det är inget du vill göra om du tänkt köra olagligt, då är det bättre med 30 moppe.
    3.Nja eu mopparna brukar gå i ca 50-52 ist för 45 men det går ju alltid att ändra på
    har tittat på 30 moppe aerox och gilera stalker vad tycker du om den moppen? jag hade tänkt köra lagligt 1 halvår och sen dra v-ringen.

  4. #4
    Köp min speedfight. Den går både fort och är laglig. Kolla i säljes.....
    Har du inget kort så spelar det ingen roll vad du kör. Köp en gammal volvo.

  5. #5
    Thoz3s avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Ort
    mitt ute i ingen stans
    Inlägg
    197
    gilera stalker mycket lätt mekad moppe, du behöver inte ta bort hela bakpartiet och så slipper du hålla på med massa vatten i cylindern om en packning går sönder

  6. #6
    Gilera är skit bra också!

  7. #7
    om man vill vara ute och köra ganska fort och ha kul med sina kompisar och kanske burna lite på grusplanen räcker det med en NEOS
    AEROX
    GILERASTALKER
    SPEEDFIGHT 2
    30 MOPPE?

  8. #8
    men en honda x8r-s eller-x köpte en sådan föra veckan det är en 30 moppe men om du drar cdi plugen så går den som en eu moppe stark som fan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in