1. #1

    vilken årsmodell är denna yamaha fs1?

    Hej!

    Har haft min yamaha fs1 stående några hor nu i en polares garage då den varit paj enda sedan jag köpt deb. En kombination av lathet och brist på pengar har gjort så att det inte blivit av att fixa den förän nu. Tänkte också införskaffa sidkåpor och kanske en ny sadel med mera. Men jag vet dock inte vad det är för årsmodell och därmed inte vilka delar jag behöver. Är det någon som kan avgöra årsmodell efter bilden jag bifogar eller ser det kanske ut att vara ett ihopplock? Har någon annars tips på vad man ska kolla på för att avgöra årsmodell.
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

  2. #2
    Ring Transportstyrelsen och uppge ramnr och fråga vilken årsmodell så får du svar
    Braap Braap

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Ring Transportstyrelsen och uppge ramnr och fråga vilken årsmodell så får du svar
    Tack, det ska jag göra! På början av ramnumret står det 3f1. Vad jag förstått kom inte 3f1 modellen förän på 80-tallet medan bensintanken ser ut att tillhöra en äldre modell. Kanske är ett det ett ihopplock men ska i alla fall kolla med transportstyrelsen .

  4. #4
    Transportstyrelsen hade ingen info. Vad jag har förstått är det en fs1 ss tank och enligt ramnumret en 3f1 modell. Var ss mopparna 3f1;or? Är en rookie på detta plan. Googlar och googlar men blir inte smartare på det. Bågon fs1 expert där ute som har något tips? Vilken verkligen veta vad det är för årsmodell eller om det är ett ihopplock!

  5. #5
    ser ut att vara en 70 talare med tanke på tanken men sadlen ser ut att vara från någon nyare

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in