1. #1

    spike blöddrar på mellanvarv am6

    min rieju spike går iväg rent, sen blöddrar den i kanske 1-4 sekunder innan den sticker, blöddrar alltså på "mellanvarv" har 102 munstycke nu, testat 110 och justrerat nålen, men med 110 blöddrar den hela tiden, någon som vet hur man får bort blöddret? 21mm dellorto. am6.

  2. #2
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    pröva ändra en liten del på luftskruven?

  3. #3
    om det är på mellan varven så hjälper de inte att skruva på luftskruven har jag läst, utan det är att man får byta lågfartsmunstycke tills den går bra på mellan varven

  4. #4
    Kan absolut ingenting om lågfartsmunstycken :s sitter original för dellorto 21mm nu :s

  5. #5

  6. #6
    Spelar ingen roll, blöddrar trots att jag gasar lite till fullgas

  7. #7

  8. #8
    Den går rent på fullgas efter blöddret, och innan men precis innan den sticker så blöddrar den oavsett hur mycket jag gasar

  9. #9
    låter som min :p min får för mycket bensin så vid mellanvarven innan den har förbrännt och orkar dra iväg, så blöddrar den. eftersom det blev mer bludder med 110 så va antagligen de alldeles för stort å 102 antagligen lite stort också

  10. #10
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Du har ju väl orginal Rieju ändå Flaka?

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    Du har ju väl orginal Rieju ändå Flaka?
    såklart min e laglig 100%

  12. #12
    Hva er oppsettet? Original motor med 21mm?
    Admin på Norske Mopedportalen.com

  13. #13
    Barikit 74cc, 21mm, metrakit prorace 3 rör, stage6 star filter, metrakit prorace koppling, sport membran, snabbgashandtag. ska vara mer men kommer inte ihåg just nu

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in