1. #1

    Effektrör (D50BO)

    Vara: Hebo Escape Bufanda, Gianelli 2T, Turbokit
    Årsmodell:
    Mil:
    Pris: Ditt
    Övrigt: Det skall vara KOMPLETT och i fungerande skick. Resten kvittar
    Varan/varorna återfinns i: Hos dig
    Du kontaktar mig via: Pm / Mail / sms
    Kan jag skicka varan?: Ja det kan skickas, kan stå för frakten.

    Tjena då mina planer på hyper gick åt skogen så har jag beslutat mig för att tillägna sista sommaren med bara ett trimmrör att glida runt på. Så söker nu ett Hebo Escape Bufanda, Turbokit eller ett gianelli 2T avgassystem som är komplett (vänsterdraget) som passar till min D50BO motor! Har ni ett så hör av er, köper det direkt!

    0722104053

    [email protected]

    Mvh Joakim
    Senast redigerat av Roxxen96 den 2013-04-29 klockan 17:46.

  2. #2
    Bump

  3. #3
    Updaterad. Även turbokit går fint. Verkligen ingen som har..?

  4. #4
    Hade samma problem som dig. Hitta inget billigt rör, så köpte ett gianelli 2t till rieju för 300 kr, en http://www.twostroke.se/product.asp?product=24502 så var det fixat inte svårt alls att göra en distans för ramfästet, för mig satt det perfekt fast bara 1 cm för långt ut så var bara att göra en 1 cm lång rörbit där bulten kunde gå igenom. Annars om man orkar kan man bara svetsa om själva fästet på röret i slöjden

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ByYn Visa inlägg
    Hade samma problem som dig. Hitta inget billigt rör, så köpte ett gianelli 2t till rieju för 300 kr, en http://www.twostroke.se/product.asp?product=24502 så var det fixat inte svårt alls att göra en distans för ramfästet, för mig satt det perfekt fast bara 1 cm för långt ut så var bara att göra en 1 cm lång rörbit där bulten kunde gå igenom. Annars om man orkar kan man bara svetsa om själva fästet på röret i slöjden
    Köpte ett gianelli för 500.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in