Ämne: Honda projekt

  1. #1

    Honda projekt

    Tja! Håller på med min mt5a men har lite problem med soppa-tillförseln. När man ska åka iväg så vägrar den varva på. Det enda trimmet jag har på är trimrör och portad 50cc cylinder. Har original föggen just nu. Någon som har något förslag/tips? Kan lägga till bilder senare då jag inte är i garaget just nu.

  2. #2
    låter som du har för litet munstycke, men vad har du för drevning på den? 12-45 är ju orginal

  3. #3
    Nja, vet inte riktigt, fick den som present när jag fyllde år, har inte bytt drev själv än. Har bara skruvat insug hittills, Ska fråga han som har skruvat ihop den

  4. #4
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    lika bra att kolla själv? tar int för lång tid för det skall väl ändå kollas någon gång?

    Annars Har du inga bilder så blir det fel att du lägger denna tråd här. Be om låsning och förflytta dig till '' Veteran samt överiga mopeder ''

  5. #5
    Jodå, har bilder men bara inte hemma, det är original drevning på, vi har bytt munstycken i alla olika slags dimensioner som passar så jag skulle nästan tro att det är en packbox

  6. #6

  7. #7
    Nu så har jag fått ordning på hondan, böt förgasare i helgen till en 16mm cross fögge så nu går den som den ska

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in