Vara: Yamaha AeroxR YQ50
Årsmodell -09 Uttagen sent -10
Mil: snart 150mil
Pris: 19000kr
Övrigt: Väldigt fint skick, det är flickvännens moped, så efter den gick 100mil gjorde jag en genomgång på den. Den är optimerad med såsom borttagen v-ring, lättare variatorvikter, ett mer öppet S6 filter i original boxen.
Den har alltid stått under tak, det senaste året så har den dessutom stått i värmegarage.
Varan återfinns på: Tjörn (5mil norr om GBG)
Du kontaktar mig via: Blocket, pm, tråd, min email, flickvännens email
Kan jag skicka varan: Ja det går säkert för en extrem kostnad.

Blocket

Citat Ursprungligen postat av Blocket
Hej!

Nu var det dags att sälja min Yamaha Aerox till förmån utav bil.

Mopeden är då en silver/röd Yamaha AeroxR YQ50, den är egentligen en 2009 men den är uttagen sent 2010. Den har endast gått 150mil!
Mopeden har alltid varit väl omhändertagen, nu det senaste året har den knappt varit körd och stått i värmegarage resten av tiden. Innan dess gick den bara på sommartid och spenderade resten av tiden i ett förråd. Så den har alltid haft tak över huvudet.
Den har dessvärre fått sig lite skrapmärken på ena sidan, ingenting som syns direkt.

Den har inte genomgått någon service, men min pojkvän med motorvana har gått igenom motor, växellåda, chassi och alla skruvar på exteriören.
Den har genomgått en lite mindre justering utav motorn, vilket innebär borttagen variator-ring, bytt ut variator vikterna mot lättare och satt i ett mer öppet luftfilter i original luftboxen.
Den har även en borttagen stänkskärm bak och 2st rosa dioder i parkeringsljuset. Men givetvis finns varenda original del och går att byta tillbaka till ifall det önskas innan köp. Men då minskar möjligheten att kunna pruta.

Mer info om själva mopeden finns här:
http://www.yamaha-motor.eu/se/produk...lore&year=2012

Hör av er via mail, sms eller ring! Passa på nu och köp en jättefin lågmilad och välvårdad moped till rätt pris!