Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Har praktiserat i en märkesverkstad och har kompisar som jobbar i vanliga verkstader. När jag var inne på att bli bilmekaniker i samband med att jag praktiserade på peugeot så fråga jag då kompisarna (farsans kompisar) om deras arbetsförhållanden och tillgångar till resurser. Några av dom hade jobbat på både märkes och vanlig svensson AB, dom alla sa märkesverkstäderna var bäst.
    Jag har jobbat både på märkesverkstad (Toyota) och mindre ställen. Nu efter studenten jobbar jag på ett mindre ställe, ägaren har tre verkstäder under samma namn. Och vi har det mesta vad gäller datorer, Bosch, VAG, Autocom, Någon volvo och sedan en annan jag inte minns vad den heter.. Så det beror helt och hållet på vad för kompetens som finns bland mekanikerna.

    På tal om något helt annat.

    Snacka om roliga omdömen

    http://www.rejta.se/omdome/534709/sa...uto+service+ab
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag har jobbat både på märkesverkstad (Toyota) och mindre ställen. Nu efter studenten jobbar jag på ett mindre ställe, ägaren har tre verkstäder under samma namn. Och vi har det mesta vad gäller datorer, Bosch, VAG, Autocom, Någon volvo och sedan en annan jag inte minns vad den heter.. Så det beror helt och hållet på vad för kompetens som finns bland mekanikerna.

    På tal om något helt annat.

    Snacka om roliga omdömen

    http://www.rejta.se/omdome/534709/sa...uto+service+ab
    Det är säkert så som du säger. Allt jag sa var vad jag har fått höra och min egna uppfattning.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in