1. #1

    RE:Köp av moped

    Hejsan alla Moped dister jo det är så att jag ska köpa moped och det står mellan dom här
    2
    Aerox
    Speedfight 2

    vilken har bäst axc eller va de kalas för och vad finns det för, för och nakdelar osv?

  2. #2
    aerox är bättre om du ska trimma,mkt bättre motorer, finns en anledning vrf nästan inga trimmar speedfight mkt....;P,sen om du ska syunta så inte speedfight,för den har dålig fram framgaffel....


    edit. piaggiomotorerna är dem bästa,håller bäst kvalité helt klart.
    asså ngn av följande: gilera runner,gilera stalker,piaggio typhoon,piaggio nrg,piaggio zip och derbi gp1

  3. #3
    Okej kör du själv aerox?

  4. #4
    Tycker aerox är bäst imo, bäst att trimma, styla, stunta osv med om man jämför med SF2

  5. #5
    Det får nog bli en aerox i alla fall.

  6. #6
    speedfight har trimvänliga motorer jo
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  7. #7
    Kör på speedfighten för i helvete!

    Aerox e riktigt kul o styla trimma osv men.. Motorerna går sönder! Så är det bara Speedfight håller längre och är allmänt bättre i längden..

  8. #8
    jag skulle också valt sf2 för att aerox är så stora och klumpiga tycker jag, sen säger jag som hipezi dom motorerna är trim vänliga min kompis hade en som gick närmre 100 sträcket men fick inte reda på setup tyvärr

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in