Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Upplands Väsby
    Inlägg
    74
    vi hittade inte direkt fel på den, utan vi märkte att den inte orka typ. Så vi håller på att fixa manuell soppakran. Så jag undrar, hur ska man borra i vakuumkranen?

  2. #32

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Upplands Väsby
    Inlägg
    74
    Tja, nu är det så att vi har satt på en manuell soppakran så att den ska få så mycket soppa den vill ha. Det funkade med att ha bensin i en cola flaska kopplad till förgasaren, så vi trodde att den skulle funka med den manuella, men icke. Kan det vara så att förgasaren är trasig eller något liknande?

  3. #33

  4. #34
    Testa en annan förgasare om ni har tillgång till en.

    Edit: Så jävla sexig sr du har
    Fan att d e sprut på brorsans, annars hade jag fan behållt den och skippat att sälja

  5. #35

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Upplands Väsby
    Inlägg
    74
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Testa en annan förgasare om ni har tillgång till en.

    Edit: Så jävla sexig sr du har
    Fan att d e sprut på brorsans, annars hade jag fan behållt den och skippat att sälja
    Jo, vi ska testa min brorsas gamla förgasare, 20 millimeters. Får se hur det går imorn med den.

    Tack, tycker den e lite fin jag också Synd för dig

  6. #36

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Upplands Väsby
    Inlägg
    74
    Kunde inte få på min brors förgasare, för lite utrymme. Skall köpa nya munstycken till min original förgasare.

  7. #37

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Upplands Väsby
    Inlägg
    74
    Så, vi har testat med original förgasaren och det funkade fel fritt! Får antagligen lämna in förgasaren och få pengarna tillbaka eller en ny.

  8. #38
    vad är det för orginal munstycke i förgasaren?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in