Ämne: Piaggio cia

  1. #1

    Piaggio cia

    Jag köpte en gammal piaggio ciao igår som jag inte får att gå ordentligt. Innan startade den inte alls. Men nu har jag lyckats att få igång den lite grann. Håller jag fullgas så startar den lätt. Men för att den ska gå måste jag hålla fullgas hela tiden och då går han som på tomgång, precis så att han går framåt. den dör direkt om jag chokar eller håller för luftfiltret. Den dör även om jag kopplar, ska det vara så? ska det alltså kunna vara tomgång på den så att den inte rullar framåt?

    Nåfon som hur jag ska få den att gå ordentligt?

    tack på förhand

  2. #2

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Jacke15 Visa inlägg
    Jag köpte en gammal piaggio ciao igår som jag inte får att gå ordentligt. Innan startade den inte alls. Men nu har jag lyckats att få igång den lite grann. Håller jag fullgas så startar den lätt. Men för att den ska gå måste jag hålla fullgas hela tiden och då går han som på tomgång, precis så att han går framåt. den dör direkt om jag chokar eller håller för luftfiltret. Den dör även om jag kopplar, ska det vara så? ska det alltså kunna vara tomgång på den så att den inte rullar framåt?

    Nåfon som hur jag ska få den att gå ordentligt?

    tack på förhand
    Hur stulen är den?

    Och "kopplingen" är pysen, den ska dö om man håller in den, det är så man stänger av

    Men rengör förgasaren och kolla så att du har bra gnista
    Kåtmorfar<3

  3. #3
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Använd frågetråden.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in