1. #1

    TGS-Circle Session-2012

    Ny rulle är ute! Lägg gärna en kommentar på vad ni tycker och vad som ni tycker ska förbättras Glöm inte att prenumera heller så ni inte missar nya fetare filmer framöver. Enjoy


  2. #2
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    2:45 va unikt! men vart är sm fälgarna?
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  3. #3
    Helt sinnes bra film! Även om han kör original moppe så är han KUNG!
    SHI HOO!

  4. #4
    Blir så sjukt taggad på o köra nu alltså...
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    2:45 va unikt! men vart är sm fälgarna?
    Tack! Det är några veckor gammla klipp när jag har crossfälgarna
    Citat Ursprungligen postat av mtfämti! Visa inlägg
    Helt sinnes bra film! Även om han kör original moppe så är han KUNG!
    Hihi tack
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Blir så sjukt taggad på o köra nu alltså...
    Bara till att köra nu då

  6. #6
    tung film gustav o nils keep it up

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av AMPnoah Visa inlägg
    tung film gustav o nils keep it up
    Tack Noah!

  8. #8
    Jag såg att många på garaget.org skrev att den var tråkig osv. Men grejen är ju den att dom som inte kan "Stunt" eller vet hur svårt vissa saker är förstår ju inte det roliga i filmen. Det är därför jag tror att "Stunting" är så litet i Sverige, vilket är väldigt synd. Det är därför det är viktigt att vi forsätter och kämpar för att få folk att förstå att detta är något som borde utvecklas.

    Bra film! forsätt så

  9. #9

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Stunt är inte tråkigt att titta på, gäller bara att kunna redigera film ordentligt med färger och schyssta övergångar samt hålla en clean stil på filmen.. sen om man kan stunta eller inte är näst intill skitsamma eftersom dom som inte följer stunt tycker seatstand ser coolare ut än hc tex.

    hursomhelst, diggar inte din körstil så mycket däremot dock gjorde du ett par schyssta ringar under filmen! killen på chn har ju en liten bit kvar :p men dumpa rockmusiken, stunt och rockmusik är sjukt 2006, blir nästan aldrig bra :d annars rockar du väl hårt! fortsätt så!
    Ja jag tror vi menar ungefär samma sak, men jag uttryckte mig lite dåligt :/

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Mxabbe Visa inlägg
    Jag såg att många på garaget.org skrev att den var tråkig osv. Men grejen är ju den att dom som inte kan "Stunt" eller vet hur svårt vissa saker är förstår ju inte det roliga i filmen. Det är därför jag tror att "Stunting" är så litet i Sverige, vilket är väldigt synd. Det är därför det är viktigt att vi forsätter och kämpar för att få folk att förstå att detta är något som borde utvecklas.

    Bra film! forsätt så
    Aa märkte det att folk tyckte det var tråkigt att bara kolla på "ringar" och det tycker jag me är lite synd att folk inte är så insatta så att dom inte ser att vi gör olika sorters kombo. Tack!

    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Stunt är inte tråkigt att titta på, gäller bara att kunna redigera film ordentligt med färger och schyssta övergångar samt hålla en clean stil på filmen.. sen om man kan stunta eller inte är näst intill skitsamma eftersom dom som inte följer stunt tycker seatstand ser coolare ut än hc tex.

    hursomhelst, diggar inte din körstil så mycket däremot dock gjorde du ett par schyssta ringar under filmen! killen på chn har ju en liten bit kvar :p men dumpa rockmusiken, stunt och rockmusik är sjukt 2006, blir nästan aldrig bra :d annars rockar du väl hårt! fortsätt så!
    Tack! Ska du köra på Brodalen träffen?

  12. #12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in