Ämne: stage6 50cc

  1. #1

    stage6 50cc

    tja, ska köpa ny cylinder nu, har en 19mm förgasare och ett technigasrör, mellanvarvigt.
    frågan är då vilken cylle jag ska köpa? jag får itne köra 70cc igen för mina föräldrar.
    så vilken 50cc? stage6 50cc kanske skulle vara något då man verkar få ut ganska mycket effekt och iochmed att jag har 19mm på. hjälp tack. vad tror ni den skulle gå i med stage6 cyllen, i topp och botten, ska stunta med den men ändå vilja köra hyfsat fort. rekomenderade vikter på ett ungefär?

    Mycket frågor men ni fattar säkert!

  2. #2
    asså jag har stage6 70cc med en 17,5 mm förgasare. du tror inte att din förgasare blir lite för stor ???

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av slay1337 Visa inlägg
    asså jag har stage6 70cc med en 17,5 mm förgasare. du tror inte att din förgasare blir lite för stor ???
    nej för det har funkat med 50 original? och 70cc. hjälp tack istället för dryga kommentarer av 1337 booyy_fjortis.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    nej för det har funkat med 50 original? och 70cc. hjälp tack istället för dryga kommentarer av 1337 booyy_fjortis.
    Och du kan ju sluta upp med din attityd, Cotton Eye Joe.

    Kör på Airsal Racing 50. Vet dock ej vad du har för moped.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Och du kan ju sluta upp med din attityd, Cotton Eye Joe.

    Kör på Airsal Racing 50. Vet dock ej vad du har för moped.
    sorry för den, en hel dag i solen utan vatten så blir jag så:/ det handlar om en slider 08a.

  6. #6
    Finns det Airsal Racing 50 så kör på den
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Finns det Airsal Racing 50 så kör på den
    vad är det som är bra med den? är det inte bättre effekt i stage6en?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    vad är det som är bra med den? är det inte bättre effekt i stage6en?
    Jag gillar airsalen i alla fall. Ger ett skönt drag. Visst fungerar väll s6an med
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag gillar airsalen i alla fall. Ger ett skönt drag. Visst fungerar väll s6an med
    okej, tack! någon som har något att tycka till om när det gäller stage6 cylindern?

  10. #10

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Kan rekommendera den, körde den i början i moppe åldern, fast på en peugeot speedfight 2. och den gav bättre botten o topp DOCK vattenkylt.

  11. #11

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Södra Sthlm
    Inlägg
    46
    Stage6 50 kubik måste väl vara en av dom som ger mest effekt av 50-kubikarna. Så du lär nog bli nöjd

  12. #12

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Stage6 är jävla bra på att bygga sina delar, så missnöjd lär du inte bli satsa på 85km/h som toppfart perfekt inställd och så
    Ride fast, or be last!

  13. #13
    data redigera orderlistan och slipa bort 70 cc märket! de e mitt råd

    annars stage 6

    "en hel dag ute i solen utan vatten blir jag så :/" hahah roligaste på länge

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in