1. #1

    Arrow Gilera Stalker gasar av sig själv helt å hållet!

    Hej har en Gilera stalker, när jag startar den så gasar den till max. Hjulet snurrar bara helt å hållet, min kompis höll på att dö när kan körde den och plötsligt gasar den helt hållet av sig själv tur att han hoppade av den. HJÄLP MIG SNÄLLA!

  2. #2
    Haha hoppade polaren av när den gasade? Din gasvajer som fastnat någonstans helt enkelt, kolla vid förgasaren och uppe vid handtaget Trotteln kanske sitter fast?

  3. #3
    AA han hoppade av så snabbt han kunde, den körde in i ett träd. Vi startar moppen och hjulet börjar snurra till max. Vad ska jag göra, ta av något eller?

  4. #4
    kolla förgasaren/vajern! Trottel kan ha hängt sig elr så..
    .

  5. #5
    Vad är trottel och vart ligger den? Min kompis ändrade sig som fan att han körde han kunde dött.

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    varför stängde ni inte bara av tändningen
    Eller höll in bakbromsen med vänster handen och stängde av tändningen med höger handen?
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  8. #8
    Den hade inga bromsar alls men vad kan jag göra? Hur stänger man av tändningen?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Bloodie Visa inlägg
    Den hade inga bromsar alls men vad kan jag göra? Hur stänger man av tändningen?
    vem kör en moped UTAN bromsar?? lite väl dumt kanske?? ett tips: Kolla så gasvajern inte trög eller fastnar..

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Bloodie Visa inlägg
    Den hade inga bromsar alls men vad kan jag göra? Hur stänger man av tändningen?
    har du en nyckel till moppen?

  11. #11
    nej

  12. #12

  13. #13
    Troll om ingen märkt det men jaa
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  14. #14
    HAHAHA snodd....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  15. #15
    Om den är baxad så är det väl bara karma mannen

  16. #16
    testa elda upp skiten, ska vara nytankad ochså
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  17. #17
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    har du en nyckel till moppen?
    Citat Ursprungligen postat av Bloodie Visa inlägg
    nej
    Hahaha...
    To much is never enough.. !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in