Sidan 7 av 73 Första ... 567891757 ... Sista
  1. #181
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Nej men du kan ju googla och se att de tappade effekt då dom gjorde så.
    Va säger du nu då?

    Honda cr250 -01 effekt 42,8 kW / 8000


    Honda cr250 -02 effekt 43.4 kW / 8.000 varv


    Källa http://www.hondamc.com/homc/template...t____9702.aspx
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

  2. #182

  3. #183

  4. #184
    Hej!
    Ska beställa en 44,5mm kolv till den en malossi cylinder till mt. Har sett att en kx65 kolv hade passar rätt bra, en fråga har den nicasillopp original eller? det är den modellen efter 2000

    Mvh//Emil
    Senast redigerat av Emil-94 den 2010-08-06 klockan 14:24.

  5. #185
    Körde i gropen med några polare i onsdags så passade på att dra bak rampen lite, ca 10 meter fram till uppgången av landningen
    Tyvärr vurpade polarn o pajjade frambromsen så vi flyttade fram rampen igen... Är det bra väder imorn kanske det kommer film när jag tränar trick


    Kunde skippat att sega ner filmen i slutet kanske, ser bara cp ut ju

  6. #186
    Ser bra ut!

  7. #187
    Lägger upp en bild på min rm 125 - 03


  8. #188
    Fräsch!

    Lite liten bild bara
    F.d summertime

  9. #189
    I like 24mx's rea!
    Yellowfail

  10. #190
    tycker att dom alltid har rea dära

  11. #191

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Nån annan än mig som har hoppat från Ktm 85cc -07 till CRF450 -08 ? Kan säga er att det är jävligt jobbigt med 450n jämfört med 85an , 85an vägde ju ingenting fan

    EDIT: Min Hojj:



    Nån som har en fatbar styrpad över att sälja ? Svart eller röd , spelar ingen roll. Mitt kardborre-band(stavning?) har gått av så den fladdrar lite som den vill.

  12. #192
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Nån annan än mig som har hoppat från Ktm 85cc -07 till CRF450 -08 ? Kan säga er att det är jävligt jobbigt med 450n jämfört med 85an , 85an vägde ju ingenting fan

    EDIT: Min Hojj:

    *fin måtorsykel*

    Nån som har en fatbar styrpad över att sälja ? Svart eller röd , spelar ingen roll. Mitt kardborre-band(stavning?) har gått av så den fladdrar lite som den vill.
    http://www.24mx.se/crossdelar/Fatbar...96vrigt/s517//
    Billigt och bra!
    Yellowfail

  13. #193
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Körde i gropen med några polare i onsdags så passade på att dra bak rampen lite, ca 10 meter fram till uppgången av landningen
    Tyvärr vurpade polarn o pajjade frambromsen så vi flyttade fram rampen igen... Är det bra väder imorn kanske det kommer film när jag tränar trick


    Kunde skippat att sega ner filmen i slutet kanske, ser bara cp ut ju
    Får jag fråga hur ni har filmat det? ser ju skitfint ut, flytande å bra

    Är det dödsstraff för dubbelpost?
    Yellowfail

  14. #194
    Kanske blir en gammal honda 125a för att lära mig köra lite cross/enduro, har blivit lite sugen, enbart för motionens skull i början då, samt så har man en polare som kör aktivt här i närområdet.
    XT125x:an såld! Nya: Honda XL 125 Varadero -08

  15. #195
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Får jag fråga hur ni har filmat det? ser ju skitfint ut, flytande å bra
    Kameran sitter på en ledad arm några polare byggde själv. Det heter nått speciellt men kommer inte på det just nu ^^

  16. #196

  17. #197
    Så jävla taggad! Den 21 september sticker jag till USA, Denver för att kolla LAG VMet :M

    Var där 2007 i budds creek också, så sjuuukt jävla nice, inga tävlingar här i Europa går o jämföra med skiten :M


    Någon mer som ska över för att kolla föresten?

  18. #198
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Körde i gropen med några polare i onsdags så passade på att dra bak rampen lite, ca 10 meter fram till uppgången av landningen
    Tyvärr vurpade polarn o pajjade frambromsen så vi flyttade fram rampen igen... Är det bra väder imorn kanske det kommer film när jag tränar trick

    Kunde skippat att sega ner filmen i slutet kanske, ser bara cp ut ju
    Bara töntigt och idiotiskt att köra runt utan riktiga skydd. Tro mig de gör skillnad när du sätter armbågen i marken.

    Liten bild från helgen


    Uploaded with ImageShack.us

  19. #199
    Tro mig, jag vet.

  20. #200
    Citat Ursprungligen postat av yber Visa inlägg
    Bara töntigt och idiotiskt att köra runt utan riktiga skydd. Tro mig de gör skillnad när du sätter armbågen i marken.

    Liten bild från helgen


    Uploaded with ImageShack.us
    Vad menar du med riktiga skydd? :o
    Jag klarar t.ex inte av armbågsskydd, kör gärna utan axelskydd också med bara ryggplatta
    Men ska nog köpa UFO axel/ryggplatte skyddet, alltså det är som ett vanligt axelskydd, men den bakre delen är som en ryggplatta =)
    Även leatt brace..

  21. #201
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Vad menar du med riktiga skydd? :o
    Jag klarar t.ex inte av armbågsskydd, kör gärna utan axelskydd också med bara ryggplatta
    Men ska nog köpa UFO axel/ryggplatte skyddet, alltså det är som ett vanligt axelskydd, men den bakre delen är som en ryggplatta =)
    Även leatt brace..
    Axelskydd, armbågsskydd och ryggplatta om de är över kroppen du mena.
    Jo visst är de lite klumpigare med skydd men de är nått jag iaf inte tänker på när jag väl kör.
    Aa tror ja vet vilket ufo skydd du menar

  22. #202
    Citat Ursprungligen postat av yber Visa inlägg
    Axelskydd, armbågsskydd och ryggplatta om de är över kroppen du mena.
    Jo visst är de lite klumpigare med skydd men de är nått jag iaf inte tänker på när jag väl kör.
    Aa tror ja vet vilket ufo skydd du menar
    Okej, jag klarar verkligen inte av att ha axelskyddet under tröjan tillsammans med ryggplatta, det går inte. Testat ett par gånger men åker av efter ett pass! x)
    Axelskydd utanför kan jag däremot ha, fast kör bara så när det är en stenig bana
    Vanliga armbågsskydd är det värsta som finns, alltså såna som är gjorda utan samma material som benskydd typ. Det går verkligen inte. Men lixom ett litet skrapsår på armbågen är ju inget större skada, så kör utan

  23. #203

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Kameran sitter på en ledad arm några polare byggde själv. Det heter nått speciellt men kommer inte på det just nu ^^
    Någon slags Steadycam?

  24. #204

  25. #205

  26. #206
    De va ett jävla mjölkande med gasen, håll stumt så kommer du se att de går mycke stabilare. Trycket på bakhjulet.

  27. #207
    Nä hurru det går stabilt nog.

  28. #208
    Nej, cykeln blir instabil när du mjölkar. Men går ju inte förklara för en som inte fattar.

  29. #209
    Körde första gången igår! Hur kul som helst!
    Yellowfail

  30. #210

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in