Sidan 23 av 73 Första ... 13212223242533 ... Sista
  1. #661
    Säljer min Honda cr250 - 1991 nu till den som är sugen !
    Mkt fräsh för sin ålder. Har även inte varit i bruken äns under hälften av sin livstid.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  2. #662
    Förästen någon här som har provat crf250x?? Har nämligen fått nys på en sådan 05a som är nyservad typ överallt och mkt nytt. Den har bara gått 80h. Men tänkte kolla om någon här har kört en sådan och vad man tyckte
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  3. #663
    Sålde precis 85an letar 250!

  4. #664
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Sålde precis 85an letar 250!
    finns ju hur många crf 250 som hälst
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  5. #665

  6. #666
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Köp min RM250 2002 ?
    Den är din för 17 000:-
    Väldigt fin för sin ålder!

    Om du är intresserad så skicka PM.
    Ska ha crf 250/sxf 250, alltså 4takt Skulle gärna köpt din annars då du verkar ha koll på grejerna!

  7. #667
    Stewarts vurpa från Daytona om ni inte sett tävlingen, ganska fräsig


  8. #668

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Stewarts vurpa från Daytona om ni inte sett tävlingen, ganska fräsig

    Lagom otippat
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  9. #669

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Stewarts vurpa från Daytona om ni inte sett tävlingen, ganska fräsig

    *liten vurpa*]

    haha gillar att cykeln tar nästa hopp med!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  10. #670

  11. #671
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Stewarts vurpa från Daytona om ni inte sett tävlingen, ganska fräsig

    haha ser lite kul ut när han klantar sig och vurpar igen när han slog i bakskärmen

  12. #672
    Sommar snart?
    Namn:  GOPR2944.jpg
Visningar: 542
Storlek:  96,7 KB
    Yellowfail

  13. #673

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Sommar snart?
    Namn:  GOPR2944.jpg
Visningar: 542
Storlek:  96,7 KB
    gullbild

    men yeezz, sommaren kommer nu och sjävklart så vrider man knäskålen ur led nu när man tänkt lägga sig i hårdträning och kan inte köra på minst 2 veckor
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  14. #674
    Tjena! Någon som kan förklara vad det är för skillnad mellan Honda crf 250 och Honda crf 250r? Vet att r är lite vassare, men vad är det som gör den vassare? ^^
    Dubbla dämpare på vissa årsgångar är allt jag vet

  15. #675
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tjena! Någon som kan förklara vad det är för skillnad mellan Honda crf 250 och Honda crf 250r? Vet att r är lite vassare, men vad är det som gör den vassare? ^^
    Dubbla dämpare på vissa årsgångar är allt jag vet
    Åååh är ingen skillnad på R eller inte alla heter R i slutet, menar du kanske X?

  16. #676
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Åååh är ingen skillnad på R eller inte alla heter R i slutet, menar du kanske X?
    X är ju enduro modellen, crf 250 finns det också finns det crf 250R, olika sorter

  17. #677
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    X är ju enduro modellen, crf 250 finns det också finns det crf 250R, olika sorter
    Alla heter crf250r har jag för mig bara att man skippar r när man skriver det i många fall
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  18. #678
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tjena! Någon som kan förklara vad det är för skillnad mellan Honda crf 250 och Honda crf 250r? Vet att r är lite vassare, men vad är det som gör den vassare? ^^
    Dubbla dämpare på vissa årsgångar är allt jag vet
    Det finns bara CRF-R och CRF-X? http://powersports.honda.com/offroad/motocross.aspx
    kolla på trail också

    lite mer gutt
    Namn:  GOPR2658.jpg
Visningar: 578
Storlek:  96,8 KBNamn:  GOPR2740.jpg
Visningar: 566
Storlek:  93,0 KBNamn:  GOPR2785.jpg
Visningar: 578
Storlek:  93,5 KBNamn:  GOPR2773.jpg
Visningar: 572
Storlek:  97,9 KBNamn:  GOPR2724.jpg
Visningar: 583
Storlek:  94,7 KB
    Yellowfail

  19. #679
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Härliga bilder Hampusen, snyggt namn btw Vad äre förr cc 250/125 ?

  20. #680
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Det finns bara CRF-R och CRF-X? http://powersports.honda.com/offroad/motocross.aspx
    kolla på trail också

    lite mer gutt
    Namn:  GOPR2658.jpg
Visningar: 578
Storlek:  96,8 KBNamn:  GOPR2740.jpg
Visningar: 566
Storlek:  93,0 KBNamn:  GOPR2785.jpg
Visningar: 578
Storlek:  93,5 KBNamn:  GOPR2773.jpg
Visningar: 572
Storlek:  97,9 KBNamn:  GOPR2724.jpg
Visningar: 583
Storlek:  94,7 KB

    Järva va? Inte igår man körde där direkt

  21. #681
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Härliga bilder Hampusen, snyggt namn btw Vad äre förr cc 250/125 ?
    Tackar, om det ser ut som om det går fort så är det fel, långsam nybörjare här! Kx 125 -07a

    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Järva va? Inte igår man körde där direkt
    Ja, bor ganska nära så det blir rätt mycket körning där
    Yellowfail

  22. #682
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Tackar, om det ser ut som om det går fort så är det fel, långsam nybörjare här! Kx 125 -07a
    Funderar på att köpa kx 125 gåren bra elr ?

  23. #683
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Funderar på att köpa kx 125 gåren bra elr ?
    Ja, men märkena är rätt likvärdiga, du blir nöjd med vilket märke du än väljer Gå på skicka snarare än märke och årsmodell

    Jag har ett jäkla problem med växlandet, funderar på hammerhead pet, nån som har prövat?

    http://www.youtube.com/user/hampan1995?feature=mhum#p/u

    http://www.youtube.com/user/hampan19.../0/JuvkV1D-jC4
    Yellowfail

  24. #684
    Näfyfan, har aldrig kört nån så tråkig hoj som honda cr 125 -05. Visst den va rätt skön att hoppa med, smidig o så, men fan va slö.

  25. #685
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Näfyfan, har aldrig kört nån så tråkig hoj som honda cr 125 -05. Visst den va rätt skön att hoppa med, smidig o så, men fan va slö.
    Håller med dig tycker till och med att min kompis gamla hva cr 125 - 91 var roligare
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  26. #686
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    hammerhead pet[/url]
    huh, vad är det?

  27. #687
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    huh, vad är det?




    Imo spelar det ingen roll hur lång den är, bara den är vinklad lite ovanför fotpinnen så man kan ha foten normalt uten peten utan att växla av misstag Om ni fattar hur ja menar

  28. #688
    Men man har ju inte foten under peten då man kör?
    Har aldrig kört en 125a men på banan här kan jag ligga på 3an hela tiden så det är skönt

  29. #689
    Asså inte hela foten, men så jag inte behöver vinkla foten framåt för att kunna få under den och växla upp. Svårt att förklara haha

    Är olika banor, tekniska (privata)banan här kan man ligga på 3an hela tiden men på den stora är det allt mellan 2an och 5an.

  30. #690
    Aa jag fattar vad du menar.
    Har varit till finland en gång och kört dära, gick inte så bra då man är van med den "söliga" banan här och den banan där då man måste växla hela tiden, 5an fullgas i målhoppet är inte å leka med

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in