1. #1

    Jawa 210 och Ciao?

    Passar Ciao delar till en Jawa 210, vill rusta upp trampmoppen, o den slutgiltiga setupen vill jag ska vara: Effektrör av ngt slag, 15mm fögge och drevning! ;D

  2. #2
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Nej det passar inte.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #3
    http://www.mohlins.se/index.php?page...mart&Itemid=64

    Är det hela systemet eller bara sista biten för på bilden ser är det ju hela systemet. =)

  4. #4
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av \/\/ I R R E Visa inlägg
    http://www.mohlins.se/index.php?page...mart&Itemid=64

    Är det hela systemet eller bara sista biten för på bilden ser är det ju hela systemet. =)
    Det är hela systemet de säljer.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #5
    Om jag köper det röret behövs något annat förutom munstycke då eller det är bara att montera tuta 2 ggr sen köra?

  6. #6
    Såg nu att der röret var för ciao...

  7. #7
    Men tror du det röret hade passar till min Jawa?

  8. #8
    Ciao och Jawa har inget mer gemensamt än att båda är mopeder. Några få universalprylar som gashandtag och sånt passar nog båda, men inte mer än så.

  9. #9
    Ursäkta för 4 poster i rad men en sista fråga, är Jawa 210 strypt i CDI'n på något sätt för jag körde i nedförsbacke o den kom upp i runt 40 o helt plötsligt mitt i backen låser backhjulet o tvärnitar. Kan det vara en strypning eller?

  10. #10

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av \/\/ I R R E Visa inlägg
    Ursäkta för 4 poster i rad men en sista fråga, är Jawa 210 strypt i CDI'n på något sätt för jag körde i nedförsbacke o den kom upp i runt 40 o helt plötsligt mitt i backen låser backhjulet o tvärnitar. Kan det vara en strypning eller?
    Cdi'n är elektrisk , din "strypning" var mekanisk = det går inte ihop. Det måste vara nåt annat.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  11. #11
    Eller att cylindern värmenöp. :/
    Moppemorfar

  12. #12
    jawan kan du slänga! Skaffa ciao istället!
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in