1. #1

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    utanförstosstan
    Inlägg
    2

    Problem med aerox!

    Hejhej!

    Jag har väldigt stora problem med min lille bror aerox... det va några år sen man höll på med mopparna och man har väl tappat de mesta inom de också verkar de som, så jag hoppas att nån trevlig person kan ge lite vetiiga svar och inte kladda ner tråden med att försöka idiot förklara mina frågor!

    problemet är att moppen vill inte gå förtillfället, och allt började med att moppen bara dog mitt under en körning till skolan lille bror. så efter lite felsökning med soppa hit och dit å startgas,gnista och rengörning av delar osv så vill den inte gå...
    Den hostar igång när man har chocken i men dör lika fort känns som det är fel munstycke (alltså förlitet) men vafan den har ju funkat utan problem hela våren-.-

    den går en lite längre stund om jag håller handen för insuget så det blir helt tätt så att säga men dör ändå efter några sekunder!

    när den funka så satt det munstycke 95 i och den gick skit bra svara riktigt bra osv sen är det ett gianelli reverse rör på den sen är allt original.
    har provat 102 i munstycke och det är de största som jag har, men den ville inte hoppa igång för de heller...

    är det någon som känner att "aha det kan vara de där!!" så säg gärna till!

  2. #2
    Jag tror inte att det blir någon direkt skillnad om den startar eller ej om du byter munstycke se till så den får bensin,gnista,komp du kan också kolla om du ser om någon packning är sönder
    Littlebennyboi !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in