Ämne: kymco mxer

  1. #1

  2. #2
    ja gör rent förgasaren, pm mig så skickar jag mitt kontonummer

  3. #3
    Att du inte har comp har inget med munstycket att göra , fick du dit allt rätt ? tror nån kolv ring har "låst" sig . prova gör ett comp test , annars riv ner o kolla , har samma problem med min 745a turbo , men det är täningen som spökar , den puttrar lite när man kör med startgas .

  4. #4
    Även om munstycket nu är för litet eller för stort så ska den starta ! låter det något konstigt när du kickar ? hade du bättre comp innan du tog dit andra cyllen ?

  5. #5
    men startar den på gas och snapps så är det ju inte kompett det är fel på, utan förknasaren eller reedventilen, men efter som den startar på gas så kan man ju utesluta reeden,
    är säkert bara skit i något munstycke eller trotteln som hängt sig, ta los gör rent sätt ihop rätt

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    men startar den på gas och snapps så är det ju inte kompett det är fel på, utan förknasaren eller reedventilen, men efter som den startar på gas så kan man ju utesluta reeden,
    är säkert bara skit i något munstycke eller trotteln som hängt sig, ta los gör rent sätt ihop rätt
    Så vart tar compet vägen då ? iaf på alla mina mopeder som jag bytt cylinder på så har compet blivit högre !

  7. #7
    ja inte vet jag det kanske har gått hem och lagt sig

  8. #8

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in