Sidan 2 av 6 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    det här är min hemgjorda 12 platta på slider


    Hoppas den hjälper

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    det här är min hemgjorda 12 platta på slider


    Hoppas den hjälper
    såg ganska konstig ut men den ser väldigt funktionell ut !

  3. #33

  4. #34
    kan slänga upp en bild på min tolva snart, observera att den har börjat rosta lite, kommer med edit
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Orre Visa inlägg
    Har en aerox tolva hemma om någon vill ha!?
    Ja kan ta den ^^

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag följer dig Larse!
    [IMG]http://i54.tinypic.com/e99pb9.jpg
    [IMG]http://i55.tinypic.com/34rccvr.jpg
    Inget illa menat, men FAN va konstig din tolva är, ser ut som den har varit knäckte och sedan har någon varit framme med en dålig lödkolv och försökt löda ihop! Men du kanske har tänkt dig "funktion före utseende"(?!)

  7. #37
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av AlexanderB Visa inlägg
    Inget illa menat, men FAN va konstig din tolva är, ser ut som den har varit knäckte och sedan har någon varit framme med en dålig lödkolv och försökt löda ihop! Men du kanske har tänkt dig "funktion före utseende"(?!)
    No shit
    Den knäcktes och så var de första gången jag svetsade med en konstig elsvets
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #38

  9. #39

  10. #40
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Dendär är inte funktionell nånstans.. Tolvar man med den går den åt helvete, fattar inte varför man bygger tolva av sånt tunt material man kan böjja med handkraft..

    Ont: kommer upp med bild på min tolva med..
    Fast, jag har slagit över många gånger och den har inte böjts, och sen man kan inte böja den med handkraft
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  11. #41
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fast, jag har slagit över många gånger och den har inte böjts, och sen man kan inte böja den med handkraft
    När man slår över med tolva, ramlar man på bakan eller skyddar den typ? :p det kanske beror på farten?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  12. #42
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    fattar inte vad du menar
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    När man slår över med tolva, ramlar man på bakan eller skyddar den typ? :p det kanske beror på farten?
    vad tror du 12;an är till för ? att missa så man ska slå sönder hela bakdelen på moppen ?

  14. #44
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    ett stöd när man står upp? Hur fan ska jag veta
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  15. #45
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    du ser väll på bilder?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    ett stöd när man står upp? Hur fan ska jag veta
    Det är en tillsnyggad pakethållare ser du väl

  17. #47
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    aa jag ser att folk sätter foten där ja
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  18. #48

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Har man tolvplatta för att kunna lasta mer saker på fordonet? har alltid undrat nämnligen
    asså helt seriöst har jag den bara för att frakta ölplattor , vet ej men känner mig ball när den sitter där

  20. #50

  21. #51
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    ahaa! jag vet inte riktigt varför jag hade, mest för att passa in tror jag.. använde den inte till något.. Men typ som crill då, han har ju hål i skjutssadeln, det är för o kunna trycka i massa skit där eller?
    hahahaha +1
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    ahaa! jag vet inte riktigt varför jag hade, mest för att passa in tror jag.. använde den inte till något.. Men typ som crill då, han har ju hål i skjutssadeln, det är för o kunna trycka i massa skit där eller?
    hade en påse under hålet så jag kunde skita när när jag var ute på almnäs!

  23. #53
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    jävligt funktionellt med hål, brukar ha dricka där när man stuntar.

  24. #54
    Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    jävligt funktionellt med hål, brukar ha dricka där när man stuntar.
    korken i rumpan <3 finns inget bättre ?

  25. #55
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    nej exakt, för jag tar ju inte bort drickan när jag ska köra

  26. #56

  27. #57

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Tjaa! tänkte fixa en 12:a tilll min Yamaga neos! Är det någon som har en bra ritning? Eller säljer någon en? är väldigt intresserad!
    Visste inte att du hade en neos leta efter hål någonstans där bak, mät hur lång den ska vara, skaffa fram lite material för och jobba !
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  29. #59

  30. #60
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    fäst på skjutshandtagsfästena, köp min 12:a för 5k
    nej men buda om du vill
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in