1. #1

    Moped sökes i göteborg snarast.

    Tjenare skulle behöva en moped för att pendla till jobbet med. skiter i vad det är för något men helst en scooter! PM eller skriv i tråden. Köpes endast i göteborg eller om inte du kan köra den hit då Mvh pellaren
    Yamaha Aerox 01a Med rossi replica 2010motor. helt orginal å förbli orginal . snart börjar lackningen

  2. #2
    Max 3000kr
    Yamaha Aerox 01a Med rossi replica 2010motor. helt orginal å förbli orginal . snart börjar lackningen

  3. #3
    Jag har en baotian 06:a om du är intresserad

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Feelo Visa inlägg
    Jag har en baotian 06:a om du är intresserad

    Pris? och modell
    Yamaha Aerox 01a Med rossi replica 2010motor. helt orginal å förbli orginal . snart börjar lackningen

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Apell418 Visa inlägg
    Pris? och modell
    Det är en Baotian Classic går riktigt bra för att vara en baotian faktiskt. Gör 45 km/h, det är larm på den och du kan även starta den, stänga av den och larma såklart med en fjärrkontroll. Nästan helt nya däck också från Michelin, och ganska nytt batteri. Det är min pappa som har kört med den mest, då han hade den till jobbet och affären osv. Den drar nästan ingen bensin alls. Hastighetsvajern gick sönder i vintras så miltalen ökas inte och du kan inte se hur snabbt du kör, men bensinmätarn fungerar. Den har gått 3** på mätarn och har inte kört med den speciellt mycket efter det eftersom snön kom. Runt 3000 hade jag tänkt mig, men det är diskuterbart ^^

  6. #6
    Skulle behöva en moppe snarast!!!! kom med förslag. inte mer än 4000kr vill jag lägga... ENDAST I GÖTEBORG
    Yamaha Aerox 01a Med rossi replica 2010motor. helt orginal å förbli orginal . snart börjar lackningen

  7. #7
    Har en keeway Ry 8 som du kan få köpa för 4000.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in