Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    Utomhus i sommar

    Tjenare, jag och några kompisar försöker komma på nåt vi kan göra i sommar som man kan göra utomhus. Vi skaffade luftgevär förra året men det är så dåligt tryck i dom att man inte kan förstöra något med dom, små papperstavlor är inte särskilt kul att skjuta på när man gjort det 200 gånger.. Vi har rätt dålig fantasi, så om ni har några idéer om vad man kan slösa 6 veckor på så tas de varmt emot.

  2. #2
    Grilla korv!

  3. #3
    Jobba o tjäna pengar

  4. #4
    feber116s avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Ort
    en
    Inlägg
    43
    kolsyre pistol tar sönder buss kurer utan problem paint ball? testa döds knark?

  5. #5

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Jobba o tjäna pengar
    Det ska jag göra också, jag har 11 veckor sommarlov, 6 av de kan jag göra vad jag vill.

    Citat Ursprungligen postat av feber116 Visa inlägg
    kolsyre pistol tar sönder buss kurer utan problem paint ball? testa döds knark?
    Vandalism är inte av intresse. Paintball spelar vi typ 1 gång i månaden och dödsknark är inte riktigt min grej.

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    HAHA vart fan är världen på väg när ungar måste fråga vad man kan göra utomhus?!

    man bygger saker, mekar, smäller smällare, raggar brudar, dricker öl, ah listan e lång!
    Jag måste inte fråga, jag kollar om ni har några roliga idéer på vad man kan göra.

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    gör en rörbomb och spräng er själva åt helvete.
    Nej.

    Glömde nämna att det helst inte ska kosta för mycket pengar.

  8. #8

  9. #9
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    det perfekta sommarlovet när ja körde moppe, var att man helt enkelt bara körde moppe, hela tiden.
    åkte ner till stranden, hängde på donken, osv
    +1! gjorde själv så hela sommarn! sjukt jävla härligt!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    det perfekta sommarlovet när ja körde moppe, var att man helt enkelt bara körde moppe, hela tiden.
    åkte ner till stranden, hängde på donken, osv
    Enda problemet är att det bara är jag och en till som har moppe :/

  11. #11
    feber116s avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Ort
    en
    Inlägg
    43
    ja du läs en bok kostar itne mycket och är 100procent lagligt och riktigt roligt om du hittar rätt

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av feber116 Visa inlägg
    ja du läs en bok kostar itne mycket och är 100procent lagligt och riktigt roligt om du hittar rätt
    Inte om han tankar ner en bok?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  13. #13

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av feber116 Visa inlägg
    ja du läs en bok kostar itne mycket och är 100procent lagligt och riktigt roligt om du hittar rätt
    Kanske, duger kanske 1 dag men det är ändå massa tid att döda.

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    då får dom väl cykla!
    Mjo, jag får åka bakom dom då och slå dom med en pinne när det går för långsamt.

  15. #15
    fiska är rätt najs på sommaren, dra bort typ 2-3 dagar o campa o grejer :p
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    fiska är rätt najs på sommaren, dra bort typ 2-3 dagar o campa o grejer :p
    Det gör vi i min sommarstuga, börjar bli lite dåligt med fisk där dock :/ Vet du några bra fiskeställen?

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    HAHA vart fan är världen på väg när ungar måste fråga vad man kan göra utomhus?!

    man bygger saker, mekar, smäller smällare, raggar brudar, dricker öl, ah listan e lång!
    +1

    dricka bertz och grilla korv funkar alltid

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    +1

    dricka bertz och grilla korv funkar alltid
    jo men inget man gör varje dag på sommarlovet

  19. #19

  20. #20
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Du hade jobb i vad, 5 veckor? Skaffa ett till jobb kanske? Jag ska jobba i 7-8 veckor, sen ska jag ut och resa lite också. Men om du nu inte vill jobba eller sticka iväg så är det underbart att vara på stranden med några polare, träffa en tjej (om du inte har det?) o.s.v.

  21. #21
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo? ok inte 6 veckor i streck kanske men vafan... det måste ju finnas NÅNTING ni kan göra förutom det?
    Klart det finns saker vi kan göra men som jag sa tidigare, jag vill höra vad ni har för idéer på vad man kan göra.

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du hade jobb i vad, 5 veckor? Skaffa ett till jobb kanske? Jag ska jobba i 7-8 veckor, sen ska jag ut och resa lite också. Men om du nu inte vill jobba eller sticka iväg så är det underbart att vara på stranden med några polare, träffa en tjej (om du inte har det?) o.s.v.
    Har garanterat jobb i 3 veckor, ev ett till, vet inte hur länge. Dom tjejer jag träffat är oftast sjukt jobbiga. Antingen så bryr dom sig bara om sig själva, är dötråkiga eller efterblivna.

  22. #22
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Ragga tjejer på dagarna, och dricka bers å ströga på torget på kvällarna
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  23. #23
    Kröka, grilla, bada, lira fotboll eller liknande, köra moppe om det är möjligt, åka båt, fiska, osv, osv... Finns ju hur många saker som helst att roa sig med!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    det perfekta sommarlovet när ja körde moppe, var att man helt enkelt bara körde moppe, hela tiden.
    åkte ner till stranden, hängde på donken, osv
    Perfekt sommaren=hänga på donken?...
    w

  25. #25

  26. #26
    Bada är väl jävligt poppis i min åsikt, vi brukar dra till ett gammalt stenbrott med grundvatten i.

  27. #27

  28. #28
    Ta en fika/shoppa i stan, bada, res till någon skön sommarort i Sverige eller utomlands, åk och kolla fotbolls EM, utgångar är alltid som bäst på sommaren, lira fotboll, det finns sjuka mängder med sköna grejer att göra. Nu vet jag iof inte om du är 13 år och bor på landet ts.
    2674/2

  29. #29
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    runka, käka donken och jobba


  30. #30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in