1. #18001

  2. #18002

  3. #18003

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Danderyd/Bålsta
    Inlägg
    72
    Hur troligt är det att något skulle kunna ta sig in i avgasporten underifrån ? Tänk lite logiskt, men oroar du dig är det väl bara att trycka i en tyg bit eller liknande...
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Om man låter moppen stå utan avgasrör i typ 1 vecka kan det hända något med cyllen,veven att det kommer in något? Värt att lägga någon tyg bit eller ?
    Kolla gärna in mitt aerox projekt ! http://www.moppenet.nu/showthread.ph...projekt-Update

  4. #18004
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Om man låter moppen stå utan avgasrör i typ 1 vecka kan det hända något med cyllen,veven att det kommer in något? Värt att lägga någon tyg bit eller ?
    Nej ska inte vara så hade så förut , när man typ polerade röret och inte orka montera det , hoppas det inte händer något under längre tid moppen har stått utan avgas i flera månader...
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  5. #18005

  6. #18006
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    man ska inte skrämma negrer om man håller livet kärt

    Där ser man att de inte är särskilt långt besläktade från vilda djur.

  7. #18007

  8. #18008

  9. #18009
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Där ser man att de inte är särskilt långt besläktade från vilda djur.
    Hahaha
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  10. #18010
    klev ur sängen 6.30 idag och är ändå inte trött :/

  11. #18011
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Haha

    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  12. #18012
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    lennart, är det du som pratar?
    5:50

    Edit: såg inte att det var nattråden

  13. #18013
    Hur får man lättast tag på en huggorm?

  14. #18014

  15. #18015
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    väntar tills sommar då det kryllar av dem, fångar en, det blir enklare om den inte behöver vara levande
    Problemet är att jag ska ha en levande, det finns vid min sommarstuga men sällan man ser dom så tänkte om man kunde göra någon slags fälla. Om man gräver en grop och stoppar en död mus där så borde man väl kanske kunna få en?

  16. #18016
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Problemet är att jag ska ha en levande, det finns vid min sommarstuga men sällan man ser dom så tänkte om man kunde göra någon slags fälla. Om man gräver en grop och stoppar en död mus där så borde man väl kanske kunna få en?
    gå till djuraffären och köp någon majsorm eller nåt annars, klart enklast

  17. #18017
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    gå till djuraffären och köp någon majsorm eller nåt annars, klart enklast
    Det blir inte samma sak, sen så vill jag också veta hur mycket som krävs för att bli biten av en huggorm.

  18. #18018

  19. #18019

  20. #18020

  21. #18021
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg


    lennart, är det du som pratar?
    tryckte på den nu, hann lyssna 1 minut innan mitt hat mot sånt pack kom fram.

  22. #18022

  23. #18023

  24. #18024
    studiedag imon, oh yeah

  25. #18025

  26. #18026
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    +1 eller rättare sagt inget schemalagt = "plugga" hemma
    haha, jag MÅSTE dock plugga imon, svenskredovisning på tisdag

    kom på att jag har utvecklingssamtalsdag på torsdag också = ingen skola då heller

  27. #18027
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    haha, jag MÅSTE dock plugga imon, svenskredovisning på tisdag

    kom på att jag har utvecklingssamtalsdag på torsdag också = ingen skola då heller
    själv har jag "utvecklingssamtal" med min studievägledare på tisdag, alla som inte har klarat alla kurser första terminen får automatiskt en kallelse. ARGH så jävla skämmigt att behöva gå dit och prata om varför man inte klarar alla kurser osv

  28. #18028
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    själv har jag "utvecklingssamtal" med min studievägledare på tisdag, alla som inte har klarat alla kurser första terminen får automatiskt en kallelse. ARGH så jävla skämmigt att behöva gå dit och prata om varför man inte klarar alla kurser osv
    asså? trodde inte man hade sånt på högskolan. vad är det för kurs du har failat då?

  29. #18029
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    asså? trodde inte man hade sånt på högskolan. vad är det för kurs du har failat då?
    jo, högskolan vill ju göra allt för att behålla sina studenter eftersom de inte får några pengar annars. en mattekurs och en programmeringskurs, dock är jag i stort sett färdig med mattekursen, programmeringen har jag 2 labbar och en tenta att göra, men jag borde hinna det innan VT är slut. så det är ingen fara, finns vissa som failar varannan kurs men klarar sig ändå... en som går i 5an på mitt program har varit med och skrivit 2 av 3 mattetentor med oss ettor i kalkylkursen

  30. #18030
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo, högskolan vill ju göra allt för att behålla sina studenter eftersom de inte får några pengar annars. en mattekurs och en programmeringskurs, dock är jag i stort sett färdig med mattekursen, programmeringen har jag 2 labbar och en tenta att göra, men jag borde hinna det innan VT är slut. så det är ingen fara, finns vissa som failar varannan kurs men klarar sig ändå... en som går i 5an på mitt program har varit med och skrivit 2 av 3 mattetentor med oss ettor i kalkylkursen
    aja men dåså, då borde det ju inte vara överdrivet skämmigt heller men ska försöka sova nu, ha det g

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in