1. #14761
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Tur att brorsan vill ha min Senda X-treme -05 som moppe då stannar den i familjen i några år till, kommer aldrig att vilja sälja den. Sen måste jag nog rusta upp mt5an då den stått sen typ 2008 Men bilen går först
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #14762

  3. #14763
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Börjar bli lika här med.
    Jo bil är najs, man slipper frysa, är skyddad ifrån regn osv Kommer dock sakna moppetiden

    Fan då, farsan säger att jag bara får ha en bil ståendes hemma
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #14764
    sultanen av brunei rensar lite i sitt garage, man kanske skulle göra sig ett par klipp http://www.jameslist.com/cars?countr...16&dealer=5375

  5. #14765
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    sultanen av brunei rensar lite i sitt garage, man kanske skulle göra sig ett par klipp http://www.jameslist.com/cars?countr...16&dealer=5375
    Klipp skulle jag inte säga
    Vad nu P.O.R betyder vettefan..

    Ska slagga nu iallafall, grönan imorrn me polarna, grönan lär väll vara lika torrt som vanligt men ändå soft o göra nått med polarna
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #14766
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klipp skulle jag inte säga
    Vad nu P.O.R betyder vettefan..

    Ska slagga nu iallafall, grönan imorrn me polarna, grönan lär väll vara lika torrt som vanligt men ändå soft o göra nått med polarna
    price on request...

  7. #14767

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klipp skulle jag inte säga Vad nu P.O.R betyder vettefan..Ska slagga nu iallafall, grönan imorrn me polarna, grönan lär väll vara lika torrt som vanligt men ändå soft o göra nått med polarna
    Va där igår, känns som det är fjortisarnas hemstad
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  8. #14768
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klipp skulle jag inte säga
    Vad nu P.O.R betyder vettefan..

    Ska slagga nu iallafall, grönan imorrn me polarna, grönan lär väll vara lika torrt som vanligt men ändå soft o göra nått med polarna
    Är det häftigt att säga att något är tråkigt när man ska gå på det/göra det? Rifat gjorde likadant när han ville se Harry Potter, filmerna är skit dåliga men ändå ville han verkligen se den nya.

  9. #14769
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    FAAAAN, tror jag har fått ett hål i en tand... Ser typ ut som att halva tanden saknas och är helt svart där, nån som vet hur fan dom fixar det?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #14770
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    FAAAAN, tror jag har fått ett hål i en tand... Ser typ ut som att halva tanden saknas och är helt svart där, nån som vet hur fan dom fixar det?
    Dom brukar rycka ut tanden med en tång när det är så som du beskrev..

  11. #14771

  12. #14772
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Är det värt att stanna uppe till 3 bara för o se en film o vara skit trött imorn, ev. suga på crossbanan (p.g.a trötthet) kanske tillochmed skita i att köra, vara trött på jobbet osv osv.. Eller bara gå och lägga sig så man iaf får sova 8timmar?
    Tycker du svarade på din egen fråga, gå och lägg dig nu.

  13. #14773
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Stockholm är ju skit bra! Ska försöka ta mig dit igen nästa helg


    Är det värt att stanna uppe till 3 bara för o se en film o vara skit trött imorn, ev. suga på crossbanan (p.g.a trötthet) kanske tillochmed skita i att köra, vara trött på jobbet osv osv.. Eller bara gå och lägga sig så man iaf får sova 8timmar?
    sov
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  14. #14774
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Stockholm är ju skit bra! Ska försöka ta mig dit igen nästa helg


    Är det värt att stanna uppe till 3 bara för o se en film o vara skit trött imorn, ev. suga på crossbanan (p.g.a trötthet) kanske tillochmed skita i att köra, vara trött på jobbet osv osv.. Eller bara gå och lägga sig så man iaf får sova 8timmar?
    Gå o lägg dig! Filmen kan du se någon annan gång
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #14775
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Dom brukar rycka ut tanden med en tång när det är så som du beskrev..
    Meeeen neeeej, lägg av. Allvarligt hur fan fixar dom det? Det har inte kommit så långt för det gör inte "ont" liksom, det är mest bara en störande värk som är väldigt irriterande.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  16. #14776

  17. #14777

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Stockholm är ju skit bra! Ska försöka ta mig dit igen nästa helg Är det värt att stanna uppe till 3 bara för o se en film o vara skit trött imorn, ev. suga på crossbanan (p.g.a trötthet) kanske tillochmed skita i att köra, vara trött på jobbet osv osv.. Eller bara gå och lägga sig så man iaf får sova 8timmar?
    Hehe, jag sa aldrig att jag tyckte det var dåligt
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  18. #14778

  19. #14779
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Meeeen neeeej, lägg av. Allvarligt hur fan fixar dom det? Det har inte kommit så långt för det gör inte "ont" liksom, det är mest bara en störande värk som är väldigt irriterande.
    Nejdå, de brukar bara lägga någon speciell pasta som sedan stelnar, brukar kännas lite strävare än en vanlig tand. Men det gör inte ont då iallafall. Tro mig, har haft över 10 hål som liten pojkspole.

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fan trodde alla skulle peppa mig till o vara vaken o se filmen, godnatt då era glädjeförstörare (Även om jag kommer tacka er imorn...)
    Haha mupp.

  20. #14780
    Blir att mecka lite motor och toasta lite bröd i natt, en och annan kaffe kopp slinker nog också ner!

  21. #14781
    tycker synd om er som har usla gener och får hål i tänderna, själv har jag aldrig haft ett enda trots bristfälligt underhåll

  22. #14782
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är det häftigt att säga att något är tråkigt när man ska gå på det/göra det? Rifat gjorde likadant när han ville se Harry Potter, filmerna är skit dåliga men ändå ville han verkligen se den nya.
    Inte alls häftigt, men jag tycker helt ärligt allt där suger, förutom kanske spökhuset?
    Men eftersom jag och mina polare drar dit 1 gång per år varje sommar så?
    Åk till USA och gå på nöjesfält, där får du se på bra skit. Barnattraktioner på hela Grönan..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #14783
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Stockholm är ju skit bra! Ska försöka ta mig dit igen nästa helg


    Är det värt att stanna uppe till 3 bara för o se en film o vara skit trött imorn, ev. suga på crossbanan (p.g.a trötthet) kanske tillochmed skita i att köra, vara trött på jobbet osv osv.. Eller bara gå och lägga sig så man iaf får sova 8timmar?
    Sova åtta timmar är givet!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  24. #14784
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Inte alls häftigt, men jag tycker helt ärligt allt där suger, förutom kanske spökhuset?
    Men eftersom jag och mina polare drar dit 1 gång per år varje sommar så?
    Åk till USA och gå på nöjesfält, där får du se på bra skit. Barnattraktioner på hela Grönan..
    Men om allting suger, varför ens dra dit? Tycker bara det är fjantigt att man inte kan erkänna att nöjesfält/bio etc faktiskt är kul..

  25. #14785
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    tycker synd om er som har usla gener och får hål i tänderna, själv har jag aldrig haft ett enda trots bristfälligt underhåll
    Haft 6-7 hål, inte kul !

  26. #14786
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    tycker synd om er som har usla gener och får hål i tänderna, själv har jag aldrig haft ett enda trots bristfälligt underhåll
    +1 Tandsten har jag dock haft problem med, dock säger tandläkaren att det kan bero på att jag har "bra saliv"

  27. #14787
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    +1 Tandsten har jag dock haft problem med, dock säger tandläkaren att det kan bero på att jag har "bra saliv"
    ja salivet gör stor nytta, min farbrors tjej har tuggat sönder sina salivkörtlar i sömnen vilket gjorde att hon fick massor med hål i tänderna och fick byta ut en stor del av dem mot porslin...

  28. #14788

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Inte alls häftigt, men jag tycker helt ärligt allt där suger, förutom kanske spökhuset? Men eftersom jag och mina polare drar dit 1 gång per år varje sommar så?Åk till USA och gå på nöjesfält, där får du se på bra skit. Barnattraktioner på hela Grönan..
    Va en tjej som fick panik och började tjuta där igår, han som klätt ut sig till jiggsaw gjorde inget. Han stängde bara dörren bakom henne
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  29. #14789
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Inte alls häftigt, men jag tycker helt ärligt allt där suger, förutom kanske spökhuset?
    Men eftersom jag och mina polare drar dit 1 gång per år varje sommar så?
    Åk till USA och gå på nöjesfält, där får du se på bra skit. Barnattraktioner på hela Grönan..
    haha kommer ihåg när jag var där och vann en stor kexchoklad, så kommer några ...... och försöker sno den!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #14790
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    haha kommer ihåg när jag var där och vann en stor kexchoklad, så kommer några ...... och försöker sno den!
    rasist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! invandrare begår inga brott!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in