1. #1

    Ciao delar köpes

    Vara: Piaggio ciao delar
    Årsmodell: xxxxxx
    Mil: xxxxx
    Övrigt: Jag köper gärna piaggio ciao delar både trim och original och ram delar. kom med vad du har.
    Varan/varorna återfinns i: xxxxxx
    Du kontaktar mig via: Du kan kontakta mig via mejl eller sms till en början sen kan vi snaka via samtal. telenummer: 0708569823 Mejl: [email protected]
    Kan jag skicka varan: xxxxxxx

    Hör gärna av dig om du har något som du kan tänkas sälja

  2. #2
    har en org cylle me topp och kolv i fint skick,tror också att jag har bromsvajrar och startbackar

  3. #3
    Har en komplett ciao i delar med nå trimrör, dragen plugg i insuget samt polinitopp. Motorn är ihopskruvad och resten är i delar. sen har jag en baghee i delar o en ciao SI i delar bägge saknar motorer. Hämta rubbet för 2k.
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Förstår inte alls varför folk gnäller på boatians osv..dom håller ju bra mycket bättre än derbi iaf
    Köper/Byter/Säljer

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av PipaZ Visa inlägg
    Har en komplett ciao i delar med nå trimrör, dragen plugg i insuget samt polinitopp. Motorn är ihopskruvad och resten är i delar. sen har jag en baghee i delar o en ciao SI i delar bägge saknar motorer. Hämta rubbet för 2k.
    Jag kan tyvärr inte köpa allt för jag har redan mycket men det är några små grejor jag skulle behöva du kan inte ta lite bilder på grejorna?

  5. #5

    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Valdemarsvik/ Norrköpingstrakten
    Inlägg
    196
    orginalcylle,kolv,topp och badsnakerör och en sadel och en ciao gaffel med guldigt styre samt orginal,har mer fråga efter saker..bud/bytes mot motor

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in