1. #1

    Rieju drac -02 84cc

    Vara: Rieju drac
    Årsmodell: 2002
    Mil: ~200 sen renovering
    Pris: Bud
    Varan/varorna återfinns i: Tanumshede, Bohuslän
    Du kontaktar mig via: [email protected]
    Kan jag skicka varan?: Nej, hämtas på plats.

    Rieju drac 02 säljes! Am6, helt genomgången för 1 och ½ år sen, max 200 mil körda. Alla packningar och lager bytta vid tillfället.
    Sitter barikit competition 43mm vevparti med c3 lager. Underliggande MetraKit Sp som är buligt o läcker lite, Malossi mhr racing 50mm smått portad (Jonthä), Dellorto 19mm förgasare
    Startar och går, dock i behov av nya kolvringar (kanske kolv) men har trotsallt kört ca 100-120 mil problemfritt med cylindern, har börjat bli lite
    svårstartad nu. Antar att packningarna börjar bli sletna med, då den drar lite vatten. Mopeden i övrigt är bra sliten, rostig och ja, orginal drac från
    02 inget speciellt.. Kapade sidokåpor. Däck i någorlunda skick, dock är framfälgen lite bulig, men inget som märks i högre hastighet. Bromsar fram funkar helt perfekt, rättså nybytta belägg. Bak funkar, men inte så bra.. Behövs nog luftas kanske, har inte orkat bry mig. Byggt om framlampan till 60
    watts h4, lyser jävlar jämnfört med vilken orginal moped som helst.. Elen är övrigt lite sisådär, blinkers funkar ej och bromsljus vettefan, den blinkar
    lite ibland haha..
    Pris: BUD, har fått bud på 5 för den så runt där e väl rimligt.
    Perfekt för dig som är lite sugen på att fixa iordning, eller ta motorn i nån annan rolig o ha resten som reservdelar.

    Skriv i tråden eller skicka mejl vid intresse. Ska ta tag i o tvätta ordning den o sånt idag, så bilder kommer när jag kommit hem o gjort de klart.
    Mvh Viktor
    Senast redigerat av Jappsen den 2012-02-15 klockan 21:51.

  2. #2
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Lite ot men det är ingen mhr replica, det är mhr racing
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Lite ot men det är ingen mhr replica, det är mhr racing
    Ohfan, ändrar de!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in