Sidan 5 av 5 Första ... 345

Ämne: Rädda Mnf!

  1. #121

  2. #122
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Och han behöver då fan inte få en permbann. Han tillför en jävla massa i klädes tråden! Men det vet inte du, du kanske går runt i mjukis byxor på dagarna och på fester? Om du nu ens festar och har kul i ditt sjukt tråkiga liv? Du kanske bara sitter framför datorn och bannar folk? Ta bort den!
    Om ingen annan har sagt de äre dags att nån gör de. De är sånna som du som gör att forumet är påväg ner ! Du sitter å klagar på holmqvist för att han permbannade ralley för att han i sin tur gör personangrepp på holmqvist ! Om du slutar upp och gnällaa och kommer med positiva kommentarer ist för att bara sitta å klaga på allt å alla så ska du se att snart så löser sig allt. För just du bidrar inte direkt med nåt bra! Och om de är nåt som är fel berätta de då som en vuxen människa ist för att beté sig dom en 3 åring i sandlådan. Som jag sa så gör du inte saken bättre när du sitter å gör samma sak som ralley,

  3. #123
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    5st är temporärt avstängda av olika anledningar, det är inte en del folk. Så det har ni fått om bakfoten.

    Är inte så insatt i situationen då jag inte är så påverkad av det hela och håller mig utanför. Dock tycker jag att 5st på en dag (om det nu är det??) är endel folk.

  4. #124

  5. #125
    Hela mnf har ju spårat ur totalt, nu är det bara en himla "tårtkastning" av det hela.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  6. #126
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Är inte så insatt i situationen då jag inte är så påverkad av det hela och håller mig utanför. Dock tycker jag att 5st på en dag (om det nu är det??) är endel folk.
    Är det behövligt så spelar det ingen roll hur många som blir avstängda , bryter dem mot reglerna så är det bara rätt
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  7. #127


  8. #129
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Nix, 5 st på 1 månad.
    Aha okej!

    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Är det behövligt så spelar det ingen roll hur många som blir avstängda , bryter dem mot reglerna så är det bara rätt
    Sa jag aldrig. Försökte bara förklara vad alexanderB tidigare i tråden pratade om!

  9. #130
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Dom försöker göra allt för att det ska se ut som vi gör allt fel.
    Det finns bra moderatorer och sen finns det mindre bra moderatorer, du är en utav dom bra, du är neutral mot folk och gör det du ska, sen så finns det såna moderatorer som inte är lika bra och behandlar folk efter personliga åsikter

  10. #131
    Holmqvist - Nya Juholt??

  11. #132
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Vart ær Michél?
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  12. #133
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Hela mnf har ju spårat ur totalt, nu är det bara en himla "tårtkastning" av det hela.
    Forumet var bra tills det här hände...
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  13. #134
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Forumet var bra tills det här hände...
    Nej, MNF har inte varit BRA det senaste.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  14. #135
    Vad försöker du vinna med detta? Ännu mer tjafs? Bra gjort.

    Han gick sin egna väg.

    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Forumet var bra tills det här hände...
    Det finns alltid någon som alltid tycker att forumet aldrig är något bra. Det går inte komma undan.
    Följ Moppenets största projekttråd här!

  15. #136
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tror inte vickemeister tycker att HQ är allt för trevlig.. Satt och snackade med HQ, Filip, "vickemeister" och någon utav HQ's polare på skype förut. Och såfort Vickemeister öppnade käften började HQ dryga som fan mot honom och gjorde massa störda ljud där rösten bröt sig, sa åt honom att komma in i målbrottet innan han snackade osv.. Trevlig mod! Hade själv inget mot honom förut, men när han började dryga i skype osv så ändrades min uppfattning om
    Den gossen!
    Orkar inte läsa igenom all skit, bryr mig inte värst mycket. Kan dock stärka det du säger, satt med dem i skype för ett tag sen, omogna jävlar var dem då. Det var dock ett tag sedan, men efter vad alla andra har skrivit verkar det inte ha förändrats. Sebbe har jag faktiskt alltid tyckt varit schysst, menmen.

  16. #137
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg

    Hahaha
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  17. #138
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Om ingen annan har sagt de äre dags att nån gör de. De är sånna som du som gör att forumet är påväg ner ! Du sitter å klagar på holmqvist för att han permbannade ralley för att han i sin tur gör personangrepp på holmqvist ! Om du slutar upp och gnällaa och kommer med positiva kommentarer ist för att bara sitta å klaga på allt å alla så ska du se att snart så löser sig allt. För just du bidrar inte direkt med nåt bra! Och om de är nåt som är fel berätta de då som en vuxen människa ist för att beté sig dom en 3 åring i sandlådan. Som jag sa så gör du inte saken bättre när du sitter å gör samma sak som ralley,
    Haha hur gammal är du? 14? Ser man på skrivningen! Holmqvist utnyttjade sin plats som moderator och det är allt jag har sagt, jag har kommit med min åsikt nu. Det verkar som att du inte har någon egen åsikt? Utan du måste smöra för moderatorerna istället?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  18. #139
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    kan alla dra ner på hormonflödet nu?
    förfan det är internet. ta det med en nypa salt, får man två månaders bann är det väl inget att böla över? jag har fått bann ett par gånger och det är inte så farligt.
    jag tycker moderatorerna ska härda till o sluta ta all skit, dom är utvalda av dom som "styr" sidan, o gillar ni inte det får ni väl starta ett eget jävla forum?
    jag har aldrig haft problem med moderatorer, någonsin! o fattar inte varför man lipar som en liten bebis över att man postat nått olämpligt?
    och lägg av med att säga att dom suger, eller kör med andra personangrepp, prova det på en polis ska jag säga dig, då blir det liv i luckan!
    Håller helt med! Dom gör så gott dom kan och alla kan inte bli nöjda och glada. Dock låter de som om många klagar på holmqvist och ja de kanske är lite så att man utnyttjar sin titel som moderator men Rexxy säger ju att han pratat med honom så låt honom försöka....och se om ni tycker han blir bättre!
    Jag har aldrig sett honom göra något ont...hör bara alla klaga på honom hela tiden.

  19. #140
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Haha hur gammal är du? 14? Ser man på skrivningen! Holmqvist utnyttjade sin plats som moderator och det är allt jag har sagt, jag har kommit med min åsikt nu. Det verkar som att du inte har någon egen åsikt? Utan du måste smöra för moderatorerna istället?
    Jag förstår inte vad hans ålder har med saken att göra? Du inser att du diskuterar (dock bara i detta inlägget) som de flesta tröga (läs: bara de tröga) vänsterfolk. Antingen tycker man som dig, eller så är man dum i huvudet i princip. Nu vet jag att du inte sa dum i huvudet utan att han smörar, men du förstår poängen?

    Sen vet jag dock inte om den här killen smörar eller inte. Men jag kan erkänna att både nu, för någon vecka sen och för något år sen hade jag tyckts samma sak som honom. Både innan och efter jag blev med alltså. Jag vill inte starta en diskussion, han smörade säkerligen och jag håller med dig till 100% men jag vill bara få dig att se det från vår sida också.

  20. #141

  21. #142
    Ni som tycker att forumet var bättre administrerat tidigare, har ni möjligtvis valt att bara se de positiva sidorna av "det gamla forumet"?
    Den erfarenhet av forumet innan .nu var att det var lika mycket tjafs som nu, med samma diskussioner om att forumet minns an var en diktatur och att moderaterna inte gör något för sidan. Jag vet inte hur många gånger som jag har varit i diskussioner med personer som alltid tycks bli dåligt behandlade av moderaterna, men kan det bero på hur man beter sig själv?

    Vad vill ni att moderaterna ska göra, strunta i alla personangrepp bara för att behålla medlemmar?
    Är det ett sådant typ av forum där arga ungdomar ska sitta och klanka ner på varandra, är det inte bättre att alla sköter sig helt enkelt så att vi får ett trevligt och välkomnande forum? Jag ser hellre att de med kunskap stannar kvar på forumet och att personer som inte sköter sig för min del gärna kan få permbann.

    Och sen måste man inte käfta emot bara för att någon säger något man inte gillar, man måste någon gå lära sig att alla diskussioner inte är värda att ta och då ärdet bättre att bara släppa skiten.
    Daniel Öbrink

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in