1. #1

    Hel/halvljus med crossplatta

    Kan man på något sätt fixa hel och halvljus på moppen ifall man har en crossplatta? är det 2x halogenspots som gäller eller hur ska jag fixa de?

    sry ifall jag postat detta i fel kategori..
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  2. #2

  3. #3
    har redan en KTM Platta
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  4. #4
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Köp verkligen inte en TNT. Fula som stryk.
    Köp en spot att fixxa dit.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Köp verkligen inte en TNT. Fula som stryk.
    Köp en spot att fixxa dit.
    ne har ju redan ktmplattan..
    och jag har köpt hem 2x halogenlampor men vet inte hur jag ska fixa hel / halvljus, finns ju bara ett läge ifall man har en halogenlampa
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  6. #6
    Kasta crossplattan åt h-e och inse att den inte ska sitta på nått som körs på allmän bäg. Montera riktig strålkastare på moppen.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Kasta crossplattan åt h-e och inse att den inte ska sitta på nått som körs på allmän bäg. Montera riktig strålkastare på moppen.
    ne :E
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  8. #8
    vad ska du med hel/halv ljus till ? en halogen kommer blända varenda j*vel ändå. bara koppla in så dem lyser och se glad ut!
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

    Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

  9. #9
    Köp min fiina tnt platta jag fick med derbin

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in