Sidan 3 av 3 Första 123
  1. #61

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Skogen
    Inlägg
    103
    Fifan tur att man var i stugan då detta skedde.

  2. #62
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Pistoler som skjuter gummikulor hade varit nyckeln i detta fallet..

  3. #63
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Chansen är mindre, och det är inte mina egna åsikter utan ren fakta.
    Åter igen, hur fan tänker ni? Resonera för en gångs skull.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Åter igen, hur fan tänker ni? Resonera för en gångs skull.
    Haha eller hur. Sitta och generalisera är ju alltid lätt.

  5. #65
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Citat Ursprungligen postat av Kafi Visa inlägg
    Haha jävla bönder, de borde ha låst in vartenda skitunge.
    Snarare Stabor...

    Hela filmen är såklart ren idioti men kunde inte låta bli att skratta när han sa" Detta ska upp på joootoben"

  6. #66
    Tycker inte att polisen gjorde fel på något vis, tycker de skötte sig bra.
    Visst kan man tycka att de borde få använda mer våld om sådana här situationer uppstår (även jag), men det är egentligen inte där problemet ligger..
    Situationen borde aldrig ens ha uppstått och varför den gjorde det har många redan svarat på, felet ligger ju i ungdommarna, eller nä, är ju egentligen inte deras fel att de fått en riktigt taskig uppväxt.
    Egentligen borde man lägga skulden på föräldrarna.

    "Jävla bönder" var ju en mogen kommentar.
    Dessutom tror jag inte någon av de har odlat en grönsak i hela sitt liv.

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Åter igen, hur fan tänker ni? Resonera för en gångs skull.
    Resonera? Fel ordval?

    Jag har redan berättat varför jag säger så, det finns tydlig fakta på att folk i slum/låginkomstförorter oftare hamnar i bråk/problem med lagen/fängelse (think you see my point). Alltså inget jag tänker ens försöka förklara då jag låter faktan tala sitt tydliga språk istället.

    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Haha eller hur. Sitta och generalisera är ju alltid lätt.
    Generaliserar inte, utan går efter ren fakta som jag redan berättat. Att man inte kan dra alla över en kam förstår jag också, men fortfarande större risk att hamna i såna grupper/problem om man är uppväxt i "sämre" områden. Inte mitt fel att det är så, jag kan heller inte påverka statistiken över det, så bli inte sur på mig, bli sur på de som drar upp den statistiken istället (dvs bråkmakarna).

  8. #68
    stor fet smäll skulle hobby******n i keps ha. gummikulor e grymt effektivt som ngn sa längre upp.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  9. #69
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Åter igen, hur fan tänker ni? Resonera för en gångs skull.
    Det är ju till och med dokumenterat i någon film om ungdomsvåld, där ungdomarna själva säger att bristen på hobbys samt intressen i rosengård bidrar till ökat gatuvåld då intressena som finns, är att skapa makt samt göra inbrott och dylikt. Dessutom lär ju ekonomin bidra till det, att de är fattiga alltså.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  10. #70
    Gummikulor på de där avstånden? Idioter, även gummikulor kan vara dödliga.

  11. #71
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    däh e fed cåål at sla pa pålisen, hata pålisen läääääään. Nej men det är väl coolt?

  12. #72
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Resonera? Fel ordval?

    Jag har redan berättat varför jag säger så, det finns tydlig fakta på att folk i slum/låginkomstförorter oftare hamnar i bråk/problem med lagen/fängelse (think you see my point). Alltså inget jag tänker ens försöka förklara då jag låter faktan tala sitt tydliga språk istället.
    Visst är det så, jag lade dock stor del av mina ord syftandes på det du inte sa något om att inte dra alla över en kant.
    Jag förstår ditt resonemang i övrigt.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  13. #73
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Ligister med kulhål i nacken muckar inte med snuten, ja, inte med någon alls. Dem blir såå snälla o fina.....
    jag är ligist skjut mej nu då

  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av Doffe Visa inlägg
    jag är ligist skjut mej nu då
    Försöker du föra en omogen diskussion så snacka om det med dina kompisar.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  15. #75
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    haha alla är helt emot ungdomarna och säger att polisen borde få mer befogenheter. det betyder också att dom får använda mer våld för att ta alla oss som kör trimmat.
    Ja. Men det är bara erat fel ni som kör trimmat. Iaf typ 80-90% för dom kör som små idiot barn .. utan hjälmar .. Kör våldsamt .. Visar absolut ingen respekt för varken bilar eller gående. Det är ju då såfall ni som orsakat att folk inte gillar trimmade mopeder.

    Sorry för OT.

  16. #76

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Ja. Men det är bara erat fel ni som kör trimmat. Iaf typ 80-90% för dom kör som små idiot barn .. utan hjälmar .. Kör våldsamt .. Visar absolut ingen respekt för varken bilar eller gående. Det är ju då såfall ni som orsakat att folk inte gillar trimmade mopeder.

    Sorry för OT.
    +1

    Kört själv asvässat i 6+ år nu utan att någon haft något att säga eller att någon klagat (Jo, en pensionär har klagat, men han klagade på allt o alla så fort det satt en motor i fordonet, om det så var elmotor). och det har konsekvent vart 100+ i toppfart på mopparna jag haft, allt under 120 knyck i toppfart stinker.
    och folk kommer inte att ha något att säga heller, då jag aktar mig nogsamt från att fuckoköra.
    hastighetsbegränsningar är till för att följas.

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Fan hade du tänkt att poliserna skulle göra då? Sjukt störande jävla horungar iaf.
    Varför kallar du dom horungar när du inte ens vet hur gamla dom är?

    Sluta slänga ut omogna kommentarer när ni inte ens vet vad detta handlade om.
    Och dom som kallar oss bönder , kan ju gå och hänga sig. Ni har säkert aldrig varit till Haparanda så ni vet ju inte om vi är bönder eller inte.
    Vi är människor som alla andra , alla gör misstag i livet någon gång.

    Mvh d0biaz

  18. #78
    Citat Ursprungligen postat av d0biaz Visa inlägg
    Varför kallar du dom horungar när du inte ens vet hur gamla dom är?

    Sluta slänga ut omogna kommentarer när ni inte ens vet vad detta handlade om.
    Och dom som kallar oss bönder , kan ju gå och hänga sig. Ni har säkert aldrig varit till Haparanda så ni vet ju inte om vi är bönder eller inte.
    Vi är människor som alla andra , alla gör misstag i livet någon gång.

    Mvh d0biaz
    ut och arbeta på åkern istället för att sitta här och bjäbba, vi storstadsbor vill ha jordgubbar i champagnen!

  19. #79
    Vet inte vad som är mest pinsamt, ungdomarna i filmen eller väldigt många av er. Hade de istället använt våld som ni så fint verkar prata om hade ni bara lipat över hur polismän slår ner moppepojkar...

  20. #80
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Gummikulor på de där avstånden? Idioter, även gummikulor kan vara dödliga.
    och? kanske de som behövs för att få folk att fatta. idiot
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  21. #81
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    och? kanske de som behövs för att få folk att fatta. idiot
    Ja att döda ungdomar är ju skitbra, då fattar säkert folk.

    Jävla jubelåsna.

  22. #82
    _Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Kristianstad, Skåne!
    Inlägg
    258
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Vet inte vad som är mest pinsamt, ungdomarna i filmen eller väldigt många av er. Hade de istället använt våld som ni så fint verkar prata om hade ni bara lipat över hur polismän slår ner moppepojkar...
    Tycker också att nivån är rätt låg här inne. Den ena ska skryta om sina helsjuka moppar han/hon tydligen haft. Den andre ska bara klaga för att det ska så vara. Sjukt tråkigt!

    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    och? kanske de som behövs för att få folk att fatta. idiot
    Skippa personangreppet nästa gång, så ska du se att du slipper få skit tillbaka
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

  23. #83

  24. Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    filmen e borttagen

    Inte mer än rätt, brott mot lag att lägga upp saker på Youtube som är "riktat" mot Svenska Polisen

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Ja att döda ungdomar är ju skitbra, då fattar säkert folk.

    Jävla jubelåsna.
    var precis så jag mena! men e du en sån jävla tattare eftersom du försvarar dem?

    Citat Ursprungligen postat av _Sjuan Visa inlägg
    Skippa personangreppet nästa gång, så ska du se att du slipper få skit tillbaka
    tar inte skit av ett rövhål så använder personangrepp tillbaka
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  26. #86
    _Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Kristianstad, Skåne!
    Inlägg
    258
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    var precis så jag mena! men e du en sån jävla tattare eftersom du försvarar dem?



    tar inte skit av ett rövhål så använder personangrepp tillbaka
    Det behöver du inte göra heller. Bättre att tiga ut någon än att hälla ännu mer vatten på kvarnen!



    Stänger här, flertalet kan inte hålla detta på en seriös nivå ändå.. SKÄRPNING!
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in