Sidan 8 av 41 Första ... 67891018 ... Sista
  1. #211
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Vad: Morris shorts färg orange och en t-shirt från Morris.
    Var: Design Only @ kungsmässan
    När: Idag
    Pris: 1,6 k


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-05-05 klockan 22:27.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #212
    vad e meningen med att köpa svin dyra kläder???

    man smutsar ner dom med moppe skabb efter 1 dag juh...
    bruuhäään! säg walla???!

  3. #213
    Citat Ursprungligen postat av vivacity Visa inlägg
    vad e meningen med att köpa svin dyra kläder???

    man smutsar med dom med moppe skabb efter 1 dag juh...
    Fattar inte riktigt vad du menar, men man använder ju knappast sånna kläder när man meckar?

  4. #214

    fan vad snyggt!

    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Fattar inte riktigt vad du menar, men man använder ju knappast sånna kläder när man meckar?
    +1

  5. #215
    tobbe du skulle haft tröjan över o byxan under ist för tvärtom så får man lite brättre sikt över de hela

  6. #216
    snyggt? jarå
    prisvärt? INCH

  7. #217
    Är så fruktansvärt fult med folk som skall stoltsera med stora märken (såsom ovan nämnda t-shirt från Morris)
    Shortsen var dock fina.

  8. #218
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är så fruktansvärt fult med folk som skall stoltsera med stora märken (såsom ovan nämnda t-shirt från Morris)
    Shortsen var dock fina.

  9. #219
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Vad nu då?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  10. #220
    Citat Ursprungligen postat av vivacity Visa inlägg
    vad e meningen med att köpa svin dyra kläder???
    Vad är meningen med att köpa en Ferrari när man kan få tio Volvo för samma pris?

    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Fattar inte riktigt vad du menar, men man använder ju knappast sånna kläder när man meckar?
    Vissa tänker inte längre en vad näsan räcker...

    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är så fruktansvärt fult med folk som skall stoltsera med stora märken (såsom ovan nämnda t-shirt från Morris)
    Absolut! Alla som köper klädesplagg där stor märken pryder största delen av dom är alla ute efter att stoltsera lika mycket som alla som kritiserar invandring och religion är rasister.

  11. #221
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Varför ska man köpa dyra saker om det inte syns? Korkat enligt mig..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  12. #222
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av vivacity Visa inlägg
    vad e meningen med att köpa svin dyra kläder???

    man smutsar ner dom med moppe skabb efter 1 dag juh...
    Brukar ha andra kläder när jag meckar...
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Fattar inte riktigt vad du menar, men man använder ju knappast sånna kläder när man meckar?
    +1
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    fan vad snyggt!



    +1
    Tack!
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    tobbe du skulle haft tröjan över o byxan under ist för tvärtom så får man lite brättre sikt över de hela
    Nu i efterhand så tycker jag också det, mobilkameran gör inte bilden bättre heller.
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    snyggt? jarå
    prisvärt? INCH
    Om morsan betalar så är allt prisvärt!
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är så fruktansvärt fult med folk som skall stoltsera med stora märken (såsom ovan nämnda t-shirt från Morris)
    Shortsen var dock fina.
    Är absolut inte så att jag kommer att bo i den t-shirten heller. Dock tycker jag att den är fin.
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Vad nu då?
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Vad är meningen med att köpa en Ferrari när man kan få tio Volvo för samma pris?


    Vissa tänker inte längre en vad näsan räcker...


    Absolut! Alla som köper klädesplagg där stor märken pryder största delen av dom är alla ute efter att stoltsera lika mycket som alla som kritiserar invandring och religion är rasister.

    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Varför ska man köpa dyra saker om det inte syns? Korkat enligt mig..
    Det kanske är upp till dig men jag gillar båda plaggen iaf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #223
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Vad nu då?
    Ja jag tycker inte att han stoltserade med det alls, han visade vad han hade köpt.
    Det var snarare alla andra som gjorde det hela till en stor grej, och därav tycker jag att det var dumt skriver när han sa att han stoltserade med vad han hade köpt.
    Hela trådens mening är ju liksom att visa upp vad man köpt..

  14. #224
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Ja jag tycker inte att han stoltserade med det alls, han visade vad han hade köpt.
    Det var snarare alla andra som gjorde det hela till en stor grej, och därav tycker jag att det var dumt skriver när han sa att han stoltserade med vad han hade köpt.
    Hela trådens mening är ju liksom att visa upp vad man köpt..
    Precis jag köpte en t-shirt och om folk skall behöva lipa på ett moppeforum om det så är det upp till dem, det enda jag ville var att visa vad jag köpt.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #225
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Varför ska man köpa dyra saker om det inte syns? Korkat enligt mig..

    Så det är bara okej att köpa dyra kläder om det är en stor blaffig logga som på t-shirten från Morris ovan?


    Inte direkt så att man köper kläderna för att gå runt och skryta.
    F.d summertime

  16. #226
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis jag köpte en t-shirt och om folk skall behöva lipa på ett moppeforum om det så är det upp till dem, det enda jag ville var att visa vad jag köpt.
    Exakt, om dom tycker att det är så jävla korkat att du köpt dyra kläder så behöver dom ju inte ens vara inne i tråden. Det är ju upp till dig vad det hela kostar..

    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Så det är bara okej att köpa dyra kläder om det är en stor blaffig logga som på t-shirten från Morris ovan?


    Inte direkt så att man köper kläderna för att gå runt och skryta.
    +1

  17. #227
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Tobbe94 jag gillade kläderna. Jag sa bara ifall man köper dyra kläder skall det synas. Varför annars skall man betala mycket?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  18. #228
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tobbe94 jag gillade kläderna. Jag sa bara ifall man köper dyra kläder skall det synas. Varför annars skall man betala mycket?
    för kvalitén? så om du hittar en peakjacka som är jätteskön och varm men inte har ett stort peakmärke på sig så köper du hellre en kallare och mer obekväm jacka som kostar mer MEN som har ett märke som visar att du har en rik pappa som betalar dina kläder? konstigt resonemang enligt mig

  19. #229
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Så det är bara okej att köpa dyra kläder om det är en stor blaffig logga som på t-shirten från Morris ovan?


    Inte direkt så att man köper kläderna för att gå runt och skryta.
    Sa jag det? Ifall jag köper en rugby från Tommy Hilfigher och betalar 1299 så vill jag att det syns att den är från Tommy Hilfigher. Annars tycker jag det är ovärt. Men gå du och köp en tshirt för 600 där det inte står var den är ifrån om du nu vill de..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  20. #230
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    för kvalitén? så om du hittar en peakjacka som är jätteskön och varm men inte har ett stort peakmärke på sig så köper du hellre en kallare och mer obekväm jacka som kostar mer MEN som har ett märke som visar att du har en rik pappa som betalar dina kläder? konstigt resonemang enligt mig
    Har aldrig varit den situationen eftersom att jag inte har 3000 att lägga på en jacka. Dock tycker jag inte om jacker med en massa tryck. Självklart hade jag tagit den som var bäst, men eftersom att jag inte har så himla mycket pengar och behöver spara till en Tommy Hilfigher så vill jag att det syns, ja.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  21. #231
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jackor
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  22. #232
    Klart att de ska synas märket, fattar inte dom som köper en helvit peak t-shirt för 500:-

  23. #233
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Sa jag det? Ifall jag köper en rugby från Tommy Hilfigher och betalar 1299 så vill jag att det syns att den är från Tommy Hilfigher. Annars tycker jag det är ovärt. Men gå du och köp en tshirt för 600 där det inte står var den är ifrån om du nu vill de..

    Köper inte t-shirts för 600kr.


    Däremot köper jag hellre en enfärgad jacka för 4000kr än en jacka med stora feta tryck över ryggen för 4000. Har inte direkt det bekräftelsebehovet.
    F.d summertime

  24. #234
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har vi sagt det eller?
    inte ordagrant men vad menar du med att du inte köper dyra kläder om det inte syns att dom är dyra? är inte det att skryta?

  25. #235
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    så ni som köper märkeskläder köper det enbart för att skryta? fan vad sorgligt...
    Du har ju Subaru bara för att skryta?
    Most stickpeople are black

  26. #236
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Du har ju Subaru bara för att skryta?
    varför skulle jag? den är varken jättedyr eller särskilt häftig, men den är bra och därför vi köpte den...

  27. #237
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har vi sagt det eller?

    Flexibel, snälla anmäl. Du är så tuff. Inte funderat på att söka till moderator?
    Dum i huvudet eller? Jag sa bara det, försökte att inte vara taskig eller något så bråk uppstod. Men det verkar ju som att du bara vill ha tjaffs och bråk hela tiden så snäääälla lämna forumet för i helvete.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  28. #238
    Haha, men herregud vad vissa är begåvade...
    Jag menade inte att genom att visa ett plagg ur ända tänkbara vinkeln försökte han stoltsera, utan folk man ser på stan som springer runt med t.ex. RL och där är en gigantisk jävla häst på bröstet? För det första, hur snyggt är det och för det andra, tror ni inte att personer som medvetet bara köper kläder med enorma loggor är ute efter att visa upp det? Alla får så klar ha sin stil, men jag tycker att det ser väldigt, om ni ursäktar uttrycken, tattaraktigt alternativt "blattigt".
    Och Parden, trollar du eller? Hur kan du ens vara så korkad att du kommer på idén att kritik mot någons klädstil kan liknas med rasism eller religionsfrågor? Det är klart att inte alla tycker det är snyggt att springa runt med en fet jävla logga på bröstet, det är ju för fan som att ha på sig en tröja med prislappen hängandes där bak... Vissa tycker dock att det är coolt, och det får de väl göra, jag framförde bara min PERSONLIGA åsikt som jag anser att jag har rätt till att göra.

    Pontus och Puryeah verkar dock vara de enda som förstår vad som skrivs.

  29. #239
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    varför skulle jag? den är varken jättedyr eller särskilt häftig, men den är bra och därför vi köpte den...
    Bonde som inte fattar ironi...
    Most stickpeople are black

  30. #240
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Bonde som inte fattar ironi...
    säger leksandsbon

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in