Sidan 3 av 5 Första 12345 Sista
  1. #61
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    nej? jag sa inte heller det.

    Här är förresten lite mera spamm som skedde igår.. Mystiskt nog så loggade du alltid ut från chatten på samma gång som det hände

    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33396&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33398&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33397

    Anklagar dig inte ännu men..
    jo det är han, det fattar fan vem som helst.

  2. #62
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    nej? jag sa inte heller det.

    Här är förresten lite mera spamm som skedde igår.. Mystiskt nog så loggade du alltid ut från chatten på samma gång som det hände

    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33396&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33398&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33397

    Anklagar dig inte ännu men..

    Fan heller att det där är jag..checka ip adressen så får du se Anklagar mig inte men vadå?

    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    jo det är han, det fattar fan vem som helst.
    Ge mig en anledning till att du tror att det är jag
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #63
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Skapade jag tråden?
    Du var ju med och skrev inlägg och fjantade dig, sluta leka oskyldig för helvete. Ta ditt straff.

    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    jo självklart, men tycker inte det är lönt att komma hit och gnälla ner forumet istället för att bara göra det simpla och banna dem på tsr ist för att gnälla röven av sig här.
    Fast om man bara bannar dom på TSR så blir dom ju inte "bestraffade" något, dom bryr sig ju inte om TSR. Dom skulle lika gärna kunna byta IP eller göra nya acc, precis som Hast säger så är det inte speciellt svårt idag. Blir dom bannade här på MNF där dom faktiskt är egentligen så kanske dom förstår till nästa gång att det inte är något man gör.
    Vet att de flesta föräldrar brukar göra så mot sina barn, tydligen måste man använda det mot folk i tonåren också då dom är så jävla omogna.

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Fan heller att det där är jag..checka ip adressen så får du se Anklagar mig inte men vadå?
    inte så svårt att byta IP adress nuförtiden vetdu..

    Helt ärligt så skulle jag inte ta mig tiden att skapa en ny mejl eller byta ip, så nej det är inte jag.

    Men om jag loggar in nu så kan du se min ip antar jag? Jämför den med den jag reggade mig med

  5. #65
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Du var ju med och skrev inlägg och fjantade dig, sluta leka oskyldig för helvete. Ta ditt straff.



    Fast om man bara bannar dom på TSR så blir dom ju inte "bestraffade" något, dom bryr sig ju inte om TSR. Dom skulle lika gärna kunna byta IP eller göra nya acc, precis som Hast säger så är det inte speciellt svårt idag. Blir dom bannade här på MNF där dom faktiskt är egentligen så kanske dom förstår till nästa gång att det inte är något man gör.
    Vet att de flesta föräldrar brukar göra så mot sina barn, tydligen måste man använda det mot folk i tonåren också då dom är så jävla omogna.
    Klart jag blir lite halvsur ifall dem bannar mig från tsr, har ju faktiskt projekt och lite saker där Men dem får banna mig om dem så vill därifrån.

    Edit, sitter inloggad nu jämför ipn så får du se
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  6. #66

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Du var ju med och skrev inlägg och fjantade dig, sluta leka oskyldig för helvete. Ta ditt straff.



    Fast om man bara bannar dom på TSR så blir dom ju inte "bestraffade" något, dom bryr sig ju inte om TSR. Dom skulle lika gärna kunna byta IP eller göra nya acc, precis som Hast säger så är det inte speciellt svårt idag. Blir dom bannade här på MNF där dom faktiskt är egentligen så kanske dom förstår till nästa gång att det inte är något man gör.
    Vet att de flesta föräldrar brukar göra så mot sina barn, tydligen måste man använda det mot folk i tonåren också då dom är så jävla omogna.
    jo visst, men saken är att varför inte bara ge ett pm till någon admin eller nåt istället för att böla runt i en jävla tråd om det åtmistone? jag tycker dock personligen att om dem fuckar där så ska dem ha ban där och inte någon annanstans, det är min åsikt bara.

  7. #67
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Klart jag blir lite halvsur ifall dem bannar mig från tsr, har ju faktiskt projekt och lite saker där Men dem får banna mig om dem så vill därifrån.
    Nu bryr jag mig inte om du blir bannad från TSR. Utan att du borde få samma straff som Sebbe åkte på.

  8. #68
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Nu bryr jag mig inte om du blir bannad från TSR. Utan att du borde få samma straff som Sebbe åkte på.
    Varför samma straff när jag skrev 3 inlägg medans han gjorde 10 tals trådar?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  9. #69
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Varför samma straff när jag skrev 3 inlägg medans han gjorde 10 tals trådar?
    Det är ju principen, du kommenterade ju i trådarna och betedde dig likadant som honom. Fjantigt att du ska slippa undan bara för att du är moderator.

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Varför samma straff när jag skrev 3 inlägg medans han gjorde 10 tals trådar?
    så du erkänner att det var du som startade dom här 3 trådarna? http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33396&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33398&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33397

  11. #71
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Jag skrev 3 inlägg jag skapade alltså inte 3 trådar!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #72
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    jo visst, men saken är att varför inte bara ge ett pm till någon admin eller nåt istället för att böla runt i en jävla tråd om det åtmistone? jag tycker dock personligen att om dem fuckar där så ska dem ha ban där och inte någon annanstans, det är min åsikt bara.
    Håller med dig till 100%, kanske borde bannas ifrån sporify på samma gång.
    Dock förstår jag vad G-son menar, men ska jag vara ärlig så tycker hag att det är helt frl. Missköter man sig på tsr skall man ta sitt straff på den sidan.
    Och det har uppkommit många fuckotrådar från tsrmedlemmar här på mnf och dem har vad jag vet fått som värsta straff en liten bann här på mnf, och inte har väl någon mnf medlem gått och gjort en tråd på tar och grinat ut i?
    Dannneee brukar sitta och kaxa i chatten med lite alla möjliga, bann på tsr för det?

    Skriver från mobilen, så jävligt sluddrigt.

  13. #73
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Håller med dig till 100%, kanske borde bannas ifrån sporify på samma gång.
    Dock förstår jag vad G-son menar, men ska jag vara ärlig så tycker hag att det är helt frl. Missköter man sig på tsr skall man ta sitt straff på den sidan.
    Och det har uppkommit många fuckotrådar från tsrmedlemmar här på mnf och dem har vad jag vet fått som värsta straff en liten bann här på mnf, och inte har väl någon mnf medlem gått och gjort en tråd på tar och grinat ut i?
    Dannneee brukar sitta och kaxa i chatten med lite alla möjliga, bann på tsr för det?

    Skriver från mobilen, så jävligt sluddrigt.
    Kan du länka några "fucko trådar" från tsr då?

  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Kan du länka några "fucko trådar" från tsr då?
    Orkar inte leta och vet inte heller om de finns kvar, men jag har sett en del ja.

  15. #75
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Orkar inte leta och vet inte heller om de finns kvar, men jag har sett en del ja.
    syftar du på spamm trådar eller bara allmänt fucko frågor?

  16. #76
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    syftar du på spamm trådar eller bara allmänt fucko frågor?
    Spamm, oseriösa frågor, fuckofrågor, m.m Menar självklart inte att alla fuckos kommer från tsr, men en hel del har gjort det.

  17. #77
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Kan du länka några "fucko trådar" från tsr då?
    Tycker den här är lite av en "idiot" varning.
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=32756

  18. #78
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tycker den här är lite av en "idiot" varning.
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=32756
    och vad har det med saken att göra?

  19. #79
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    och vad har det med saken att göra?
    Du frågade ju för i helvete om en fucko tråd,
    jag tycker du gör exakt samma sak som dom som var på TSR och jollade sig, stick hem dit du kom ifrån och sluta grina.

  20. #80
    Senså har jag själv varit med då dom har diskuterat spamma MNF i TSR chatten men sade till de ni kanske blir bannade på MNF men en sak kan ni garantera ni drar inte skit över TSR så ni åker på samma straff på TSR fast det är på MNF.

    Holmqvist ja du hur kommer det sig du loggade in varje gång efter en ny baotian tråd hade kommit upp?
    Förstår dig du var inte kanske inte den anordnade allt och tycker att du inte heller behöver få en bann här på MNF men hoppas du blir av med dina rättigheter för annars kan jag säga att MNF är lite borta... Alldrig att TSR skulle ha en modd som spammar/leker fucko på mnf och är med på dumma trådar...

    Minns inte vem det var men en åkte på bann på TSR bara för han hade varit med och pratat på skype när några gjorde en spammattack på TSR så där har vi i alla fall ordning på reglerna.

    Senså ofta en moderator på detta forum inte kan uppföra sig på TSR men direkt man är på MNF så kan man allt precis allt.

    Men vet också ingen är perfekt alla tabbar sig men det där var inte ett misstag du var med på flit... Senså du visste ju att sebbe skulle spamma du sa inte något om det utan lät han dra ner TSR medlemmarnas respekt för MNF...
    Vet MNF att ni alla inte är såhär men bara för dom leker på TSR lider ni alla av detta... Ni får sämre rykte och ett krig uppstår bara...

    Senså varför är det ett sånnt jävla stort halo med båda grejjorna? Bara för jag är från TSR betyder det inte jag är ett fucko och det blir jag störd på direkt man kommer hit så kallar nån en för TSR fucko som inte kan något? Det tycker jag inte är som rättvist alla måste lära sig någongång hur man gör... Minns inte ni när ni var nybörjare hur kändes det då?

    Jävla va mycke olika saker det blev men försökte få allt hit skrivet ^^

  21. #81
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Du frågade ju för i helvete om en fucko tråd,
    jag tycker du gör exakt samma sak som dom som var på TSR och jollade sig, stick hem dit du kom ifrån och sluta grina.
    Jag frågade efter en fucko tråd på MNF som har kommit från en TSR'are.. Läs förens du kommenterar..

  22. #82
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Jag frågade efter en fucko tråd på MNF som har kommit från en TSR'are förfan.. Läs förens du kommenterar..
    japp och Arvidszon tror du jag eller vicke eller danne skulle vara här om vi skulle skita totalt i MNF?

    jag gjorde denna tråd för att ni skulle fatta specielt modsena skulle fatta att hur vissa av er beter sig utanför forumet...

    Inte för vi lider så värsst mycket av det men MNF respekt drars ner ganska grymmt pga detta...

  23. #83
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    fan äre bara små flickor på tsr eller? sluta böla fatt vi har lite roligt!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  24. #84
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Du frågade ju för i helvete om en fucko tråd,
    jag tycker du gör exakt samma sak som dom som var på TSR och jollade sig, stick hem dit du kom ifrån och sluta grina.
    han frågar efter en oseriös tråd på mnf som någon från tsr han skrivit. Annars så tycker jag det är jävligt lågt och omoget beteende av vissa personer vicke xx smt som dampa loss i mnf chatten helt omotiverat eller pimpoed som spelar allan.

  25. #85
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Jag frågade efter en fucko tråd på MNF som har kommit från en TSR'are förfan.. Läs förens du kommenterar..
    Jasså, men nu fick du iallafall en tråd från TSR som bevisade hur mycket ni på TSR egentligen kan om motorer och det som hör till.
    Ni är bara ett gäng griniga 10 åringar som blir ledsen när nån liten grupp personer från detta forum leker lite med er,
    o sen kommer ni hit och grinar till våra moderatorer och administratörer och ber dom att banna och stänga av dom och vette fan
    allt hans moster, får jag fråga varför du ens har ett account på detta forum om du nu verkar avsky det så mycket vilket
    jag märker på din attityd.

  26. #86
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jasså, men nu fick du iallafall en tråd från TSR som bevisade hur mycket ni på TSR egentligen kan om motorer och det som hör till.
    Ni är bara ett gäng griniga 10 åringar som blir ledsen när nån liten grupp personer från detta forum leker lite med er,
    o sen kommer ni hit och grinar till våra moderatorer och administratörer och ber dom att banna och stänga av dom och vette fan
    allt hans moster, får jag fråga varför du ens har ett account på detta forum om du nu verkar avsky det så mycket vilket
    jag märker på din attityd.
    Tycker inte du borde dra alla över en kant då det finns duktiga personer på tsr också.

  27. #87
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jasså, men nu fick du iallafall en tråd från TSR som bevisade hur mycket ni på TSR egentligen kan om motorer och det som hör till.
    Ni är bara ett gäng griniga 10 åringar som blir ledsen när nån liten grupp personer från detta forum leker lite med er,
    o sen kommer ni hit och grinar till våra moderatorer och administratörer och ber dom att banna och stänga av dom och vette fan
    allt hans moster, får jag fråga varför du ens har ett account på detta forum om du nu verkar avsky det så mycket vilket
    jag märker på din attityd.
    Jaja, så du visste allt om motorer när du föddes då eller?

    Jag blev medlem fören ni började spamma, hade inget emot forumet då, kollade bara runt lite.. Tycker du det är roligt att dom har spammat eller? syftar på ditt "leker lite med er"..

  28. #88
    roliga är att ni inte vet hur störande det är då någon spammar ett forum för vi på tsr är fuckon men vi har iaf vett i hjärnan att man inte spammar andra forum för ingenting....

  29. #89
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Risbonden Visa inlägg
    Tycker inte du borde dra alla över en kant då det finns duktiga personer på tsr också.
    Eftersom jag aldrig sett något seriöst från deras sida på ungefär 3år, så blir det att man gör det.
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Jaja, så du visste allt om motorer när du föddes då eller?

    Jag blev medlem fören ni började spamma, hade inget emot forumet då, kollade bara runt lite.. Tycker du det är roligt att dom har spammat eller? syftar på ditt "leker lite med er"..
    Jaa du kan väll få tro det om du vill.
    Joo jag är inte helt blind, det var i och med ditt reg datum jag reagerade på det.
    Jag säger inte att jag tycker att det är roligt, men dom måste ju antagligen ha fått
    sig ett gott skratt eller någon annan sorts kick av det eftersom dom gjorde det av någon
    anledning.
    Men återigen är det så svårt att någon Admin på eran sida bara tar bort deras Trådar och låser dom där?
    Mjo det verkar ju så, eftersom ni kommer hit och grinar och säger åt våra administratörer att straffa dom här
    där dom skött sig, får inte det här jäkla 1000 bitars pusslet att gå ihop..

  30. #90
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av Victorh Visa inlägg
    roliga är att ni inte vet hur störande det är då någon spammar ett forum för vi på tsr är fuckon men vi har iaf vett i hjärnan att man inte spammar andra forum för ingenting....
    eller?
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in