Sidan 1 av 5 123 ... Sista
  1. #1

    Kom igen nu moppenet -.-

    Hejsan tycker ni eller era medlemmar borde skärpa till er lite...

    Vi på TSR har fått många spamm attacker från medlemmar på MNF och många onödiga trådar var till och med era admins har varit med...

    Några medlemmar av er som varit inblandade...
    larsamagnusson
    Sebbelebbe aka Sebbe
    Holmqvist

    alla tre verkar ha varit med inte precis spamm men ni vet sånadär onödiga trådar var man leker miffo...

    Varför kan ni inte bara skärpa er om ni hatar Twostrokerider låt det vara ifred istället och kom inte dit?
    Ni kanske fösöker föstöra forumet men enda ni gör är skämmer ut MNF...
    Fast ni inte skriver om mnf fattar man direkt ni menar med ert skrivande TSR suger MNF är bäst TSR har bara fuckon!

  2. #2
    ska bli intressant att höra hur övriga moderator tänkte när dom gav holmqvist rättigheter..

  3. #3

  4. #4
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649

  5. #5
    Och varför ska dem bli bannade på mnf för att dem håller på och leker på tsr?
    Deras inloggningar på mnf har inget med deras beteende på tsr att göra, banna dem på tsr och kom inte hit och gnäll. Kanske inte ens är dem, vem som helst kan ha gjort en inloggning med deras namn och leka runt.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Och varför ska dem bli bannade på mnf för att dem håller på och leker på tsr?
    Deras inloggningar på mnf har inget med deras beteende på tsr att göra, banna dem på tsr och kom inte hit och gnäll. Kanske inte ens är dem, vem som helst kan ha gjort en inloggning med deras namn och leka runt.
    vaddå kanske inte är dom? visst moderator kan få fram ip'n så kommer det visa sig i slutändan ändå att det var dom.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Och varför ska dem bli bannade på mnf för att dem håller på och leker på tsr?
    Deras inloggningar på mnf har inget med deras beteende på tsr att göra, banna dem på tsr och kom inte hit och gnäll. Kanske inte ens är dem, vem som helst kan ha gjort en inloggning med deras namn och leka runt.
    Rexxy sade att alla som spammat på TSR ska också bli bannade på MNF, sååååå...

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    vaddå kanske inte är dom? visst moderator kan få fram ip'n så kommer det visa sig i slutändan ändå att det var dom.
    Och vad skulle det isåfall göra? Banna dem på tsr och kom
    Inte hit och grina. Ska ni berätta detta för admins på facebook och spotify också?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Och varför ska dem bli bannade på mnf för att dem håller på och leker på tsr?
    Deras inloggningar på mnf har inget med deras beteende på tsr att göra
    Allt som påverkar MNF har med MNF att göra.

  10. #10
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    holmqvist skrev fel i chatten enbart, dra fan inte ut det på han också

    likasom att starta en onödig tråd

    EDIT: sen att jag tkr faktist det är jävligt kult det som har skrivits i trådarna, IRL GARV!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  11. #11
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    holmqvist skrev fel i chatten enbart, dra fan inte ut det på han också

    likasom att starta en onödig tråd
    Kommer från rätt käft

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    holmqvist skrev fel i chatten enbart, dra fan inte ut det på han också

    likasom att starta en onödig tråd
    han höll ju på att medverka i såna här idiotiska trådar http://twostrokerider.se/forum/viewt...915fc365bb2903 och betedde sig som en jävla idiot, lägg av bara.

    era jävla inlägg är minst lika onödiga som denna tråden

  13. #13
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Kommer från rätt käft
    är det kult att vara uppkäftig?
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  14. #14
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    är det kult att vara uppkäftig?
    Ja, mot såna retards som er.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #15
    Ska jag verkligen behöva påpeka att reglerna gäller även i denna tråden?

  16. #16
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    är det kult att vara uppkäftig?
    Alltså du börjar ta ikapp Rifat på att vara forumets mest korkade medlem. Tycke du sa att du skulle dra ifrån MNF och gå över till TSR istället? Gör det då för det finns inte en jävel som vill ha dig här.
    Om nu Holmqvist var med och höll på inne på TSR så undrar jag vad resten av moderatorerna har att säga. Är dock inte förvånad då Holmqvist hänger efter Sebbe som en hund.

  17. #17

  18. #18
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Alltså du börjar ta ikapp Rifat på att vara forumets mest korkade medlem. Tycke du sa att du skulle dra ifrån MNF och gå över till TSR istället? Gör det då för det finns inte en jävel som vill ha dig här.
    Om nu Holmqvist var med och höll på inne på TSR så undrar jag vad resten av moderatorerna har att säga. Är dock inte förvånad då Holmqvist hänger efter Sebbe som en hund.
    På tsr kommer han troligen bli bannad så dit kan han inte sticka och varför kan inte alla medlemmar bara skita i om man är medlem på tsr eller mnf man får ju förfan välja själv så jag fattar inte varför det ska vara ett sånt jävla tjafs

  19. #19
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    På tsr kommer han troligen bli bannad så dit kan han inte sticka och varför kan inte alla medlemmar bara skita i om man är medlem på tsr eller mnf man får ju förfan välja själv så jag fattar inte varför det ska vara ett sånt jävla tjafs
    Jag tycker också att det är töntigt, varför man inte bara kan ha två olika forum för att sen låta varandra vara.

  20. #20
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Vilka fjollerier ni håller på med. Det är illa nog att ni vissa MNF medlemmar kanske inte uppför sig på andra forum men att sedan springa och skvallra för MNF admins gör det ju inte bättre.
    Att ändra ip-adresser och dubbel accounts är inget svårt idag, så att ge dom som redan spammar är väl dumt? Det är ju det dom vill ha..

  21. #21
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vilka fjollerier ni håller på med. Det är illa nog att ni vissa MNF medlemmar kanske inte uppför sig på andra forum men att sedan springa och skvallra för MNF admins gör det ju inte bättre.
    Att ändra ip-adresser och dubbel accounts är inget svårt idag, så att ge dom som redan spammar är väl dumt? Det är ju det dom vill ha..
    Nej okej, men om vi hade spammat mnf så hade ju ''moppenet securitas'' och hela kören blivit förbannade på oss och det hade blivit ett jävla liv, så jag kan inte fatta hur du kan tycka det är dumt att vi säger till admins när något sånt här händer.

  22. #22
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vilka fjollerier ni håller på med. Det är illa nog att ni vissa MNF medlemmar kanske inte uppför sig på andra forum men att sedan springa och skvallra för MNF admins gör det ju inte bättre.
    Att ändra ip-adresser och dubbel accounts är inget svårt idag, så att ge dom som redan spammar är väl dumt? Det är ju det dom vill ha..
    +1!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #23

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag tycker också att det är töntigt, varför man inte bara kan ha två olika forum för att sen låta varandra vara.
    I agree with you!
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag tycker också att det är töntigt, varför man inte bara kan ha två olika forum för att sen låta varandra vara.
    Håller med. Problemet är bara att vissa från moppenet verkar ha nått emot TSR och tror det hjälper att spamma sönder forumet... Jag har då inget emot MNF bara ni låter bli att spamma! inte första gången det händer heller..

  25. #25

  26. #26
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag ska försöka be någon som har behörigheten på TSR att dra fram IP-adress på personerna. Så får jag jämföra med dom misstänkta här på MNF.

    Tänk på att man är oskyldig till bevisen visar något annat - eller hur man säger.

    Holmqvist har faktiskt varit en duktig mod, så jag har svårt att tro att han skulle sjunka så lågt. Men men, vi får se.
    Ha ha.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  27. #27
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Och om ni nu tycker att MNF är ett dåligt forum vad gör ni här?
    Kan man ju också fråga sig.

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Och om ni nu tycker att MNF är ett dåligt forum vad gör ni här?
    Kan man ju också fråga sig.
    Om vissa av er tycker att TSR är dåligt, vad gör dom där?

    Jag sa redan i ett tidigare inlägg att jag inte har något emot MNF bara ni låter bli att spamma..

  29. #29

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Och om ni nu tycker att MNF är ett dåligt forum vad gör ni här?
    Kan man ju också fråga sig.
    +1

    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Om vissa av er tycker att TSR är dåligt, vad gör dom där?
    Vem tycker tsr är dåligt ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  30. #30
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Och om ni nu tycker att MNF är ett dåligt forum vad gör ni här?
    Kan man ju också fråga sig.
    Vänta, vänta, var ser du att det står att vi har sagt att mnf är ett dåligt forum? det vill jag gärna se innan du öppnar munnen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in