Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    Vem är Pontus Spetz? (22bhp?)

    Tänkte bara höra om någon känner igen namnet? Säger sig stått med med Sorounda, och har 70cc med 22 bänka bakhjulshästar. 95a, bor i Stockholm.

    Bullshit?

  2. #2

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Han blåste Webbe på ett proracerör iallafall.

    Webbe satte över pengar och väntade sjukt länge på röret och till slut så fick han röret istället för pengarna tillbaka när han redan hade köpt ett MHR till sin aprilia.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  3. #3
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Han blåste Webbe på ett proracerör iallafall.

    Webbe satte över pengar och väntade sjukt länge på röret och till slut så fick han röret istället för pengarna tillbaka när han redan hade köpt ett MHR till sin aprilia.
    Yes det är Pontus ja! Jag satte över pengar och väntade väldigt länge, samtidigt som jag tjatade på honom. Efter många "men jag har skickat, skickar kolli-id ikväll" och liknande så fick jag äntligen tag på hans pappa. Eller rättare sagt, han svarade inte på mig utan när min mamma ringde så svarade han. Efter mycket om och men så gick pappan med på att skicka röret, men han vägrade betala tillbaka pengarna även om jag köpt ett annat rör då jag insåg att Pontus blåst mig.
    Senast redigerat av webbe den 2011-12-21 klockan 18:11.

  4. #4
    Liten snorvalt alltså. Någon som vet mer?

  5. #5
    http://www.facebook.com/profile.php?...0035&sk=photos
    Finns två stycken Spetz i stockholm
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    http://www.facebook.com/profile.php?...0035&sk=photos
    Finns två stycken Spetz i stockholm
    Den du länkade är rätt.

  7. #7
    Verkar som ett riktigt mongo med andra ord, vilken idiot.

  8. #8
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    jag har frågat han och detta är vad han säger:
    34 fögasare, malossi tändning, patanegra 70cc, avstämt rör efter portningen, 3 steg, prorace vev, Räcker de?
    22 hästar finns det inte papper på, utan det är så vi som skruver säger, vi har 22 hästar
    för vi körde ifrån en som hade bänkat 23 hästar så därför säger vi 22 häst
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jag har frågat han och detta är vad han säger:
    34 fögasare, malossi tändning, patanegra 70cc, avstämt rör efter portningen, 3 steg, prorace vev, Räcker de?
    22 hästar finns det inte papper på, utan det är så vi som skruver säger, vi har 22 hästar
    för vi körde ifrån en som hade bänkat 23 hästar så därför säger vi 22 häst
    pft, kan lika gärna haft 18 häst men kört ifrån den andra. Kanske ha mycket lättare chassie, bättre förare samt bättre drevning eller liknande.. Och ifall dem körde ifrån en med 23 häst så borde dem ju enligt deras sätt att räkna hästar ha fler än 23 häst?

  10. #10
    Smårolig konversation nedan

     

    Skicka papperna då Vad har du för setup föresten?

    4 minutes agoPontus Spetz
    Håll käften din bög
    haha
    vad fan vill du? du vågar inte tävla.

    4 minutes agoPontus Rosengren
    Jag har flickvän, bög är nog svårt.

    4 minutes agoPontus Rosengren
    Men man kanske säger så i förorten?

    4 minutes agoPontus Spetz
    Jag skiter fullständigt i vad du har. vi kan köpa om pengar bara så är det klart sen

    4 minutes agoPontus Spetz
    Flickvän som ser ut som ett träsktroll..

    3 minutes agoPontus Rosengren
    Haha, tur att smaken är som baken, right?

    3 minutes agoPontus Spetz
    I orten softar man med lidingö brudar som suger ***. Rika små luder
    Ska dra.
    Hejdå, lycka till med krockan

    3 minutes agoPontus Rosengren
    Kråkan kanske du menar?
    Svenska verkar inte vara din grej.

    2 minutes agoPontus Spetz
    nej krockan
    "Titta inte på mig, det var inte jag som sa det " Fan vad din flickvän lär uppskatta dem orden..

    about a minute agoPontus Rosengren
    Vad har min flickvän att göra med dina bänkpapper och setup? Har du ens nå papper?


  11. #11
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Smårolig konversation nedan

     

    Skicka papperna då Vad har du för setup föresten?

    4 minutes agoPontus Spetz
    Håll käften din bög
    haha
    vad fan vill du? du vågar inte tävla.

    4 minutes agoPontus Rosengren
    Jag har flickvän, bög är nog svårt.

    4 minutes agoPontus Rosengren
    Men man kanske säger så i förorten?

    4 minutes agoPontus Spetz
    Jag skiter fullständigt i vad du har. vi kan köpa om pengar bara så är det klart sen

    4 minutes agoPontus Spetz
    Flickvän som ser ut som ett träsktroll..

    3 minutes agoPontus Rosengren
    Haha, tur att smaken är som baken, right?

    3 minutes agoPontus Spetz
    I orten softar man med lidingö brudar som suger ***. Rika små luder
    Ska dra.
    Hejdå, lycka till med krockan

    3 minutes agoPontus Rosengren
    Kråkan kanske du menar?
    Svenska verkar inte vara din grej.

    2 minutes agoPontus Spetz
    nej krockan
    "Titta inte på mig, det var inte jag som sa det " Fan vad din flickvän lär uppskatta dem orden..

    about a minute agoPontus Rosengren
    Vad har min flickvän att göra med dina bänkpapper och setup? Har du ens nå papper?

    han har ju redan skrivit till mig att han inte har bänkpapper, men han hade ju tydligen tagit någon med 23hk och därför påstår han att han har 22..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    han har ju redan skrivit till mig att han inte har bänkpapper, men han hade ju tydligen tagit någon med 23hk och därför påstår han att han har 22..
    Intelligensen tycks ha försvunnit från dagens ungdom

  13. #13
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Intelligensen tycks ha försvunnit från dagens ungdom
    haha jo jag håller helt fullständigt med dig. Den killen verkar ju inte helt riktig så han är inte någon speciellt trovärdig källa, om man säger så.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #14
    Låt oss tävla mot Pontus Spetz?

  15. #15

  16. #16

  17. #17
    haha vilket jon
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  18. #18
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Åk upp och spöa killen med din hojj Pontus vilket spån!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  19. #19

  20. #20
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Han blåste mig hårt när jag skulle byta mitt rör mot lite småsaker, detta var i sommras, han har fortfarande mitt rör fast mina polare (som bor nära han, jag bor 15mil bort) har varit hem till han. Ursäkten han kom med var att röret inte passade, så jag skulle betala frakten tbx om jag ville ha tbx det. JÄVLIGT konstigt att han lyckats köra med MITT RÖR på moppen det ej passade på under frihamnen träffen då-.-'

  21. #21
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Han blåste mig hårt när jag skulle byta mitt rör mot lite småsaker, detta var i sommras, han har fortfarande mitt rör fast mina polare (som bor nära han, jag bor 15mil bort) har varit hem till han. Ursäkten han kom med var att röret inte passade, så jag skulle betala frakten tbx om jag ville ha tbx det. JÄVLIGT konstigt att han lyckats köra med MITT RÖR på moppen det ej passade på under frihamnen träffen då-.-'
    Varför gav du inte ungjäveln en rejäl smäll när du väl var på Frihamnen då? Han förtjänar det verkligen, bara av att kolla på hans profilbild på facebook visar han att han är en jävla tomte.

  22. #22
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Varför gav du inte ungjäveln en rejäl smäll när du väl var på Frihamnen då? Han förtjänar det verkligen, bara av att kolla på hans profilbild på facebook visar han att han är en jävla tomte.
    Fick reda på det efteråt att han ens var där.

  23. #23
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Fick reda på det efteråt att han ens var där.
    Ja okej, jag hade försökt sätta dit honom iallafall. Vet inte hur det där fungerar, men något straff borde han iallafall få.

  24. #24
    Jag tycker att det är dags att vi introducerar Spetzen för lennart...

  25. #25
    skicka 700kr för att få en kylare och blinkers hemskickat, kom aldrig. han sa hela tiden att han skickat det när pappa fick tag på honom och att han skulle ge kolli nummer men det gjordes aldrig

  26. #26
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av 16rieju16 Visa inlägg
    skicka 700kr för att få en kylare och blinkers hemskickat, kom aldrig. han sa hela tiden att han skickat det när pappa fick tag på honom och att han skulle ge kolli nummer men det gjordes aldrig
    Har du fått tillbaka pengarna eller har du fått grejorna? Jag fick tag i hans pappa så löste det sig till slut.

  27. #27
    har inte fått något utav det

  28. #28
    Era tappade barn, ta bilen och åk hem till han, gapa han i ansiktet och säg att ni ska ha tillbaka sakerna era fjollor. Sista utvägen är öga mot öga och det är även oftast det bästa tillväga sättet för att få något igenom. Han skulle ge med sig med en gång, inget snack om saken.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  29. #29
    Så sant som de e sagt "sogat"!

  30. #30
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av 16rieju16 Visa inlägg
    har inte fått något utav det
    Gör något åt det då?

    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Era tappade barn, ta bilen och åk hem till han, gapa han i ansiktet och säg att ni ska ha tillbaka sakerna era fjollor. Sista utvägen är öga mot öga och det är även oftast det bästa tillväga sättet för att få något igenom. Han skulle ge med sig med en gång, inget snack om saken.
    Jag har redan fått mina saker. Det är bara att ringa upp hans fader och försöka att fixa det med honom. Annars får ni anmäla skiten?

    Sogat, sköt det civiliserat och försök fixa det muntligt istället.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in