Sidan 27 av 57 Första ... 17252627282937 ... Sista

Ämne: Datortråden!

  1. #781
    minibecks avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Glommen
    Inlägg
    224
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.webhallen.com/hardvara/12...on2-usb3-svart

    klart en nettop inte har samma råa prestanda som en "vanlig" dator men det räcker gott för surf och filmtittning, du får dessutom en tyst, liten, smidig och snygg dator
    jag tänker spela lite också ... duger datan över jag postade ?

  2. #782
    den är inte helt modern men den rullar nog på ganska ok

  3. #783
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av minibeck Visa inlägg
    P4 3.4Ghz HT dualcore Intel
    1GB RAM
    750GB hårddisk SATA
    ATI HD 3650 grafikkort
    DVD +-RW med lightscribe
    Nätverkskort 10/100
    Ljudkort
    Windows XP Home orginal
    Antec låda med stark nätdel
    6 X usb, 2 i fronten
    Firewire
    TV-utgång

    Pris: 1700.-

    ska jag köpa ?
    vill ha en snabb surfdator
    liknande prestanda har morsan i datorn hon köpte för 5 år sen.
    den är VÄLDIGT slö för surfande även fast hon har nyformaterad hårddisk och 2gb ist för 1 som i denna.
    det är väldigt mycket pengar för väldigt lite prestanda.
    Citat Ursprungligen postat av minibeck Visa inlägg
    Dator i bra skick och med prestanda som klarar de senaste spelen (CoD och WoW: Cataclysm t.ex.) i helt ok upplösning och inställningar. Jämför ni min dator med andra för samma pris märker ni snabbt att ni får en hel del mer för pengarna.

    Moderkort: Gigabyte GA-P35-DS3
    Processor: Intel E6750 Core 2 Duo
    Minne: 6 GB, varav 4 GB är Kingstons Hyper X och köptes förra vintern
    Grafikkort: ATi HD 4850 1 GB (endast 1 år gammalt, så relativt fräscht)
    Lagringsutrymme: 400 GB
    Nätdel: Corsair VX450W
    + DVD-brännare & trådlöst nätverkskort.

    Möjlighet att titta på den samt testa finns.
    Har ni några frågor är ni välkomna att ställa dem. Nås enkelt via både telefon och mail.

    Är inte den ett alternativ ?

    SRY för dubbelpost
    helt duglig dator för surf osv. med t.ex ett gtx 460 i denna skulle du kunna lira alla dagens spel i väldigt höga inställningar så skit rakt igenom är det inte, dock kostar ett sånt graffe ca 1600. frågan är ju hur mycket säljaren vill ha för denna?
    dock kommer den här inte hålla sig i längden i spel då nyare spel blir optimerade för främst 4 och 6 kärniga processorer och c2d prollen har bara 2.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #784
    minibecks avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Glommen
    Inlägg
    224
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    liknande prestanda har morsan i datorn hon köpte för 5 år sen.
    den är VÄLDIGT slö för surfande även fast hon har nyformaterad hårddisk och 2gb ist för 1 som i denna.
    det är väldigt mycket pengar för väldigt lite prestanda.


    helt duglig dator för surf osv. med t.ex ett gtx 460 i denna skulle du kunna lira alla dagens spel i väldigt höga inställningar så skit rakt igenom är det inte, dock kostar ett sånt graffe ca 1600. frågan är ju hur mycket säljaren vill ha för denna?
    dock kommer den här inte hålla sig i längden i spel då nyare spel blir optimerade för främst 4 och 6 kärniga processorer och c2d prollen har bara 2.
    Denna kostar 2500

  5. #785
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av minibeck Visa inlägg
    P4 3.4Ghz HT dualcore Intel
    1GB RAM
    750GB hårddisk SATA
    ATI HD 3650 grafikkort
    DVD +-RW med lightscribe
    Nätverkskort 10/100
    Ljudkort
    Windows XP Home orginal
    Antec låda med stark nätdel
    6 X usb, 2 i fronten
    Firewire
    TV-utgång

    Pris: 1700.-

    ska jag köpa ?
    vill ha en snabb surfdator
    Citat Ursprungligen postat av minibeck Visa inlägg
    Dator i bra skick och med prestanda som klarar de senaste spelen (CoD och WoW: Cataclysm t.ex.) i helt ok upplösning och inställningar. Jämför ni min dator med andra för samma pris märker ni snabbt att ni får en hel del mer för pengarna.

    Moderkort: Gigabyte GA-P35-DS3
    Processor: Intel E6750 Core 2 Duo
    Minne: 6 GB, varav 4 GB är Kingstons Hyper X och köptes förra vintern
    Grafikkort: ATi HD 4850 1 GB (endast 1 år gammalt, så relativt fräscht)
    Lagringsutrymme: 400 GB
    Nätdel: Corsair VX450W
    + DVD-brännare & trådlöst nätverkskort.

    Möjlighet att titta på den samt testa finns.
    Har ni några frågor är ni välkomna att ställa dem. Nås enkelt via både telefon och mail.

    Är inte den ett alternativ ?

    SRY för dubbelpost
    Citat Ursprungligen postat av minibeck Visa inlägg
    Denna kostar 2500
    det tycker jag är ett helt rimligt pris för denna, köp!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #786
    minibecks avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Glommen
    Inlägg
    224
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    det tycker jag är ett helt rimligt pris för denna, köp!
    har mailat honom nu får se om den är kvar !

  7. #787
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    liknande prestanda har morsan i datorn hon köpte för 5 år sen.
    den är VÄLDIGT slö för surfande även fast hon har nyformaterad hårddisk och 2gb ist för 1 som i denna.
    det är väldigt mycket pengar för väldigt lite prestanda.
    jag kör också liknande, dual core @ 2.51 ghz, 2gb ram, geforce Gt 240 osv. får 5,5 av windows 7 prestandaklassificering och går rätt snabbt när man surfar däremot inte bäst för spel.. 20 fps i gta IV hur man än gör, dragon age laggar lite ibland även fast man kör medium osv. Men cs osv funkar perfekt
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  8. #788
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    jag kör också liknande, dual core @ 2.51 ghz, 2gb ram, geforce Gt 240 osv. får 5,5 av windows 7 prestandaklassificering och går rätt snabbt när man surfar däremot inte bäst för spel.. 20 fps i gta IV hur man än gör, dragon age laggar lite ibland även fast man kör medium osv. Men cs osv funkar perfekt
    jag menade inte att datorn med c2d prollen är slö som fan, menade den han funderade över först
    men du, 20 fps i gta? då är det något som är fel. på min ena dator lirar jag på:
    amd athlon x2 64 2,7ghz, core 2 duo är snabbare än amd!
    2gb 800mhz ram
    geforce gts450 överklockat
    hyper 212 prollekylning
    och lite mer, jag kan lira på högsta grafik förutom draw distance och detail distance som ligger på 10 i 1280x1024 med ca 45fps, i vatten går det upp till 60, dock har jag ju lite bättre grafikkort, men gta är sjukt processorkrävande!
    dock har jag en annan speldator med lite värre prestanda
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #789
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    men du, 20 fps i gta? då är det något som är fel. på min ena dator lirar jag på:
    amd athlon x2 64 2,7ghz, core 2 duo är snabbare än amd!
    2gb 800mhz ram
    geforce gts450 överklockat
    hyper 212 prollekylning
    och lite mer, jag kan lira på högsta grafik förutom draw distance och detail distance som ligger på 10 i 1280x1024 med ca 45fps, i vatten går det upp till 60, dock har jag ju lite bättre grafikkort, men gta är sjukt processorkrävande!
    dock har jag en annan speldator med lite värre prestanda
    haha är de säkert, den är väl typ 3 år gammal men nyformaterad.
    Om det är nåt fel på min, hur fan listar man ut vad det är och hur man fixar?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  10. #790
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    haha är de säkert, den är väl typ 3 år gammal men nyformaterad.
    Om det är nåt fel på min, hur fan listar man ut vad det är och hur man fixar?
    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

    leta upp ett spel tex. GTA IV så ser du om datan klarar av spelet eller inte, står även vad som inte "räcker" till

  11. #791
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

    leta upp ett spel tex. GTA IV så ser du om datan klarar av spelet eller inte, står även vad som inte "räcker" till
    Klarar minimum, men inte rekommenderat. Enligt rekommenderat ska jag ha 2,5 gb ram och quad core.
    Men ska ju endå klara köra någorlunda på lägsta settings? som sagt hade jag bara runt 20 fps :/
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  12. #792
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Klarar minimum, men inte rekommenderat. Enligt rekommenderat ska jag ha 2,5 gb ram och quad core.
    Men ska ju endå klara köra någorlunda på lägsta settings? som sagt hade jag bara runt 20 fps :/
    vad står det på grafikkortet då? vet att gta iv är väldigt krävande på ram-minnena + cpun så om du bara har en tvåkärnig processor kan jag förstå att det laggar

    edit: juste btw, jag antar att du har crakcat version av gta? kom ihåg förut när jag spelade det och det laggade oavsett vilka inställningar jag hade, googlade lite på det och hittade ett patch och då slutade det lagga

  13. #793
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    vad står det på grafikkortet då? vet att gta iv är väldigt krävande på ram-minnena + cpun så om du bara har en tvåkärnig processor kan jag förstå att det laggar

    edit: juste btw, jag antar att du har crakcat version av gta? kom ihåg förut när jag spelade det och det laggade oavsett vilka inställningar jag hade, googlade lite på det och hittade ett patch och då slutade det lagga
    Grafikkortet verkar duga
    Required 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+
    You Have: GeForce GT 240
    Required You Have
    Video RAM 512 MB 1.2 GB
    3D Yes Yes
    Hardware T&L Yes Yes
    Pixel Shader version 3.0 4.1
    Vertex Shader version 3.0 4.1
    Jaha okej, jo det stämmer jag crackade det. Orkar dock inte installera igen nu xD
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #794
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

    leta upp ett spel tex. GTA IV så ser du om datan klarar av spelet eller inte, står även vad som inte "räcker" till
    håller inte riktigt med, systemreqlab kollar bara dina specs i datorn, och så visar dem vad som är rekommenderat för spelet. dom kan inte berätta för dig hur bra det kommer flyta på
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    vad står det på grafikkortet då? vet att gta iv är väldigt krävande på ram-minnena + cpun så om du bara har en tvåkärnig processor kan jag förstå att det laggar

    edit: juste btw, jag antar att du har crakcat version av gta? kom ihåg förut när jag spelade det och det laggade oavsett vilka inställningar jag hade, googlade lite på det och hittade ett patch och då slutade det lagga
    sant. gta älskar 4 kärnor! dock är det ett av tidernas sämsta optimerade spel till dator, då det är optimerat för xbox, dom har bara gjort det spelbart på pc och inte så mycket mer.
    dock flyter det på jävligt bra för mig somsagt, och jag har till och med en långsammare 2-kärnig prolle
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #795
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    håller inte riktigt med, systemreqlab kollar bara dina specs i datorn, och så visar dem vad som är rekommenderat för spelet. dom kan inte berätta för dig hur bra det kommer flyta på
    sa inte det heller, mena att man kan se vad som är den felande länken (om det nu är så) fast iofs så är inte det där så jätte precis då den visa att min dator skulle klara Crysis optimalt vilket den inte gör

  16. #796
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    sa inte det heller, mena att man kan se vad som är den felande länken (om det nu är så) fast iofs så är inte det där så jätte precis då den visa att min dator skulle klara Crysis optimalt vilket den inte gör
    hehe ja jag förstod det, men det kan vara lite missvisande menade jag, att dom t.ex säger åt dig att köpa (t.ex) en 4-kärnig prolle för att ditt grafikkort redan har tillräckligt mycket grafik minne osv, men i själva fallet kan grafikkortet vara en bättre uppgradering i spelet du vill spela än att uppgradera prolle från typ 2 till 4 kärnor som rekommenderat, tror du fattar vad jag menar
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #797
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    hehe ja jag förstod det, men det kan vara lite missvisande menade jag, att dom t.ex säger åt dig att köpa (t.ex) en 4-kärnig prolle för att ditt grafikkort redan har tillräckligt mycket grafik minne osv, men i själva fallet kan grafikkortet vara en bättre uppgradering i spelet du vill spela än att uppgradera prolle från typ 2 till 4 kärnor som rekommenderat, tror du fattar vad jag menar
    fattar precis

  18. #798
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    fattar precis
    gött. vad har du för dator specs? kanske redan skrivit det, men orkar inte kolla
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #799
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    gött. vad har du för dator specs? kanske redan skrivit det, men orkar inte kolla
    amd x6 1055t @4.2 Ghz
    asus crosshair IV formula
    kingston hyperx 4gb
    nvidia 8800GTX
    Cooler Master HAF 922

    dudå?

  20. #800
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    amd x6 1055t @4.2 Ghz
    asus crosshair IV formula
    kingston hyperx 4gb
    nvidia 8800GTX
    Cooler Master HAF 922

    dudå?
    inte dåligt
    jag har en surf/lagringsdator och en speldator. speldatorn:
    amd phenom 955 x4 black edition @3,9ghz
    asus m4a77
    nvidia gtx 460
    4gb a-data 800mhz, samsung tror jag
    cooler master elite 430


    surf/lagringsdatorn, även lite spelande på den:
    asus m4a77(köpte 2)
    amd athlon x2 64 5000+@ 2,9ghz
    nvidia gts 450
    a-data 2gb 800mhz, samsung där också tror jag
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #801
    minibecks avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Glommen
    Inlägg
    224
    datorn jag skulle köpt var såld ....
    hittade ist denna,
    Amd athlon(tm)64 X2 Dual core processor 6000+ 3,01GHz
    2GB ram
    Grafik kort: Geforce 9500GT overclock
    32-bitars operativsystem
    Windows Vista home premium original
    ......DVD-brännare med nero express
    Minneskortläsare
    hårdisk: 300 GB
    Virus program: Norton 2011 1år licens
    2 st helt nya musar HP
    2st tagentbord en av dom e helt ny HP
    Kvitto finns på allt och hårdisken och grafikkortet va inte länge sedan jag byte, datorn är väldigt snabb och fungerar perfekt,alla sladdar kommer med och allt e redan installerat så det e bara att koppla in och köra

    något att ha ? han vill ha 3500 med en 22'' skärm och 2 möss och två tangentbord
    Yamaha Dt50r

  22. #802
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    inte dåligt
    jag har en surf/lagringsdator och en speldator. speldatorn:
    amd phenom 955 x4 black edition @3,9ghz
    asus m4a77
    nvidia gtx 460
    4gb a-data 800mhz, samsung tror jag
    cooler master elite 430


    surf/lagringsdatorn, även lite spelande på den:
    asus m4a77(köpte 2)
    amd athlon x2 64 5000+@ 2,9ghz
    nvidia gts 450
    a-data 2gb 800mhz, samsung där också tror jag
    gött! har en till dator också som står på 24/7 som jag laddar ner på, slängde in alla mina gamla överblivna delar i en plastlåda och ställde den i garderoben

  23. #803
    Citat Ursprungligen postat av minibeck Visa inlägg
    datorn jag skulle köpt var såld ....
    hittade ist denna,
    Amd athlon(tm)64 X2 Dual core processor 6000+ 3,01GHz
    2GB ram
    Grafik kort: Geforce 9500GT overclock
    32-bitars operativsystem
    Windows Vista home premium original
    ......DVD-brännare med nero express
    Minneskortläsare
    hårdisk: 300 GB
    Virus program: Norton 2011 1år licens
    2 st helt nya musar HP
    2st tagentbord en av dom e helt ny HP
    Kvitto finns på allt och hårdisken och grafikkortet va inte länge sedan jag byte, datorn är väldigt snabb och fungerar perfekt,alla sladdar kommer med och allt e redan installerat så det e bara att koppla in och köra

    något att ha ? han vill ha 3500 med en 22'' skärm och 2 möss och två tangentbord
    Duger att surfa på och spela cs eller andra spel på låga inställningar. Men ja hade nog inte köpte dem grejjorna för det priset, tycker det va lite dyrt. Men är skärmen bra så är det väll ett ok pris

    Slänger med en bild på min dator.

    Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    8gb corsair RAM
    2x512gb HDD
    1x120gb HDD
    AMD Phenom 9950 Quadcore 2600 MHz
    GeForce 280gtx 1gb
    Windows 7 ultimate

    Betalade 4500 för den

    http://img30.imageshack.us/i/img0139oq.jpg/

    EDIT: vill inte bli nån bild direkt i inlägget så ja får väll länka bilden då, nån får gärna hjälpa mig med bilden ^^
    Senast redigerat av Blommen den 2011-02-28 klockan 00:48.

  24. #804
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Fuck windows.... Kan inte ens sänka volymen längre. Någon som vet felet? Kolla här för bättre beskrivning:
    http://www.sweclockers.com/forum/22-...sanka-volymen/

  25. #805
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Fuck windows.... Kan inte ens sänka volymen längre. Någon som vet felet? Kolla här för bättre beskrivning:
    http://www.sweclockers.com/forum/22-...sanka-volymen/
    Samma sak för mig med, har siberia version 1, men jag fixade det skit lätt genom att bara koppla in hörlurarna i högtalarna, med hjälp av högtalarna kan jag justera ljudet.

    EDIT: http://images.europe.creative.com/im...ge/14094_1.png
    De billiga högtalarna hittade jag i vinden som jag använder nu för att fixa ljudkontroll, på sidan ser du att man kan koppla in hörlurar.

    EDIT 2:http://www.inet.se/kundvagn/visa/79622

    En dator som maxade nästan alla spel, iaf cod mw2. BC2 körde man blandat och medium och high settings,

    Köp delarna, kontrollera att moderkortet får plats i din nuvarande chassi om inte köp ny. Installera komponenterna och njut av spelandet.


    Dessutom vill jag fråga om någon här på moppenet har en SSD hårddisk?
    Senast redigerat av Rozu den 2011-03-02 klockan 17:27.

  26. #806
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Rozu Visa inlägg
    Samma sak för mig med, har siberia version 1, men jag fixade det skit lätt genom att bara koppla in hörlurarna i högtalarna, med hjälp av högtalarna kan jag justera ljudet.

    EDIT: http://images.europe.creative.com/im...ge/14094_1.png
    De billiga högtalarna hittade jag i vinden som jag använder nu för att fixa ljudkontroll, på sidan ser du att man kan koppla in hörlurar.

    EDIT 2:http://www.inet.se/kundvagn/visa/79622

    En dator som maxade nästan alla spel, iaf cod mw2. BC2 körde man blandat och medium och high settings,

    Köp delarna, kontrollera att moderkortet får plats i din nuvarande chassi om inte köp ny. Installera komponenterna och njut av spelandet.


    Dessutom vill jag fråga om någon här på moppenet har en SSD hårddisk?
    Testat med både siberia, och g930 som jag kör nu. Har inga högtalare, så kan inte göra så som du gjorde :/


    Jag har SSD. Corsair Force 120.

  27. #807
    Vad är det för fel på min Asus laptop?? Den är sjukt seg och skärmen har spruckit!

     
    Ironi
    Most stickpeople are black

  28. #808

  29. #809
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    fick nyss hem processorkylare och lite mer. en corsair A50, riktigt nöjd, den gör sitt jobb och kyler min athlon x2 64 ända till 21c med 245 FSB, och 1,3925 vcore. innan låg temp på 33c idle, riktigt nöjd!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #810
    Hallå!

    Fick för mig att formatera om datorn. Allt fungerade bra tills jag skulle installera drivers till grafikkortet....

    För de första hittar jag inte drivers till de på ATI/AMD's hemsida.. Mitt grafikkort heter (HIS RADEON HD 4670).

    Men ialf jag testade ladda ner senaste catalyst, även den versionen av catalyst jag fick rekommenderat när jag sökte på mitt grafikkort... Och sist testade jag med skivan man fick med grafikkortet, och händer inget? Grafikkortet fungerar ändå inte...

    Vad kan vara fel?
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in