Sidan 12 av 57 Första ... 2101112131422 ... Sista

Ämne: Datortråden!

  1. #331
    Blev bannad på Flashback för att jag råkade skriva min ålder

    Måste jag fixa ny ip eller räcker det med att ta bort kakor för att kunna skapa ett nytt acc?

  2. #332

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Blev bannad på Flashback för att jag råkade skriva min ålder

    Måste jag fixa ny ip eller räcker det med att ta bort kakor för att kunna skapa ett nytt acc?
    Eller så skiter du i att göra ett nytt konto och väntar tills din 18-årsdag.

  3. #333
    någon som vet om geforce 6600 128mb grafikkort e bra?
    har ett geforce mx400 i datorn nu, e de lönt att byta?
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  4. #334
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    var på biltema idag och köpte bitumenplattor och ljuddämpning till datorn. rätt nöjd med resultatet faktiskt, det surrar fortfarande lite men fläktljud och sånt hörs knappt
    nästa investering i jakten på tystnad blir nog ett nytt tyst nätagg
    skruvade loss hårddisken nu och la den löst i chassiet och JEFLAR vad stor skillnad det gjorde hör inte datorn nu! lite bakgrundsljud iom tv osv, men ändå, riktigt stor skillnad!

  5. #335

  6. #336
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Någon som har lust att leta upp en dator för, säg max 5000?

    Kraven är väl inte så stora, men de kan ju vara kul att kunna spela nåt nytt spel, på med. grafik iaf.
    Köp delar löst! Blir mycket billigare.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  7. #337
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    bygg en egen på komplett, Min brorsa "byggde" min och hans data, hans kosta runt 6-7k, men han kan fortforande spela Tex, fallout new vegas, och ändå köpte han datan för några årsen
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  8. #338
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    bygg en egen på komplett, Min brorsa "byggde" min och hans data, hans kosta runt 6-7k, men han kan fortforande spela Tex, fallout new vegas, och ändå köpte han datan för några årsen
    Inet.

  9. #339
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Blev bannad på Flashback för att jag råkade skriva min ålder

    Måste jag fixa ny ip eller räcker det med att ta bort kakor för att kunna skapa ett nytt acc?
    Hahah är du så dum så håll dig borta....
    En svensk tiger!

  10. #340
    bygg en egen på komplett, Min brorsa "byggde" min och hans data, hans kosta runt 6-7k, men han kan fortforande spela Tex, fallout new vegas, och ändå köpte han datan för några årsen
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Inet.
    Mm, jag var väl ganska säker på att de skulle bli billigare, men jag vill ju ha saker som matchar varann bra, och jag vet inte alls vad som är bra och dåligt.^^
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  11. #341
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Mm, jag var väl ganska säker på att de skulle bli billigare, men jag vill ju ha saker som matchar varann bra, och jag vet inte alls vad som är bra och dåligt.^^
    be någon plocka ihop åt dig och sen får du inte delar som "matchar" varandra bra om du köper en färdig märkesdator, tvärtom skulle jag vilja påstå

  12. #342

  13. #343
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Det var nog de dom över syftade på, men jag förstår inte mkt av datorkomponenter.
    ja exakt OCH JUST DÄRFÖR SKA DU BE NÅGON PLOCKA IHOP DATORN ÅT DIG

  14. #344

  15. #345
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Det sistnämnda.
    Hjälpt inte honom
    En svensk tiger!

  16. #346

  17. #347
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vaffö?

    Okej, jag sa fel... Du måste även byta ip till en utländsk ipadress!
    18 års gräns av en anledning å är han så dum att han skriver att han är 17 så får han väll fan vänta
    En svensk tiger!

  18. #348

  19. #349

  20. #350
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Flarre din luring, dig gillar vi!
    Nu fattar jag va du menade på msn
    En svensk tiger!

  21. #351

  22. #352
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ingen som har lust att plocka ihop en dator då?
    Spelar ingen roll hur stort chassiet är, fast är ju ett plus med ett litet, fast inge krav.

    Och somsagt, helst inte över 5000.
    Du bor tyvärr för långt bort för mig :/
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  23. #353


    köp "gratis frakt sweclockers" så hamnar du på 4995:-

  24. #354
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  25. #355
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej, menade så som Pontus visar.

    Äre bra stuff's då?
    graffet är väl lite halv-old men det var det bästa jag kunde skramla ihop för 5k får väl se om någon annan kommer med något bättre

    edit: det är möjligt att man kan banta 2-300 på mindre hårddisk och billigare chassie och lägga det på bättre grafik, det beror på vad du prioriterar
    Senast redigerat av Pontus den 2010-11-16 klockan 23:03.

  26. #356
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    graffet är väl lite halv-old men det var det bästa jag kunde skramla ihop för 5k får väl se om någon annan kommer med något bättre

    edit: det är möjligt att man kan banta 2-300 på mindre hårddisk och billigare chassie och lägga det på bättre grafik, det beror på vad du prioriterar
    Räckr gott o lite till med ett 400w nätagg!
    http://www.inet.se/artikel/6909525/f...n-integra-400w
    Spara en hundring på det.
    Många bäckar små

    Edit till simon. Jo det är Fina saker duger lätt till spelande. dock är väl chassit inte det tystaste.

  27. #357

  28. #358
    jag har ett billighets-chassi (cooler master elite 310) som låter som fan "original".
    som jag skrev förut så kan man köpa bitumen-plattor och ljuddämpning på biltema för totalt 200kr och pimpa, min dator blev väldigt tyst efter det och att jag skruvade loss hårddisken, nu hörs bara ett svagt sus från fläktarna när det är tyst i rummet, har man bara något annat ljud så hörs det inget. så det går ju att ordna sånt också om man inte vill köpa ett ljud- och vibrationsdämpat chassi för typ 1000+ kr

  29. #359

  30. #360
    fått ordning på de nya delarna idag amd 1055t+crosshair IV formula, det som saknas nu är ett ati 6870 plus ett nätagg sen jävlar

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in