Sidan 1 av 3 123 Sista
  1. #1
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414

    Ilske-tråden!

    Tänkte att vi kunde starta en tråd där man får tala ut och visa sin ilska, tala om för folk vad man tycker om dem utan att folk blir sura och begår massa Off topic,

    Här kan ni tala om vad ni känner för folk på forumet!

    SERIÖS TRÅD, RADERA EJ..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #2
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Du är jävligt gnällig
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #3
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Alltid lika skönt när det är ömsesidigt
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #4

  5. #5

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    jag är arg, rawr!
    *rawr* *sexxi*
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #6
    Vill bara säga att dumfan som inte kan använda blinkers är fan helt blåsta i huvet! Dem ska inte vistas i trafiken! Var på en sväng i stan idag... kom 10m från T-banan och så kommer det nån ****** i sin BMW och var 1 dm från att bli påkörd, gick vidare vid nästa rödlyse så svänger det en idiot in bara utan rödlyse... och så hände väl liknande saker typ 5 gånger. Så fan för er som inte använder blinkers... SLAPPTASKAR!!!

  7. #7
    R@g3?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    R@g3?
    r463

  9. #9
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Prov imorgon... har inte börjat plugga innu

  10. #10
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jag trodde att säsong 2 av O.C. skulle komma idag, men icke :'(
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #11

  12. #12
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Kom hem, öppnade Kemiboken, lästa betygskriterierna, stängde boken.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #13
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av AlexanderB Visa inlägg
    Vill bara säga att dumfan som inte kan använda blinkers är fan helt blåsta i huvet! Dem ska inte vistas i trafiken! Var på en sväng i stan idag... kom 10m från T-banan och så kommer det nån ****** i sin BMW och var 1 dm från att bli påkörd, gick vidare vid nästa rödlyse så svänger det en idiot in bara utan rödlyse... och så hände väl liknande saker typ 5 gånger. Så fan för er som inte använder blinkers... SLAPPTASKAR!!!
    Vinkar me händerna (Y)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Vinkar me händerna (Y)
    det är iaf någonting.

    idioter som alexander beskrev vill man bara köra ikapp och slita ut ur bilen, läxa till den fan rejält. testa med att banka på en kille som sitter i en bmw och dra därifrån på moppen, testa kör över torget och se om han följer efter. så förbannat kul om han åker fast.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  15. #15
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Värst är det när folk inte blinkar i rondeller
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #16
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Värst är det när folk inte blinkar i rondeller
    Värre med folk som blinkar vänster i rondellerna utan att blinka höger när dom ska ut, det är dom man kan bli lurad av. Blinka i rondeller är inte så jävla viktigt, lär er läsa av trafiken istället så kommer ni aldrig att bekymra er över bilar som inte blinkar i rondeller.
    Don´t make excuses, make horsepower!

  17. #17
    Börjar bli less som fan på alla dessa TRÅDEN - Tråden
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  18. #18

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Värre med folk som blinkar vänster i rondellerna utan att blinka höger när dom ska ut, det är dom man kan bli lurad av. Blinka i rondeller är inte så jävla viktigt, lär er läsa av trafiken istället så kommer ni aldrig att bekymra er över bilar som inte blinkar i rondeller.
    Påstår du att det är fel att blinka vänster? Blinkar alltid vänster och jag ska åka åt vänster, och höger varje gång jag ska ut ur rondellen. Och jo, det är viktigt att blinka i rondell, speciellt i en dubbelfilig.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  20. #20
    Läs sogat, står ju att det är illa när man INTE blinkar ut sen!

    Ralley, va inte meningen å va dryg med ''låt mig googla det åt dig'' grejen i en annan tråd, bara skoja till de lite!

    Just nu är jag ilsken för att jag välte ner tre krukor rakt ner i golvet i mitt rum! ^^
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  21. #21

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Värre med folk som blinkar vänster i rondellerna utan att blinka höger när dom ska ut, det är dom man kan bli lurad av. Blinka i rondeller är inte så jävla viktigt, lär er läsa av trafiken istället så kommer ni aldrig att bekymra er över bilar som inte blinkar i rondeller.
    Haha är du tappad eller? Att se vart folk ska är djävligt viktigt!

  22. #22
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Värre med folk som blinkar vänster i rondellerna utan att blinka höger när dom ska ut, det är dom man kan bli lurad av. Blinka i rondeller är inte så jävla viktigt, lär er läsa av trafiken istället så kommer ni aldrig att bekymra er över bilar som inte blinkar i rondeller.
    Det är ganska vanligt i Eskilstuna har jag märkt, och det räcker förresten att blinka när man ska svänga ut ur rondellen.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  23. #23
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Påstår du att det är fel att blinka vänster? Blinkar alltid vänster och jag ska åka åt vänster, och höger varje gång jag ska ut ur rondellen. Och jo, det är viktigt att blinka i rondell, speciellt i en dubbelfilig.
    Man blinkar höger när man ska ut. Inget annat.

  24. #24
    Börjar bli lite trött på folk som gnäller om att dom tycker det är jobbigt med tråden - tråden trådar!

  25. #25
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det är ganska vanligt i Eskilstuna har jag märkt, och det räcker förresten att blinka när man ska svänga ut ur rondellen.
    Yes! E-tunabo eller?

    Självklart blinkar man om man måste visa någon annan trafikant hur man har tänkt köra. Att blinka ut ur rondeller är ofta inte nödvändigt då trafikanten som ska in i rondellen (beroende på hur nära in- och utfarterna är) ser ungefär lika tidigt om man svänger ut ur den som att man blinkar höger, ibland ser man inte ens blinkersen på bilarna som ska ut.

    Eftersom det är lika vanligt att folk blinkar rätt och som jag nämnde i tidigare inlägget så kan man lika fullt inte lita på signalerna, så det är bättre att fukusera på hur bilarna rör sig istället för att stirra på blinkers hit och dit.
    Don´t make excuses, make horsepower!

  26. #26
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Haha är du tappad eller? Att se vart folk ska är djävligt viktigt!
    Tror du missförstod lite nu? Han störde sig som sagt på:
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Värre med folk som blinkar vänster i rondellerna utan att blinka höger när dom ska ut, det är dom man kan bli lurad av. Blinka i rondeller är inte så jävla viktigt, lär er läsa av trafiken istället så kommer ni aldrig att bekymra er över bilar som inte blinkar i rondeller.

  27. #27
    Okej, detta är ju ilsketråden ändå.

    Jag stör mig som fan på att folk hela tiden skall klanka ner på andra och hävda sig själva. Ibland blir dem till och med så ivriga på att klaga att dem läser fel.
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  28. #28
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Word
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #29
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Yes! E-tunabo eller?

    Självklart blinkar man om man måste visa någon annan trafikant hur man har tänkt köra. Att blinka ut ur rondeller är ofta inte nödvändigt då trafikanten som ska in i rondellen (beroende på hur nära in- och utfarterna är) ser ungefär lika tidigt om man svänger ut ur den som att man blinkar höger, ibland ser man inte ens blinkersen på bilarna som ska ut.

    Eftersom det är lika vanligt att folk blinkar rätt och som jag nämnde i tidigare inlägget så kan man lika fullt inte lita på signalerna, så det är bättre att fukusera på hur bilarna rör sig istället för att stirra på blinkers hit och dit.
    Nej, Kungsör. Däremot är det skola som gäller i E-tuna, därför är jag bra insatt

    Sen kan man ha bra avstånd och shit som säkerhetsmarginal.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  30. #30
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Min ilska går ut över ralley som är bäst på att smutsa ner moppenet!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in