Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31

  2. #32
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Börjat störa mig rejält på dem som säger "Ahh, BF3 är så jävla mycket bättre än MW3".
    Det är två helt olika spel, jag menar,
    Det är helt olika tempon, Mw3 är till exempel ett snabbt och mer temporikt spel... Ungefär som CS fast ändå inte.
    Bf3 däremot är ju mer realistiskt, mer krigskänsla..
    Så egentligen kan man inte säga att ett av dom är bättre än det andra.. Däremot kan man säga att ett annat är roligare.. Helt annan sak
    Så det är en smaksak, jag personligen skulle kört på MW3, för att jag tycker mer om Call of Duty serien, och gillar när det går snabbt och gamen har tempo.
    Det vettigaste någon sagt i denna tråden. Alla som säger bf3 säger det just för att de har bf3. Köp båda spelen och avgör sen istället för att hävda en massa saker som ni tror..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #33
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Börjat störa mig rejält på dem som säger "Ahh, BF3 är så jävla mycket bättre än MW3".
    Det är två helt olika spel, jag menar,
    Det är helt olika tempon, Mw3 är till exempel ett snabbt och mer temporikt spel... Ungefär som CS fast ändå inte.
    Bf3 däremot är ju mer realistiskt, mer krigskänsla..
    Så egentligen kan man inte säga att ett av dom är bättre än det andra.. Däremot kan man säga att ett annat är roligare.. Helt annan sak
    Så det är en smaksak, jag personligen skulle kört på MW3, för att jag tycker mer om Call of Duty serien, och gillar när det går snabbt och gamen har tempo.
    Dock är ju BF3 ett välgjort spel jämfört med MW3 som är samma skit som alla andra MW spelen.. Så länge de säljer så gör dem samma sak så alla fanboys köper de.

  4. #34

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Det vettigaste någon sagt i denna tråden. Alla som säger bf3 säger det just för att de har bf3. Köp båda spelen och avgör sen istället för att hävda en massa saker som ni tror..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Har båda spelen, och jag har avgjort vilket som jag tycker är bäst. Sen att man rekommenderar det man själv har köpt, är det så konstigt?
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  6. #36

  7. #37
    Jag är mer utav en COD spelare, har klarat ut BF3 men tycker att det händer mer när man kör COD. MW3 verkar grymt, började köra det igår.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  8. #38
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag är mer utav en COD spelare, har klarat ut BF3 men tycker att det händer mer när man kör COD. MW3 verkar grymt, började köra det igår.
    Klarat ut bf3? Det enda rimliga sättet att göra det på skulle vara att nå maxrank samt låsa upp alla vapen+customizations, och det känns ganska otroligt att redan ha gjort det.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Klarat ut bf3? Det enda rimliga sättet att göra det på skulle vara att nå maxrank samt låsa upp alla vapen+customizations, och det känns ganska otroligt att redan ha gjort det.

    Du har så rätt så. Men han menar kanske single-Player?

    Aja, jag är LVL 22 i BF3 nu, det tar sig.

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Klarat ut bf3? Det enda rimliga sättet att göra det på skulle vara att nå maxrank samt låsa upp alla vapen+customizations, och det känns ganska otroligt att redan ha gjort det.
    Tyckte det var väldigt uppenbart att jag pratade om sp.

    M.Larsson: Precis!
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  11. #41
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Tyckte det var väldigt uppenbart att jag pratade om sp.

    M.Larsson: Precis!
    Jo men hur du kan avgöra vilket spel du gillar mest genom att spela campaignen förstår jag inte. Battlefield är ett multiplayer spel.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in