1. #11461
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Hade mobil i tanken.. Jag betalade dock inte fullpris för edgeoljan.. Så ni plockade bort den pga att den var dyr? Det är väl skitsamma, finns folk som köper den. Eurol har jag faktiskt aldrig hört talas om, men är säkert fina grejer.

    Biltema sålde sin olja till en drifting preppad soarer med runt 500hk..
    fick du rabatt så är det ju lite skillnad den är så dyr att köpa in och det var inge rullians på den, det finns en dunk edge kvar men den köps inte in längre, eller ah inget av castrol.

    haha oj det va som fan

  2. #11462

  3. #11463
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Mjo sparade nån hundring på 8liter, blev dyrare än om jag köpt mobil eller liknande, men tyckte det kunde vara värt det. Aha okej!

    Satte mig o kollade igenom dokumentationen på bilen idag. Fanns 10 bes papper, massa kvitton för över 100k. Till och med garantibevis o skit på när bilen köptes. Tyvärr fanns inte det jag sökte, bilen underkändes förra året pga co halten, den gick igenom vid efterkontrollen. Men då stod värdena på 0, så vettefan hur dedär gick till. Så med andra ord fick jag inte fram ett skit.
    Annars blev det ingenting gjort idag, hade ingen lust till att skruva med skiten. Hissade upp bakhjulen, cambern blir nog fet som fan. Imorgon får jag styrleden jag beställt, förhoppningsvis landar bilen på backen för mätning av spacers, klipper några bilder då.
    Du ska väl inte ha så att hjulen är helt åt helvete?

  4. #11464

  5. #11465
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Beror på vad som är åt helvete?

    Blir lite svårare att få schysst camber på 240in dock, haha.

  6. #11466

  7. #11467

  8. #11468

  9. #11469

  10. #11470
    Är bilen stum eftersom du hade tänkt åka runt sådär?

  11. #11471

  12. #11472
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Nej den inte stum! Sitter coils på den, men dem fjädrar inte mycket. Det kommer gå att åka runt såhär.
    Haha okej, för på tredje bilden ser det onekligen jävligt tight ut!

  13. #11473

  14. #11474

  15. #11475
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av persson* Visa inlägg
    Nu tänkte inte jag på biltema och rusta oljor, utan på texaco, mobil, havoline, eurol med mera. Jag jobbar på en oljehall där dom tagit bort Castrol helt ur sortimentet pga hutlösa priser när du kan få samma oljan fast i märket Eurol, så det är dom som fått ta den platsen istället, detta märke används även inom racing och kommer från Holland för övrigt. Sålde eurol 10w60 till en BMW M3 -08 kostar ca 499 för 5 liter, lite billigare än Castrol då det är samma grejer men ska man ha kvalité så är det Motul som gäller!!
    Ska bara tilläga det att när Volvo tillverkar sina bilar och fyller dom med olja, så fyller dom sina bilar med den billigaste oljan dom får tag på, alltså no-name olja t.ex. Biltema. Nu menar jag inte att dom kör på biltema olja, men att köpa dyr olja till sin Volvo då är helt onödigt

  16. #11476
    [QUOTE=RAMI;398028]Så där ja! Efter degat som fan på blocket så hittade jag denna Bmw 320 e36 -94, fick den för bara 8000kr.
    Den har bara gått 18k mil, ny koppling, inge tickande eller nåt miss ljud från motorn. Det ända negativa är att den har rost på skärm kanterna dock ska det fixas.
    Kommer nog bli ett litet mini projekt! Ska sänka, avgasystem, fälgar, allmänt fräsha upp, fixa givaren till bromsen m.m

    [/URL]

    Har ett par fräsha m3 fälgar från e90 med nya däck, intressant?

  17. #11477

  18. #11478

  19. #11479

  20. #11480

  21. #11481

  22. #11482

  23. #11483
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649



    Finbesök i skolan av Micke Kågered's dragrace team och även från Bahco!


    Har bytit lambdasond på Golfen nu , börjat slipa ner främre stötfångarn då den va rostig , plockat ur värmepaketet då det va kasst (Söker nytt!) , stickerbombat mittkonsolen och så har jag börjat leta tyg att klä in inredningen i. Så med andra ord lite skit har hänt!


    Men jag har en fråga nu och det är hur mycket mod krävs det för att få i stolar från en Golf 3/4a alltså då "sportstolarna" som sitter i GTI och R32 så med andra ord Recaro stolarna? Andra stolar som är lite sportiga men måste gå att flippa/fälla framåt vore intressant om dom enkelt går att få i.


    http://www.oijoij-society.com/viewto...215196#p215196
    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257853
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  24. #11484

  25. #11485

  26. #11486

  27. #11487

  28. #11488

  29. #11489

  30. #11490

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in