1. #4831

  2. #4832
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av The_svensson Visa inlägg
    Känner han som äger den. Han är en riktig ***, och är körd därefter

    Hittade btw en guldklimp idag. bmw 325. 2200 mil. årsm 04. strax över 100 000
    Okej,men jag mejlade han. Om den inte ser ut som ett vrak i verkligheten så hoppas jag få den för 10k. Är redigt taggad på att köpa en en 850 t5 och montera s70 front mm
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-03-14 klockan 21:37.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #4833
    Behöver ett skolprojekt av något slag på 100timmar så hittade denna och ska kanske kolla på den

    http://www.blocket.se/lulea/Volvo_14...htm?ca=1_9&w=0

    Risig ja! men ska inte köras så mkt, mest till att skruva

  4. #4834
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ögonlock till S60n, ja/nej?

  5. #4835
    Nej, galet fult imo.

  6. #4836

  7. #4837
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Nej, galet fult imo.
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    nej, det är som att sminka en gris imo!
    Tänkte bara att jag skulle ge er en anledning, tanken är ju att bygga en "showbil" som rullar på vägarna, tänkte att de kan vara bra att börja i något ände och slå ut på kostnaderna så känns det inte lika illa.

  8. #4838
    Finns ju olika ögonlock med, ett par är snygga och ett par fula.. Iaf så är dom snygga rättså smala iaf, men det passar ju inte på en standard s60. R-kit isf minst

    Edit: Dessa menar jag http://www.vparts.se/sv/artiklar/ogo...v70n-xc70.html

  9. #4839

  10. #4840
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tänkte bara att jag skulle ge er en anledning, tanken är ju att bygga en "showbil" som rullar på vägarna, tänkte att de kan vara bra att börja i något ände och slå ut på kostnaderna så känns det inte lika illa.
    Asså, har du svårt att bestämma dig för vad du tycker om eller är du som vilken p12 som helst med en farsa som har lite för mycket cash?

    Ena stunden älskar du volvo och andra så ville du inte ens ha en volvo från början.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Personligen ville jag väl egentligen inte ha Volvo. Men farsan styr och ställer för mycket. Hade jag fått bestämma själv hade jag då inte suttit här med en S60. Blir ändringar på det när jag flyttat.

    Det jag funderar på är varför du ska köpa massa svindyr skit om du inte ens gillar bilen? Det låter så otroligt korkat enligt mig... Dessutom blir det inte någon "showbil" bara för att du köper något extreme kjolpaket och nya lyktor till bilen, det kan vilken idiot som helst.

    Sälj skitbilen och köp en bil du vill ha sen när du har jobb och körkort kanske är en bra ide? Eller hur hade du tänkt finansiera detta "showbygge"? Pappa kanske?

  11. #4841
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej,men jag mejlade han. Om den inte ser ut som ett vrak i verkligheten så hoppas jag få den för 10k. Är redigt taggad på att köpa en en 850 t5 och montera s70 front mm
    Inte för att vara taskig nu, men köper man en motorstark bil som 850 T5 för 10 000:- när någon dessutom redan sagt att bilen är hårt kört är man näst intill dum. Det känns som du borde vänta med ditt bilköp ett tag till, kanske komma på bättre tankar.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  12. #4842
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Jappsen Visa inlägg
    Finns ju olika ögonlock med, ett par är snygga och ett par fula.. Iaf så är dom snygga rättså smala iaf, men det passar ju inte på en standard s60. R-kit isf minst

    Edit: Dessa menar jag http://www.vparts.se/sv/artiklar/ogo...v70n-xc70.html
    De var faktiskt dom ja mena så

    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Gör den clean istället. Börja med ett par fälgar och lacka listerna. Men tänk över om du verkligen vill slänga massa pengar på en pensionärkryssare. Många gillade din cpi just för att den va clean och riktigt fräsch.
    Jo jag tänker göra den clean med, kommer aldrig göra något som ser halvdant ut. Pengar är väl egentligen inte mitt största problem.
    Mjo och det ska bli samma sak Volvon.


    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Asså, har du svårt att bestämma dig för vad du tycker om eller är du som vilken p12 som helst med en farsa som har lite för mycket cash?

    Ena stunden älskar du volvo och andra så ville du inte ens ha en volvo från början.

    Det jag funderar på är varför du ska köpa massa svindyr skit om du inte ens gillar bilen? Det låter så otroligt korkat enligt mig... Dessutom blir det inte någon "showbil" bara för att du köper något extreme kjolpaket och nya lyktor till bilen, det kan vilken idiot som helst.

    Sälj skitbilen och köp en bil du vill ha sen när du har jobb och körkort kanske är en bra ide? Eller hur hade du tänkt finansiera detta "showbygge"? Pappa kanske?
    Kan börja med att säga att farsan betalar inte ett skit, jag har jobbat röven av mig, lagt pengar i aktier och varit med om en olycka som jag fick ut 50k i försäkrings kostnader. Du kan gärna få se 70k uttaget ifrån mitt konto och alla gånger ja tankat ifall du tvivlar.

    Jag har inte svårt att bestämma mig, men jag är ju medlem på ett diskussions forum för att få veta vad andra tycker.

    Kommer aldrig vilja ha en Volvo, men det är ju faktiskt en bra pendelbil (fortsätt läsa innan du surar över de)

    Nu när jag ändå har den och kommer ha den ett tag kan jag likaväl göra vad jag kan. Okej, showbil var ju fel uttryck men..

    Kommer inte sälja bilen, för så fort ja tagit körkortet för bil ska en tung mc få göra min vagnpark sällskap, och då är det skönt att ha en bra pendel bil, det är därför ja ibland bara funderar på att köpa en r-front, lacka lister och nerlackering.
    Och finansieringen står längst upp. Jag betalar allt utom försäkring.

  13. #4843
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Kanske åker och köper mig en ny motor till Golfen någon dag, hade varit mysigt med kompressor?
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  14. #4844


    den vill man nog inte sitta i!
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  15. #4845

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200






    Lite runkmaterial som man har samlat på sig på datorn såhär på tisdagkvällen är aldrig fel

  16. #4846
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Länk?
    Sälj av en bilfirma. Säljs lite under bordet

  17. #4847
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej,men jag mejlade han. Om den inte ser ut som ett vrak i verkligheten så hoppas jag få den för 10k. Är redigt taggad på att köpa en en 850 t5 och montera s70 front mm
    Man betalar inte 10 000 för en 850 som e hårt körd, som dessutom har en kass topp. Lägg några tusen till så får du faktiskt en som är körduglig.

    Kan du mecka själv så ge han 5000 kr som den står. MAX !

  18. #4848

  19. #4849
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av The_svensson Visa inlägg
    Man betalar inte 10 000 för en 850 som e hårt körd, som dessutom har en kass topp. Lägg några tusen till så får du faktiskt en som är körduglig.

    Kan du mecka själv så ge han 5000 kr som den står. MAX !
    Jag kan mecka själv och har även polare som jobbar på bilverkstäder. Så det skulle inte bli några problem isf. Men man kan ju alltid vänta innan man slår till, känns som om det rullar in fler och fler t5or på blocket nu.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #4850
    Eftersom volvofan blev såld, så mailade jag nyss på denna. hoppas på mer tur!

    http://www.blocket.se/lulea/VW_golf_...htm?ca=1_9&w=0

  21. #4851
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    De var faktiskt dom ja mena så



    Jo jag tänker göra den clean med, kommer aldrig göra något som ser halvdant ut. Pengar är väl egentligen inte mitt största problem.
    Mjo och det ska bli samma sak Volvon.




    Kan börja med att säga att farsan betalar inte ett skit, jag har jobbat röven av mig, lagt pengar i aktier och varit med om en olycka som jag fick ut 50k i försäkrings kostnader. Du kan gärna få se 70k uttaget ifrån mitt konto och alla gånger ja tankat ifall du tvivlar.

    Jag har inte svårt att bestämma mig, men jag är ju medlem på ett diskussions forum för att få veta vad andra tycker.

    Kommer aldrig vilja ha en Volvo, men det är ju faktiskt en bra pendelbil (fortsätt läsa innan du surar över de)

    Nu när jag ändå har den och kommer ha den ett tag kan jag likaväl göra vad jag kan. Okej, showbil var ju fel uttryck men..

    Kommer inte sälja bilen, för så fort ja tagit körkortet för bil ska en tung mc få göra min vagnpark sällskap, och då är det skönt att ha en bra pendel bil, det är därför ja ibland bara funderar på att köpa en r-front, lacka lister och nerlackering.
    Och finansieringen står längst upp. Jag betalar allt utom försäkring.
    Jag orkar inte lägga mig i det här egentligen då jag inte har den största erfarenhet eller kunskapen ang bilar, men är inte en T5a rätt törstig att ha i syfte till pendling? Måste ju vara as svårt för dej att ha råd att köra den också om du nu till och med betalar soppa själv om du nu går du inte skola vilket jag antar du gör?

  22. #4852
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Jag orkar inte lägga mig i det här egentligen då jag inte har den största erfarenhet eller kunskapen ang bilar, men är inte en T5a rätt törstig att ha i syfte till pendling? Måste ju vara as svårt för dej att ha råd att köra den också om du nu till och med betalar soppa själv om du nu går du inte skola vilket jag antar du gör?
    Tycker inte man ska behöva ha tråkigt för att man pendlar men visst är den törstig!
    Nej det är inte så svårt, kniper det någon månad får man helt enkelt sälja av aktier. Annars så går hela mitt studiebidrag och lön till fordonen.

  23. #4853
    http://www.youtube.com/watch?v=VQRXGthJnQY

    Fan att man inte fick vara med och ha kul =(

  24. #4854
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Är 43 k mil mycket för en 740 gl med komplett servicebok?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #4855

  26. #4856
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är 43 k mil mycket för en 740 gl med komplett servicebok?
    Varför skulle de inte vara mycket bara för att det är en 740 gl? Ja, det är mycket. Men visst, de gamla bilarna rullar ju på ett bra tag ifall man sköter om de. Bara det inte är allt för mycket rost osv.

    Men tror att en 740 är en bättre första bil än en Volvo 850 T5. Men visst motor är väl det man är ute efter.

    Älskar Renualt Clio Sport, men är alldeles för trånga att arbeta med.
    Asså ibland ångrar man grovt att man gick fordon, önskar att jag valt hotell restaurang eller något när man får en en Chevrolet s10 V6, ville bara slå in rutorna förstöra karossen när tändstiften skulle ut. Nackskott på den idiot som konstruerade den skitäckel***fittbilen.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  27. #4857
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Kan börja med att säga att farsan betalar inte ett skit, jag har jobbat röven av mig, lagt pengar i aktier och varit med om en olycka som jag fick ut 50k i försäkrings kostnader. Du kan gärna få se 70k uttaget ifrån mitt konto och alla gånger ja tankat ifall du tvivlar.

    Jag har inte svårt att bestämma mig, men jag är ju medlem på ett diskussions forum för att få veta vad andra tycker.

    Kommer aldrig vilja ha en Volvo, men det är ju faktiskt en bra pendelbil (fortsätt läsa innan du surar över de)

    Nu när jag ändå har den och kommer ha den ett tag kan jag likaväl göra vad jag kan. Okej, showbil var ju fel uttryck men..

    Kommer inte sälja bilen, för så fort ja tagit körkortet för bil ska en tung mc få göra min vagnpark sällskap, och då är det skönt att ha en bra pendel bil, det är därför ja ibland bara funderar på att köpa en r-front, lacka lister och nerlackering.
    Och finansieringen står längst upp. Jag betalar allt utom försäkring.
    Tvivlar inte på att du köpt bilen för egna pengar, vilken idiot som helst kan ju få ett jobb Men när någon säger "showbygge" så är det inte ett par fälgar för 4k och ögonlock för 299 från biltema jag tänker på... Men det klart, ska du bygga på den i 2 år så blir det ju kanske inte så mycket pengar per månad utan att det går ihop sig
    Jag har inget imot volvo, mycket körglädje för pengarna imo
    Va inte så att jag har något mot dig, blev bara lite fundersam så jag frågade
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är 43 k mil mycket för en 740 gl med komplett servicebok?
    ja, den lär va rätt så slut i upphängning men den duger nog gott! Va får du ge?

  28. #4858
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Tvivlar inte på att du köpt bilen för egna pengar, vilken idiot som helst kan ju få ett jobb Men när någon säger "showbygge" så är det inte ett par fälgar för 4k och ögonlock för 299 från biltema jag tänker på... Men det klart, ska du bygga på den i 2 år så blir det ju kanske inte så mycket pengar per månad utan att det går ihop sig
    Jag har inget imot volvo, mycket körglädje för pengarna imo
    Va inte så att jag har något mot dig, blev bara lite fundersam så jag frågade
    Var längesen man såg dig!

    Haha
    Jo det var helt fel uttryck! Nej men som sagt så kommer den inte bli färdig över natten, drog ihop en kundkorg hos Vparts, hamnade på 46k
    Jo det håller jag väl med
    Har inget emot dig heller Nej men bra att du fråga om de är något du undrar

  29. #4859
    fan va rosten har tagit min e34 i år lite synd när man hittar en tvättsvamp innanför tröskeln.. fina lagningar..
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  30. #4860
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    fan va rosten har tagit min e34 i år lite synd när man hittar en tvättsvamp innanför tröskeln.. fina lagningar..
    Det var en intressant lagning..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in