1. #9301
    herregud stadsfjollor...

  2. #9302
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    hahahahhahahahahahaha tål allt? är du jävlat dum ??! mercedes diesel motorerna är ju fan en av de bästa motorerna i världen, dumfan... bmw hade de bästa motorerna och nu är de audi som tillverkar de bästa , ser du och allt det där kommer jävlat från tyskland, säg it så mycket pöjk
    Fast, nu är ju min pappa starkare än din!

  3. #9303
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    herregud stadsfjollor...
    HAHAHAHA xD vilken fjant.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  4. #9304
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Vill man göra rostis av bilen är mercedes bättre ja! Jämför man 740 med en merca av samma årtal dör mercan åt helvete. Just nu vet jag inte hur det ligger till, men att volvo skulle vara skit är bara bajs!
    Dåligt rostskydd va ju i princip mellan 95-02 ungefär, beroende på modell, anledningen till det var att mercedes började använda vattenbaserade färger långt före alla andra. Ta värsta mercedes från säg 93 och värsta volvon från samma år så åker volvon på storstryk i ALLT!

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    nej men mercedes är mer sofistikerade bilar, dom lägger mer än en miljon om dagen på forskning och utveckling. det enda negativa är rostskyddet som dom inte riktigt lyckats få bukt med än.
    men då ska ni veta att audi nästan är värre när de gäller rost.

    har för mig att dom inte har behov av lika bra rostskydd i tyskland som här i sverige. vårat salt dödar det mesta, volvo som utvecklas här vet detta och har lyckats bra. v70N hitta nån rost på såna säger jag bara, jag har ALDRIG sett rost på en sån, otroligt rostskyddade.
    Morfars V70N 2.4t som han köpte ny våren år 2000 har rost i alla skärmkanter

  5. #9305
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    herregud stadsfjollor...
    Antingen trollar du eller så har vi en ny Rifat, dock så har du en grammatik som är 10 gånger sämre än hans...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #9306
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    HAHAHAHA xD vilken fjant.
    ska du säga jävla noll8 bor mitt i helsingborg

  7. #9307
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Dåligt rostskydd va ju i princip mellan 95-02 ungefär, beroende på modell, anledningen till det var att mercedes började använda vattenbaserade färger långt före alla andra. Ta värsta mercedes från säg 93 och värsta volvon från samma år så åker volvon på storstryk i ALLT!



    Morfars V70N 2.4t som han köpte ny våren år 2000 har rost i alla skärmkanter
    sluta med merca volvo diskussion. visst jag gillar att diskutera det men det kommer ju alltid massa p12or som ballar ur så går inte att ha det på en normal nivå
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  8. #9308
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    ska du säga jävla noll8 bor mitt i helsingborg
    helsingborgs kommun ja. bor du i närheten eller?
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  9. #9309
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    sluta med merca volvo diskussion. visst jag gillar att diskutera det men det kommer ju alltid massa p12or som ballar ur så går inte att ha det på en normal nivå
    he är ju för fan du som ballar ur ,,"sluta med diskussioner" haha gay...

  10. #9310
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    he är ju för fan du som ballar ur ,,"sluta med diskussioner" haha gay...
    hoppla. du tar åt dig? stämmer alltså
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  11. #9311
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    ska du säga jävla noll8 bor mitt i helsingborg
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    he är ju för fan du som ballar ur ,,"sluta med diskussioner" haha gay...
    Citerar bara två av dina inlägg men du borde ta inse att hälften av dina inlägg är personangrepp och kränkande. Ett ord till så åker du på en bann.

  12. #9312
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    helsingborgs kommun ja. bor du i närheten eller?
    yeh cooling med sin s70 , cruisar du varje dag i helsingborgs kommun ?? kör mitt i stan och "raggar"??

  13. #9313
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Citerar bara två av dina inlägg men du borde ta inse att hälften av dina inlägg är personangrepp och kränkande. Ett ord till så åker du på en bann.
    ja hörredu kicka mig härifrån,, om du vill bryr mig it så mycket heller....

  14. #9314

  15. #9315
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ofan jag har aldrig sett en v70N med rost i skärmarna
    men somsagt mercedes och volvo är olika klass på bilarna, så ede bara. men om det hade gällt mellan en mercedes 190e och en volvo 740 hade ja tagit volvon alla dagar.
    ja, men he är ju 190e ... ta däremot w124 då tar man lugnt 124:an

  16. #9316
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    ja hörredu kicka mig härifrån,, om du vill bryr mig it så mycket heller....
    Hejsvejs din trevliga lilla kille.

  17. #9317
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av benza Visa inlägg
    ja hörredu kicka mig härifrån,, om du vill bryr mig it så mycket heller....
    De är ju sånna som du som gör de här till ett sämmre forum ! Sen måste jag säga att de är jävligt tufft att sitta med en jävla massa moppar och antagligen aldrig ens kört bil blir så jävla arg, hade de gått hade jag tamefan skickat på dig en örfil genom dataskärmen !

  18. #9318
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Hejsvejs din trevliga lilla kille.
    Bra Webbe, en idiot mindre!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #9319

  20. #9320
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hur går de med din bil?
    Köpt en massa skit så har inte så jätte mycket cash att lägga på den. Har dock köpt delar till den så den klarar CO-värderna, lägger dock undan till sommarhjul.
    Hur går det med din?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #9321
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    , hade de gått hade jag tamefan skickat på dig en örfil genom dataskärmen !
    Den tanken har man haft ett par gånger ja... Inte emot honom direkt. Han verkade väldigt vilsen. Men generellt över dålig attityd över nätet. En del verkar tro att man kan bete sig hur som helst utan att bli straffad eller sjukt slagen i värsta fall. Det är ju helt galen att man ska ta åt sig eller bli förbannad över något som händer över datorn. Åt andra sidan så är nätet en del av vardagen nu för tiden, och bör tar på lika allvar som IRL.

    Hör helt hemma i biltråden va? Men jag var bara tvungen att yttra mig ;D
    Moppemorfar

  22. #9322

  23. #9323
    Köpte mig en ny bil i höstas efter en olycka med min förra bil. Vad tycker ni grabbar?



  24. #9324

  25. #9325
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Såg ju riktigt bra ut tycker jag, men lite lägre + tonade rutor skulle vara snyggt! Har du garaget.org profil?
    Tackar! Jag är riktigt nöjd med bilen! Ja, det blir originalfjädrar från S-linechassi till våren samt lätt toning på rutorna bak.
    Ja, det har jag. Kommer dock inte ihåg vad mitt namn är där.

  26. #9326

  27. #9327
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Den tanken har man haft ett par gånger ja... Inte emot honom direkt. Han verkade väldigt vilsen. Men generellt över dålig attityd över nätet. En del verkar tro att man kan bete sig hur som helst utan att bli straffad eller sjukt slagen i värsta fall. Det är ju helt galen att man ska ta åt sig eller bli förbannad över något som händer över datorn. Åt andra sidan så är nätet en del av vardagen nu för tiden, och bör tar på lika allvar som IRL.

    Hör helt hemma i biltråden va? Men jag var bara tvungen att yttra mig ;D
    Mjo de är väl så, men man läser så mycket dumt så när de kommer sånna där som han blir man bara frustrerad och arg ! Och framför allt som du sa att dom tror dom kan komma undan helt utan straff. Men visst du har en poäng i att man inte ska ta internet lika seriöst som IRL och de gör jag inte, men eftersom folk i regel betér sig sämmre på nätet i IRL så blire oftast på nätet man får sånna här dampryck

    Sorry för OFT,

  28. #9328
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Okej, hur mycket sänker de då? Snyggt! Haha fan vad stabilt, vad hände med din s70 då? :o
    De sänker mellan 20-35mm.
    Jag körde på grusväg och då sprang ett rådjur ut framför bilen. Jag bromsade och gled ner i diket och träffade en sten med vänster hjul bak, som trycktes in 7 centimeter.

  29. #9329

  30. #9330
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ja okej, då blir de ju rätt lagom! Fyfan, aja verkar gått relativt bra ändå!
    Ja, det tror jag också. Sen är jag i valet och kvalet om jag ska smäcka på RS6-fälgar eller behålla de jag har, vad tycker du/ni?


Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in