1. #10411
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  2. #10412
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bi...or-Gold-35503/

    Dom kanske kan vara nåt?

    Ingen som har bakre vänster blinkers till 940 ligger och skräpar?
    Visste inte att biltema hade gula, tack Får testa dem

    Edit: Då kanske du vet vart man kan få tag i tvåpoliga orangea lampor, 21/5w alltså

  3. #10413
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Härligt.
    Ja, så blir ombesiktning så fort som möjligt å sen ut på blocket!
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  4. #10414
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Härligt.
    Ja, så blir ombesiktning så fort som möjligt å sen ut på blocket!

    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Visste inte att biltema hade gula, tack Får testa dem

    Edit: Då kanske du vet vart man kan få tag i tvåpoliga orangea lampor, 21/5w alltså
    Köp 3000k xenon kit? Redigt gult! Men vet inte om de finns någon sockel som du vill ha till billig peng.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  5. #10415

  6. #10416
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Ja, så blir ombesiktning så fort som möjligt å sen ut på blocket!



    Köp 3000k xenon kit? Redigt gult! Men vet inte om de finns någon sockel som du vill ha till billig peng.
    Orkar inte lägga pengar eller tid på det, smidigare o byta lampor bara

  7. #10417
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    tjenare, har just införskaffat mig en garrett 19t turbo till audin, men siktar på lite högre siffror och jagar ca 500hk, har ni något tips på en bra turbo med t3 fläns som klarar av att leverera ca 450-500hk så skulle det vara skitbra!
    det blir SPM stakar och venoliakolvar med org. vevaxel med 20v toppen och ARP bultar och stålpackning på FWD.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #10418

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    ingen som har en länkarmssats till en bmw e34?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  9. #10419
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Vårfixade upp gråa 540in och 500E'n här om veckan, rätt nöjd )


    Sänkning av luftfjädring bak står på tur, sedan skulle en ny nedre del av innerskärm höger fram sitta fint, och kanske gå över fälgarna med lackstift eller liknande i originalfärg då dem har lite skrap. Sedan är jag fan nöjd med 540in!




    Blåa 540in står på tur nästa vecka eller efter studenten

  10. #10420
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ingen som har en länkarmssats till en bmw e34?
    kolla ebay.de, finns massvis BMW delar för riktigt låga priser

  11. #10421
    börjar närmar sig körkort och tänkte köpa mig en V70 R eller en S70 R, dom drar runt litern vid "normal" körning? men vad kostar den i försäkring osv om den står på föräldrarna? varje månad och år..

  12. #10422
    Citat Ursprungligen postat av Kaspuuur Visa inlägg
    börjar närmar sig körkort och tänkte köpa mig en V70 R eller en S70 R, dom drar runt litern vid "normal" körning? men vad kostar den i försäkring osv om den står på föräldrarna? varje månad och år..
    Hur stor är en pool?
    Hur långt är ett rep?

    Stor skillnad på om dina föräldrar är 35 år och bor i Rinkeby, eller om de är 65 år och bosatta på den norrländska landsbygden.

    Kolla upp reg. nummer på en av bilarna på blocket, välj försäkringsbolag/compricer sen är det bara slå in ett av föräldrarnas personnummer + reg.nummer så får du fram en ungefärlig uträkning på hur mycket det kommer kosta.

  13. #10423

  14. #10424

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Vårfixade upp gråa 540in och 500E'n här om veckan, rätt nöjd )

    Sänkning av luftfjädring bak står på tur, sedan skulle en ny nedre del av innerskärm höger fram sitta fint, och kanske gå över fälgarna med lackstift eller liknande i originalfärg då dem har lite skrap. Sedan är jag fan nöjd med 540in!




    Blåa 540in står på tur nästa vecka eller efter studenten
    Dina bilar är schysta! Go smak! Mercan är snuskigt fet..

    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Hur stor är en pool?
    Hur långt är ett rep?

    Stor skillnad på om dina föräldrar är 35 år och bor i Rinkeby, eller om de är 65 år och bosatta på den norrländska landsbygden.

    Kolla upp reg. nummer på en av bilarna på blocket, välj försäkringsbolag/compricer sen är det bara slå in ett av föräldrarnas personnummer + reg.nummer så får du fram en ungefärlig uträkning på hur mycket det kommer kosta.
    Eller bara ringa och fråga försäkringsbolaget så får man det exakt direkt..

    Jag själv tycker kanske inte att en R är särskilt smart som förstabil.. Betalar du bensinen/ delar? Det är inte gratis att ha bil, bensinkostnaden är det lilla i det hela. Glöm inte alla reservdelar..

  15. #10425
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Lugna dig, förstabil med 500hk känns inte rimligt enligt mig. Glöm inte bort bromsar, chassi! Sälja 19t?
    nja, ingenting jag äger är väl särskilt rimligt, hehe.
    sitter slitzade skivor på och coils hade min brors barndomskompis för 2000kr, så det blir det när jag får in pengar! turbon snackar vi om på fb
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #10426

  17. #10427
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har en Garret t04e med extern wg till, god för 500hk
    pris?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #10428

  19. #10429
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    1.7 tänkte jag, gav 2k men behöver inte den. slänger med en renoveringssats om du skulle smälla den nån gång. är tokfin i lager nu alla redan dock
    okej, låter intressant. ingen kinakopia?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #10430
    Inhandlade idag. Feltema, får duga. Byts väl i helgen
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  21. #10431

  22. #10432


    Man klagar ju inte på hur den såg ut förr
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  23. #10433

  24. #10434
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Upp med bild
    Fet den var där!

    Ja de kan man säga .

    Hade jag haft lite bättre ekonomi hade jag utan tvekan haft den kvar å fixa upp den igen. Är ju inte jätte mycket som behövs fixas.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  25. #10435

  26. #10436

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Du borde behålla den.. Har du den avställd kostar det ju inget, kan du ha och skruva med den när du har lite pengar då och då Tror du lär ångra dig om du säljer den!

    Edit: Skruvade ihop det sista på polarens e30 320 för att få den rullandes. Var ute o körde helt tomt, hel rensad bil, inge huv, skärmar, bagagelucka eller nåt haha.. Men fy fan vad man saknar bakhjulsdrivet.. Efter vi hade lekt av oss med den var man inte sugen på att köra volvo hem..
    Så känns det när man har volvo. Lite synd det. Man är ju nästan tvungen att ha 2 bilar när man kör fwd. Fundera på att inhandla någon e34/e36/e30 och ha som mer sladdbil/vinterbil

  27. #10437

  28. #10438
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    nej skrev ju garret bara för den e billig är det inte nån kopia
    jo ville bara vara säker och då är det alltid bättre att fråga
    jag har väl ca 2600 på kontot nu men de dras snart då jag köpt ett par lancer evo stolar med 4-punktsbälten så vi får se om jag får min 19T såld, den är ju sprillans ny
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #10439
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Du borde behålla den.. Har du den avställd kostar det ju inget, kan du ha och skruva med den när du har lite pengar då och då Tror du lär ångra dig om du säljer den!

    Edit: Skruvade ihop det sista på polarens e30 320 för att få den rullandes. Var ute o körde helt tomt, hel rensad bil, inge huv, skärmar, bagagelucka eller nåt haha.. Men fy fan vad man saknar bakhjulsdrivet.. Efter vi hade lekt av oss med den var man inte sugen på att köra volvo hem..
    Vill självklart behålla den. Men känns som att kunna ha råd att köra den ligger väldigt långt fram. Har väl mina planer att köpa en e34 senare fast en Tds eller en 525. Går lite billigare ialf.

    Men visst kommer jag ångra mig. Får ju fortfarande en del blickar när man åker i byn.

    Men känns ju lite "lyxigt" att åka en bil som drar 1.3 vid relativt gubbig körning.

    Haha, kan tänka mig de. Samma med min umgänges krets, dom som köpt fwd har bytt tillbaka inom snart framtid
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  30. #10440

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Vill självklart behålla den. Men känns som att kunna ha råd att köra den ligger väldigt långt fram. Har väl mina planer att köpa en e34 senare fast en Tds eller en 525. Går lite billigare ialf.

    Men visst kommer jag ångra mig. Får ju fortfarande en del blickar när man åker i byn.

    Men känns ju lite "lyxigt" att åka en bil som drar 1.3 vid relativt gubbig körning.

    Haha, kan tänka mig de. Samma med min umgänges krets, dom som köpt fwd har bytt tillbaka inom snart framtid
    Vad ska du sälja den för då?
    Tycker samma behåll den.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in