1. #7831
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur mycket cash har du att röra dig med? Vem ställer du bilen på?
    Runt 15 000. Det har vi inte pratat om än, vill helst ha den på mig.

  2. #7832

  3. #7833

  4. #7834

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    skulle behöva några förslag på förstabil. jag har tittat på civic och a3, det är något liknande jag vill ha. en lagom stor, hyfsat bensinsnål men ändå så att det rör på sig någorlunda. om man vill ha bakhjulsdrivet utan att behöva lägga en förmögenhet så är det väl bmw som gäller bortsett från volvo?
    http://www.blocket.se/kalmar/Opel_om....htm?ca=15&w=3
    http://www.blocket.se/jamtland/FORD_....htm?ca=15&w=3
    http://www.blocket.se/simrishamn/Mer....htm?ca=15&w=3

    Alternativ om du vill ha bakhjulsdrivet som inte är beemer eller container =)

  5. #7835
    Lite polish här lite polish där, och mer av allt ska de bli


  6. #7836

  7. #7837
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Lite polish här lite polish där, och mer av allt ska de bli

    Underbart!

  8. #7838

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Vad för något?

    Runt 15 000. Det har vi inte pratat om än, vill helst ha den på mig.
    Samla ihop några lappar till så släpper jag min bmw, där har du en bra första bil

    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Körde skiten ur en Ford Mondeo idag. Handbromssladd i varenda kurva är ju livet. Haha!
    Eller bakhjulsrivet haha

    Ont: Får tillbaka bilen imorgon, då ska allt vara klart för att gå igenom bessen senare hoppas jag på! Galet skönt att bli av med läckan i grenröret. Bilen har nog varit inne mer på verkstad än vad den körts haha, en lycka varje gång man får chansen att köra Om någon undrar varför den ofta är inne på verkstad är för att jag får sjuka priser, så känns inte lönt o göra jobbiga saker själv. Vill heller inte ha bilen ståendes i garaget för länge då det inte är mitt..

  9. #7839
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Vad för något?



    Samla ihop några lappar till så släpper jag min bmw, där har du en bra första bil



    Eller bakhjulsrivet haha

    Ont: Får tillbaka bilen imorgon, då ska allt vara klart för att gå igenom bessen senare hoppas jag på! Galet skönt att bli av med läckan i grenröret. Bilen har nog varit inne mer på verkstad än vad den körts haha, en lycka varje gång man får chansen att köra Om någon undrar varför den ofta är inne på verkstad är för att jag får sjuka priser, så känns inte lönt o göra jobbiga saker själv. Vill heller inte ha bilen ståendes i garaget för länge då det inte är mitt..
    var det inte din som gick sönder hela tiden?

  10. #7840

  11. #7841
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Över 15k för en burkig 318? Det är väll överpris? Då framstår min 528a som ett mycket bättre köp, så köp den! =)






    Årsmodell 1998, 19930mil. Grön metallic, svart inredning. Utrustning i stora drag: Automat (steptronic), Ac (stora kliman med restvärme och dubbla auto-zoner) El-glaslucka, elhissar runt om, Stora business stereon med cd-växlare, Automatiskt avbländande speglar invändigt och utvändigt, M-sport ratt, Sport stolar, Gardiner, värmestolar fram, Xenon lyktor, Antispinn, antisladd, ABS, Airbags lite över allt, regnsensor, softclose bagage, luftfjädring (nivåreglering) Shadowline högglans (svarta lister) osv..
    Sommar + vinter däck.

    Besiktad, dock lyser abs lampan just nu, Felkod på vänster abs givare fram. Dock troligtvis skitig abs ring eller kabelbrott.
    Nyservad för några mil sedan. Inga missljud över huvud taget från varken motor, låda, lager, bussningar eller något. Går som en klocka!

    Med 17" AC schnitzer med nästan nya däck på bilden så säljer jag den för drygt 20K. Med 540 turbineker fälgar 16" så kan jag släppa den någon tusenlapp billigare.
    Senast redigerat av alleexs den 2011-10-20 klockan 17:31.

  12. #7842

  13. #7843

  14. #7844

  15. #7845
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Blev nästan lite sugen på BMWn, inget annat ökänt fel? Typ som att bromsar bör byttas snaras osv?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #7846
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    köpte mig en 760 turbo, fiint som fään
    Tobbe94 gillar det här!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #7847
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fan så fint


    Edit: http://www.expressen.se/motor/1.2597...r-bil-forbjuds
    Så man får fortfarande prata i telefonen :S
    Jag som brukar smsa när jag kör moppen haha -.-'

  18. #7848
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Jag som brukar smsa när jag kör moppen haha -.-'
    fortfarande lagligt som tur är

  19. #7849

  20. #7850
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    den e skitful dock! kommer bilder i helgen
    Okej, hur många hk har den orginal? 164 eller 182? Min mormors granne har en 764 som jag kanske ska få köpa om man nu inte gör en projekt med den.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #7851

  22. #7852
    har inte 760 serien automat låda?
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  23. #7853

  24. #7854
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    173hk somsagt det är b23an, gamla motorn. fanns bara 83-84. sjukt eftertraktad
    Okej, då fattar jag
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    de flesta, men inte min! splitt ny koppling, bilen har dock stått sen 06 och är rollad, men spelar ingen roll då jag ska slipa ner den
    Vad har du för planer med den? En 760 turbo i bra skick kan man väll få en hyffsat bra slant för?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #7855

  26. #7856
    lååg okej rosta ? är du dum i huvudet? är den eftertraktad osv ska du la inte förstöra den totalt?

  27. #7857
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    Låååååååååååååååååååååg.
    ev rosta
    Nej! Fräscha upp den istället!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #7858
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Nej! Fräscha upp den istället!
    pojkar pojkar, den är redan rollad. karossen är det inge speciellt med, ser ut som vilken rollad 740 som helst, motorn är eftertraktad, men den ska ja fan inte förstöra
    sen är det alltid kul att retas med folk! fick bilen billigt, så vi ser väl va som händer

    linkan_88: nej jag är inte dum i huvudet? kör inte du subaru? isåfall anser jag att du är dum i huvudet. Lägg av med personliga påhopp!

    tänkte min skulle bli ungefär såhär
    Senast redigerat av EkaN^ den 2011-10-21 klockan 06:51.
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  29. #7859
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Blev nästan lite sugen på BMWn, inget annat ökänt fel? Typ som att bromsar bör byttas snaras osv?
    Snackar du om min 528a, eller blastergurra's 318?

    Om det är min du pratar om så varnar den för dåliga belägg. Dock så går ju ofta kabeln av på dessa slitagevarnare, så ska kolla upp beläggen. kan ju vara bra också. Annars så är det billigt att åtgärda 259:- fram och 199:- bak på biltema. Något dyrare hos mekonomen.
    Finns även någon rostfläck här och där. Annars ser den bra ut, knappt några stenskott och inga bucklor eller dörruppslag.

  30. #7860
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    fortfarande lagligt som tur är
    Är det ? trodde jag inte haha..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in