1. #6991
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  2. #6992
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad tror ni om dessa fälgar( Ace Race ) på min 945a i 18"s utförande? (de på bilden är 19") ?
    fula.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  3. #6993
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    fula.
    +1! nebula är snyggare alla dagar
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  4. #6994
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Plåtisar ftw .. Nej då men tror inte de blir så snyggt =/

  5. #6995

  6. #6996

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Går bara mer och mer utför för min bajs bmw. En sak som han med mercan o sina bmw sa, köp aldrig en bil under 20 lök. Min spökar lite i motorn nu, ojämn tomgång samt att den dricker ca 1,5 liter milen.

    Aja har iallafall pillat lite med den, städat bagaget från mögel. Tagit bort lite dekaler, tagit bort lite turkstyling. Hängt fast röret som endast hängde i motorn innan. Eftersom jag får körförbud med bromsarna fixade jag röret, kanske mindre risk att bli stoppad då. Så nu låter den lite mindre iallafall. Fick med en japs dämp jag tyvärr satte på, har massa andra saker att lägga pengar på än ljuddämpare. Så denna får sitta tills jag fått ordning på allt annat. Lägger upp nån bild

    alla dekaler ska av så småningom.


    Snika även i min "riktiga" bil. Rs2an

    såhär såg det ut innan, inte jag som kapat ut för ljuddämp!


    borde vara straffbart att ha en japs på bmw. Meen nu får det så sålänge. Fick även med lampor med vita blinkers, vet dock inte om jag sätter på dem. Ser okej ut ny tycker jag När den sitter på. Jag sitter på huk och ta bilden. Så ligger man bakom mig syns det inte att det är en japs, gömde den så mycket det gick!


    filter till salu, typ nytt.


    hög är den iallafall inte.



    längre än såhär får man inte in fingret.

  7. #6997

  8. #6998
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Går bara mer och mer utför för min bajs bmw. En sak som han med mercan o sina bmw sa, köp aldrig en bil under 20 lök. Min spökar lite i motorn nu, ojämn tomgång samt att den dricker ca 1,5 liter milen.

    Aja har iallafall pillat lite med den, städat bagaget från mögel. Tagit bort lite dekaler, tagit bort lite turkstyling. Hängt fast röret som endast hängde i motorn innan. Eftersom jag får körförbud med bromsarna fixade jag röret, kanske mindre risk att bli stoppad då. Så nu låter den lite mindre iallafall. Fick med en japs dämp jag tyvärr satte på, har massa andra saker att lägga pengar på än ljuddämpare. Så denna får sitta tills jag fått ordning på allt annat. Lägger upp nån bild

    alla dekaler ska av så småningom.


    Snika även i min "riktiga" bil. Rs2an

    såhär såg det ut innan, inte jag som kapat ut för ljuddämp!


    borde vara straffbart att ha en japs på bmw. Meen nu får det så sålänge. Fick även med lampor med vita blinkers, vet dock inte om jag sätter på dem. Ser okej ut ny tycker jag När den sitter på. Jag sitter på huk och ta bilden. Så ligger man bakom mig syns det inte att det är en japs, gömde den så mycket det gick!


    filter till salu, typ nytt.


    hög är den iallafall inte.



    längre än såhär får man inte in fingret.
    simonsdämp kostar ju inte mer än max 500
    angående orolig tomgång och hög förbrukning, kolla lmm. brukar gå på dom.
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  9. #6999
    det är ju inte helt oväntat att en bil som ser ut att vara ganska misskött krånglar... motorgång och förbrukning kan vara lmm som ekan sa, kolla annars gummit till insuget. Spricker i princip på alla gamla bmw

  10. #7000
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Svenskt Arbete Av Blinda
    Ok

    Synd att den har bättre komfort,motor & ljud än en original V70


  11. #7001
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Ok

    Synd att den har bättre komfort,motor & ljud än en original V70
    Och ser så jävla mycket snyggare ut!
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  12. #7002
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Ok

    Synd att den har bättre komfort,motor & ljud än en original V70
    du måste skoja.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  13. #7003

  14. #7004
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Varför skulle han?
    volvo v70 = sveriges mest sålda bil, saab = konkurs vilken dag som helst tyvär..
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  15. #7005

  16. #7006

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Går bara mer och mer utför för min bajs bmw. En sak som han med mercan o sina bmw sa, köp aldrig en bil under 20 lök. Min spökar lite i motorn nu, ojämn tomgång samt att den dricker ca 1,5 liter milen.

    Aja har iallafall pillat lite med den, städat bagaget från mögel. Tagit bort lite dekaler, tagit bort lite turkstyling. Hängt fast röret som endast hängde i motorn innan. Eftersom jag får körförbud med bromsarna fixade jag röret, kanske mindre risk att bli stoppad då. Så nu låter den lite mindre iallafall. Fick med en japs dämp jag tyvärr satte på, har massa andra saker att lägga pengar på än ljuddämpare. Så denna får sitta tills jag fått ordning på allt annat. Lägger upp nån bild

    *BILDER*


    BMW eller Audi ska deee vaaaaaaaa!


    EDIT: Nice bil

  17. #7007
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Känns inte som du har alla indianer i kanoten riktigt, du skrev förut i min tråd: är den motor konventerad eller hur får du det till en t5?

    Sen så jämför du jävligt konstigt, alltså, volvos v70 mot hela SAAB, vilket är väldigt konstigt imo då han menade att hans 9-5 var bättre en orginal v70, vilket den också är.
    tack man kan diskutera utan att kalla motpartnern inkompetent. jag visste inte att saab kallade sitt system för t5 eftersom du skrev motor: 2,0 t5 så tänkte jag fel. har man inte alla indianer i kanoten då?
    att man bara går ut o säger att volvo v70 är skit jämfört med en saab 9-3/5 kan man ju bara säga godnatt. skriv de påståendet på garaget eller något annat bilforum så lär du ju märka själv.
    jag har åkt båda bilarna. han som ägde saaben jag känner hade den inne på lagning en gång i kvartalet minst. det var en fullsketen aero 9-5a -04. medan jag gång på gång har sett volvo v70 rulla över 30k felfritt och har även åkt i flera stycken. komforten i en v70 är hästlängder bättre än motsvarande saab. det är bara "saab folket" som tycker dem är så jävla märkvärdiga och tror på fullaste allvar att volvo är skit.
    vi kan driva denna diskussionen hur långt som helst men du kan ju börja med att svara på ett trevligt sätt.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  18. #7008
    Om du läser om, så skrev jag inte att du var inkompetent, utan menade på att det märktes att du kanske inte du ska uttala dig om du inte har någon aning. Sen sa han inte att den var skit, utan att hans åsikt var att den har bättre komfort,motor & ljud än en original V70. Sen så förnekar jag inte att de är bra bilar, för annars skulle de ju inte sälja som de gjorde. Men jag tycker att de är ett överskattat märke och de står jag för. Så du tror inte att de finns volvos som är skit och blir lagade flera gånger i kvartalet också? Och om du läste ordentligt så sa han inte att volvo var skit. Du kan fortsätta skriva i pm om du vill något.

    puss

  19. #7009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Om du läser om, så skrev jag inte att du var inkompetent, utan menade på att det märktes att du kanske inte du ska uttala dig om du inte har någon aning. Sen sa han inte att den var skit, utan att hans åsikt var att den har bättre komfort,motor & ljud än en original V70. Sen så förnekar jag inte att de är bra bilar, för annars skulle de ju inte sälja som de gjorde. Men jag tycker att de är ett överskattat märke och de står jag för. Så du tror inte att de finns volvos som är skit och blir lagade flera gånger i kvartalet också? Och om du läste ordentligt så sa han inte att volvo var skit. Du kan fortsätta skriva i pm om du vill något.

    puss

    jag tar det här. allt handlar om hur man uppfattar saker och ting på ett forum. skriver du att jag inte har alla indianer i kanoten uppfattar jag det som om du tycker jag är "efterbliven", nog om det. påstår man att en bil som blir totalt smutskatstad av 80% av bilfolket är alla gånger bättre än den bil som är klassad som svensson bil får man argumentera för det.... det finns en anledning till att "svensson folket" väljer volvo framför saaben kan jag tycka?. jag jobbar inom bilbranschen på loven och det ända man hör från kollegor är just det "saab är skit". har själv skruvat på några saabar och en massa volvos i skolan och man märker ju direkt vilka som håller kvalite efter 15k mil etc
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  20. #7010
    Skitsamma , en saab med 220hk och 360nm spöar Porsche 911 Turbo 70-160km/h. Så om du tror att en V70 hänger på, kan du bada i nattmössan. Och komfort får man alltid kommentarer att den är grymt skön att åka och sitta i.

    Vill också säga att ja sa inget om att det var bra kvalitet. MEN du ska bara veta hur många nyare Volvo'sar som inte heller pallar trycket.


  21. #7011
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    du måste skoja.
    +1 Det finns en andledning till varför V70in är en riktig storsäljare medans SAAB går i konkurs vilken dag som helst.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #7012
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Japp, kylaren på och allting fungerade klockrent. På med fronten här i veckan när man har tid sen är Volvon klar på Torsdag också
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  23. #7013
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1 Det finns en andledning till varför V70in är en riktig storsäljare medans SAAB går i konkurs vilken dag som helst.
    http://www.myspace.com/video/steve/t...-aero/17699083
    "This will do it quicker than a Porsche 911 Turbo".

    Skiter fullständigt i hur det ligger till ekonomiskt för Saab, dom har grymma bilar. Det är ni som ligger i nattmössan och inte kan acceptera det.


  24. #7014

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    http://www.myspace.com/video/steve/t...-aero/17699083
    "This will do it quicker than a Porsche 911 Turbo".

    Skiter fullständigt i hur det ligger till ekonomiskt för Saab, dom har grymma bilar. Det är ni som ligger i nattmössan och inte kan acceptera det.
    Eller kan du inte acceptera att smaken är som baken? Vissa gillar kladdkaka, andra inte. Har förövrigt inget emot saab förutom den fula instrument panelen. Känns som att man kör scania.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  25. #7015
    Scania är ju skitgött o köra.

  26. #7016
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    http://www.myspace.com/video/steve/t...-aero/17699083
    "This will do it quicker than a Porsche 911 Turbo".

    Skiter fullständigt i hur det ligger till ekonomiskt för Saab, dom har grymma bilar. Det är ni som ligger i nattmössan och inte kan acceptera det.
    Du kanske kan berätta varför det ligger så dåligt till för SAAB då?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  27. #7017

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av --Larsson-- Visa inlägg
    Scania är ju skitgött o köra.
    Föredrar Volvo FH16. Menade inte att panelen är ful i en scania utan att det inte ser bra ut i en saab. Men det är min åsikt och många andra tycker inte samma.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  28. #7018
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    http://www.myspace.com/video/steve/t...-aero/17699083
    "This will do it quicker than a Porsche 911 Turbo".

    Skiter fullständigt i hur det ligger till ekonomiskt för Saab, dom har grymma bilar. Det är ni som ligger i nattmössan och inte kan acceptera det.
    Sa bara att de är fler som köper en V70 av flera andledningar. Sen så ser Saabs bilar förjävliga ut (syftar på 9-5 från 98-10 och 9-3 från 03). Men 900 Talladega och de tidigare 9-3 modellerna gillar jag. Men du borde starta en SAAB tråd för du verkar inte kunna acceptera att det finns folk som INTE gillar SAAB....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #7019
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Föredrar Volvo FH16. Menade inte att panelen är ful i en scania utan att det inte ser bra ut i en saab. Men det är min åsikt och många andra tycker inte samma.
    Kör du lastbil själv eller? Volvo är rätt sköna o köra de med. Dock finns det ett par saker som stör mig till tusen.

  30. #7020

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av --Larsson-- Visa inlägg
    Kör du lastbil själv eller? Volvo är rätt sköna o köra de med. Dock finns det ett par saker som stör mig till tusen.
    Ja, Går transportlinjen.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in