1. #6901
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    kanske blir denna till helgen!


    Honda Civic 1.6 Vtec
    Nice

  2. #6902

  3. #6903
    Fixat till listerna, lagat rost/målat över små märken, maskinpolerat hela bilen (syns inte på denna bild) och sprayat silikonspray på däcken, som ny


  4. #6904
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Fixat till listerna, lagat rost/målat över små märken, maskinpolerat hela bilen (syns inte på denna bild) och sprayat silikonspray på däcken, som ny

    Ska du sälja eller styla/fräscha upp den mer och köra sen?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #6905

  6. #6906
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ska du sälja eller styla/fräscha upp den mer och köra sen?
    Har funderat på att sälja, men eftersom man inte får så mycket, kanske 5-6 tusen så känns det onödigt....Får ju absolut inte en bättre bil för de pengarna.

    Ska besiktiga den i början på nästa månad sen blir det bara sänkning och breddade plåtisar

  7. #6907

  8. #6908
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    dåså? jag svarade och fick svar
    Yes.



    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Fan va drygt när man åker 15mil för att kolla två bilar och ingen av dom var alls av "utlovade" skick.. Blir att leta vidare.
    Riktigt drygt med såna säljare.. Hände samma sak för någon vecka sedan när jag va iväg och kollade på en Audi S8. Säljaren verkade till och med bli irriterad på oss, då vi inte ville köpa bilen, även fast han pruta ner den själv^^

  9. #6909

  10. #6910

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    aah klart! Har dock lite annat fix att göra innan det, behövs bytas frambromsar. Sitter även turkklädsel o skit i den, duger om man ska mecka o skita ner sålänge

    Det är en 93. Och ja den är ganska skabbig, en del att fixa så att säga. Byte av bromsskivor fram, byta olja filter osv. Annars är det mest småfix. Spoilern är ganska så rejält sprucken, kommer dock att spacklas! Sitter Ace monaco 18" fälgar, + helt nya vinterdäck på alufälg. Sen lite annan skit jag fick med, så jag fick själv bilen billigt. Och som sagt, har precis hämtat den!

    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Grattis!
    Tack!

    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hoppas den är billig då, med tanke på hur den ser ut.
    Varför klaga så mycket? Jag var ute efter att ha en bil som funkade maskinellt, och inga rosthål. Precis som denna bilen gör, duger gott för mig! Ska dock få sig en riktig omgång.

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo stuket är inte dåligt, men som du säger skulle den må bra av en uppfräschning.
    Yes det kommer, spolier osv kommer spacklas o lackas, fälgbanorna ska slipas ner och sedan klarlackas. Är dock inte prio 1.

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    alla har inte råd till en s60 t6, hur hade du råd till din?
    Precis! Jag har inte ens fått en riktig månadslön. Denna bilen duger gott som förstabil enligt mig! Från håll är den fet iallafall Sjukt jävla låg..

  11. #6911

  12. #6912
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    aa, men inte motorhuven eller fälgarna men det kommer ju annat om jag köper den
    Sportavgas system
    Öppet filter
    Sportratt
    Lite godis iallafall
    Sen kjolpaket och någon fett c00l spoiler!!!!1

  13. #6913

  14. #6914

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Sorry dubbel! Men vafan, jag la upp att jag skulle åka och kolla på bilen. Hade du struntat i bilen pga att den har tribaler på sidan? Den är långt ifrån vad den kommer bli. Ta det lungt.

    Edit: köpte den, fick ner den till en go summa!
    Hur mycket fick du loss den för?

  15. #6915

  16. #6916

  17. #6917
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Tjena
    Har tänkt och köpa en första bil. Har drygt 20k att spendera på en bil så kan någon länka en bil som är pigg men andå rätt så bensin snål gärna en sportmodell, är rätt så dålig med bilar så frågar bilproffsen på MNF Bilen ska helst ha gått under 16k mil !
    det är rätt omöjligt att hitta någon fin under 16k på mätaren för 20k... men du kan ju kolla bilar som är mer driftsäkra som går bra även fast miltalet är högt. bmw e36 kan du hitta för en billig peng samt golf gti (2,3,4) kolla även volvo 740-940 om du ska ha sladde vagn(dock är ju inte de den sportigaste bilen )
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  18. #6918

  19. #6919
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Tveksam på att nummer 2 är bilen på bilden. Får USA (Google) vibbar utav bilden.

  20. #6920

  21. #6921
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tveksam på att nummer 2 är bilen på bilden. Får USA (Google) vibbar utav bilden.
    Dock så vart det rikligt med info om bilen så det jämnar väl ut sig..

  22. #6922
    Är det ingen som har några förslag på förstabil som är bensinsnål och billig försäkring?

  23. #6923

  24. #6924

  25. #6925

  26. #6926

  27. #6927
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Är det ingen som har några förslag på förstabil som är bensinsnål och billig försäkring?
    Golf 1 diesel skattebefriad

  28. #6928
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    lådorna pallar inte vridet.
    ska du ha en med fräsch låda kostar dom runt 30+
    Konstigt att min håller då..

  29. #6929
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Golf 1 diesel skattebefriad
    Lite väl gammal, jag vill helst ha en som är gjort efter 95.

  30. #6930

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in